Mooiste muziek/nummer voor in de auto

Als iemand de live versie van The Jack heeft, en dan specifiek van hun live album If You Want Blood You've Got it, zou ik een PB erg waarderen

ik ben voor je op zoek ;) er staan meerdere albums op dc++, hopelijk zijn het de goeie ;)

wat in de auto toch goed bevalt is

Paul Oakenfold - Ian Brown/Fear (Unkle Remix)
'Great Wall' CD2

en natuurlijk de rest van die cd, is heerlijk voor op de snelweg (y)

https://www.youtube.com/watch?v=DONwK20iPpQ
Deze versie is ook niet te versmaden. Wat heet, hij is bloedmooi. Klassieke rockmuziek uit de eredivisie. En dan ook nog de buitencategorie.

Dit is pure autorijmuziek:

https://www.youtube.com/watch?v=uKD-vtR0evc

https://www.youtube.com/watch?v=NUqLmHrTRyE

Alleen m'n snelheid gaat vaak een tikje teveel omhoog met dit soort muziek op de stereo.

Voor iets meer pit duw ik de laatste tijd The Academy Is... in de cd-speler:

https://www.youtube.com/watch?v=Y8te9zaBnbE

@NissanDriver, ik lees dat je een Sunny GTI hebt. Ik heb jaren geleden 'ns in een Sunny GTI-R gereden. Normaal al goed voor 220 pk. Deze was nog iets meer gekieteld. Zo vertelde mij de eigenaar, een jongeman uit Hedel. Beslist een bommetje op wielen.(y)

113 Nissan Sunny GTI-R getuned 270 pk particulier Hedel 2-03-1996

Weide1: Zo'n GTI-R was en is inderdaad een behoorlijke bom op wielen (0-100km/h in 5,2 sec). Helaas heb ik nooit het genoegen mogen smaken om met zo'n auto te rijden. M'n GTI (morgen ga ik hem ophalen, net gekocht) gaat iets minder vlot vooruit, maar ja, qua onderhoud en aanschaf is zo'n ding ook een stuk goedkoper.

NissanDriver schreef:

maar ja, qua onderhoud en aanschaf is zo'n ding ook een stuk goedkoper.

Datzelfde heb ik met mijn BMW. Anders had ik ook wel een M5 willen hebben.

Had net Autumn in de auto aanstaan:p Vooral leuk voor de passagiers!(y)

MiG

Joyrider ft Dicecream - afblijven
Joyrider - alleen jou

heerlijke muziek voor in de auto :rolleyes:

Madonna's confessions on the dancefloor cd, vind ik heerlijk in de auto

Alsook Music Inferno, een remix van Music & Disco Inferno...(ook van Madonna0(y)

Ik heb nu de cd sehnsucht opstaan van rammstein, klinkt ook wel lekker, al gaat er niks boven mutter :T

@ Skeep

Nee. :cry: Als ik dat nummer hoor ben ik in staat om iets te slopen. Tenenkrommend blij nummer.

Loupster gaat insane dan :)

Heb die ook een beetje te vaak gehoord al, maar dat is al erg snel.

haha lol:) Heerlijk nummer (zojuist herontdekt) Back in the U.S.S.R. van de Beatles natuurlijk.

Prachtig.

07-01-07 14:59Door Loupster (IP bekend)

Nee. Als ik dat nummer hoor ben ik in staat om iets te slopen. Tenenkrommend blij nummer.

Heb je jezelf zo slecht onder controle!:LOL:

Weide1 schreef:

Quote07-01-07 14:59Door Loupster (IP bekend)

Nee. Als ik dat nummer hoor ben ik in staat om iets te slopen. Tenenkrommend blij nummer.

Heb je jezelf zo slecht onder controle!

Is gewoon lekker. Maar waarschijnlijk vlieg ik eerst tegen de muur en als het nog lukt vlucht ik naar een andere kamer. Heb dit niet bij veel nummers, maar er zijn toch wel 5 a 10 nummers die ik niet moet aanhoren.

Loupster schreef:

@ Skeep

hahaha

Tja, ik heb al jaren een zwak voor de muziek van Ronald Molendijk en al jaren een zwak voor het lichaam van MC Nova. Zoals zij haar lichaam kan bewegen (y). Ik heb daar graag een avondje ruzie voor over....:D

Skeep ©

Ben de laatste tijd heel erg into midden-jaren-90 muziek, en dan vooral zwarte vrouwenbandjes zoals En Vogue, Salt 'n' Peppa, Toni Braxton, Shola Ama...wat een stemmen hebben die vrouwen :D

En dan een beetje een relaxte soulbeat eronder (y)(y)

helena paparizou - mambo

Das een lekker nummer, als ik hier na luister, wil ik weer weekend en feesten!

Marcvolvo schreef:

Dire straids.

Money for nothing

Uiteraard!

Dit is zo'n nummer waarvan ik korend ten onder ga,doe mij dan maar Queensryche met Silent Lucidity......(y)

PCR schreef:

QuoteQuote
Marcvolvo schreef:

Dire straids.

Money for nothing

Uiteraard!

Dit is zo'n nummer waarvan ik korend ten onder ga,doe mij dan maar Queensryche met Silent Lucidity......

Ook mooi.

img1206largelm4.jpg

dit vond ik allemaal nog! :p en de cd van 666 is alleen een single van het nummer alarma. :T

Terug
Bovenaan