AsconaGT
Asfaltkampioen
Niet zo moeilijk toch lijkt me. Je zoektocht begon met "ik wil nog 1x" of "nu kan het nog".
dat is wel exact wat ik ook dacht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Niet zo moeilijk toch lijkt me. Je zoektocht begon met "ik wil nog 1x" of "nu kan het nog".
JMF zei:Gefeliciteerd, klinkt goed! Is dit er een met een automaat of handgeschakeld? Ben in ieder geval benieuwd naar de foto's![]()
JFR zei:Ik zit er wel aan te denken om stoelhoezen te kopen, om het leer mooi te houden, als het tenminste echt leer is.
.JFR zei:Ik zit er wel aan te denken om stoelhoezen te kopen, om het leer mooi te houden, als het tenminste echt leer is.
speedtouch zei:JFR zei:Ik zit er wel aan te denken om stoelhoezen te kopen, om het leer mooi te houden, als het tenminste echt leer is.
Wat is er toch fout aan leer (als het leer is, maar dat kun je toch aan de verkoper vragen?), dat kan veel hebben hoor, je rijdt toch geen 80000 km/jaar?
Of stap jij met een smerige overall in je auto, dan is het iets anders misschien.
Gewoon zo accepteren en lekker rijden!
Kristian zei:Absoluut echt leder wat erin zit. En juist dat bruine leer past zo mooi bij het groene exterieur in deze 60 Years editie. Interieur moet je er echt niet uit gaan halen. Doodzonde. Ik vind zeker in onze situatie met gezin met kinderen een lederen interieur veel praktischer. Even een vochtige doek erover en het is weer als nieuw. Enige waar je voorzichtig mee moet doen zijn de wangen van de stoel. Als je daar constant overheen schuift met je volle gewicht raken die uit model en slijt de bekleding. Maar dat is net stof ook het geval. Kwestie van op letten. Pietje precies Rick van Stipt Polish Point heeft eens laten zien hoe je het beste uit kan stappen.
JFR zei:speedtouch zei:JFR zei:Ik zit er wel aan te denken om stoelhoezen te kopen, om het leer mooi te houden, als het tenminste echt leer is.
Wat is er toch fout aan leer (als het leer is, maar dat kun je toch aan de verkoper vragen?), dat kan veel hebben hoor, je rijdt toch geen 80000 km/jaar?
Of stap jij met een smerige overall in je auto, dan is het iets anders misschien.
Gewoon zo accepteren en lekker rijden!
Daar is niks mee, sterker nog: ik vind leer in een auto erg gaaf.Alleen draag ik vrijwel altijd spijkerbroeken, en dat wil weleens afgeven op leer, maar het is gelukkig geen wit leer.
JFR zei:Ik ben toch stiekem aan het kijken of ik er een paar Recaro sportstoelen kan inzetten, ik heb ooit in een Ford Fiesta ST met Recaro's gezeten, en dat zat heerlijk.Moet vast mogelijk zijn.
![]()
JFR zei:Ik ben toch stiekem aan het kijken of ik er een paar Recaro sportstoelen kan inzetten,
JFR zei:Ik wou graag weten hoe jullie er over dachten, uiteraard gaat er geen ander interieur inkomen, ik vind het zelf ook prachtig
JFR zei:Tja, als humor hier op het forum ook al niet meer mag...![]()
JFR zei:Misschien dat er iets van de JCW nog wel leuk is om te laten monteren, maar verder blijft de auto standaard.
balderke zei:JFR zei:Tja, als humor hier op het forum ook al niet meer mag...![]()
Humor is grappig, dit was niet grappig.....
funf zei:JFR zei:Misschien dat er iets van de JCW nog wel leuk is om te laten monteren, maar verder blijft de auto standaard.
Gefeliciteerd met je mooie Mini. Wij hebben thuis de Clubman met hetzelfde interieur en lakkleur. Super auto en een feestje om in te rijden. En in die samenstelling ook nog eens heel erg leuk om te zien. Daar ga je veel plezier aan beleven. Bij aankoop kregen wij een setje van die horizontaal blijvende merklogo's in de velgen. Misschien voor de jouwe ook leuk? Volstrekt nutteloos, maar wel een aardige gimmick.