MWH
Kilometervreter
Gelukkig!JFR zei:Ik wou graag weten hoe jullie er over dachten, uiteraard gaat er geen ander interieur inkomen, ik vind het zelf ook prachtig.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig!JFR zei:Ik wou graag weten hoe jullie er over dachten, uiteraard gaat er geen ander interieur inkomen, ik vind het zelf ook prachtig.![]()
MWH zei:Gelukkig!JFR zei:Ik wou graag weten hoe jullie er over dachten, uiteraard gaat er geen ander interieur inkomen, ik vind het zelf ook prachtig.![]()
Normaal ben ik van 'jouw auto, jouw keuze', maar dit vond ik wel heel vreemde suggesties op zo'n korte termijn. Fijn dat die mooie Mini origineel blijft, geniet ervan!
Moderator
Die zag ik nu ook bij VW op de accessoirelijst! Eerst was dat iets wat was voorbehouden aan Rolls Royce!funf zei:Bij aankoop kregen wij een setje van die horizontaal blijvende merklogo's in de velgen. Misschien voor de jouwe ook leuk? Volstrekt nutteloos, maar wel een aardige gimmick.
JFR zei:MWH zei:Gelukkig!JFR zei:Ik wou graag weten hoe jullie er over dachten, uiteraard gaat er geen ander interieur inkomen, ik vind het zelf ook prachtig.![]()
Normaal ben ik van 'jouw auto, jouw keuze', maar dit vond ik wel heel vreemde suggesties op zo'n korte termijn. Fijn dat die mooie Mini origineel blijft, geniet ervan!
Bedankt, zal vast wel lukken!
Ik geloof dat de Mini ook het idrive systeem van BMW heeft, als ik de auto heb kan ik daar mooi mee aan de gang.![]()
Mach1 zei:Wanneer wordt deze gave Mini afgeleverd?
Ik ben wel benieuwd hoe het zit met de verplichting van een alarmsysteem in een auto, ik meende dat boven een bepaald bedrag van de nieuwprijs van een auto verplicht van de verzekering een alarm moet hebben.
Ik heb wat kentekenchecks gedaan van wat Cooper S en de JCW om te zien of er een scm alarm op zat, bij een aantal JCW's was dat inderdaad het geval.