Mini Cooper ,of Cooper S.Update: Mini Cooper S gekocht!

JFR zei:
Ik wou graag weten hoe jullie er over dachten, uiteraard gaat er geen ander interieur inkomen, ik vind het zelf ook prachtig.:)
Gelukkig! :D Normaal ben ik van 'jouw auto, jouw keuze', maar dit vond ik wel heel vreemde suggesties op zo'n korte termijn. Fijn dat die mooie Mini origineel blijft, geniet ervan!

MWH zei:
JFR zei:
Ik wou graag weten hoe jullie er over dachten, uiteraard gaat er geen ander interieur inkomen, ik vind het zelf ook prachtig.:)
Gelukkig! :D Normaal ben ik van 'jouw auto, jouw keuze', maar dit vond ik wel heel vreemde suggesties op zo'n korte termijn. Fijn dat die mooie Mini origineel blijft, geniet ervan!

Bedankt, zal vast wel lukken!(y)
Ik geloof dat de Mini ook het idrive systeem van BMW heeft, als ik de auto heb kan ik daar mooi mee aan de gang.:)

funf zei:
Bij aankoop kregen wij een setje van die horizontaal blijvende merklogo's in de velgen. Misschien voor de jouwe ook leuk? Volstrekt nutteloos, maar wel een aardige gimmick.
Die zag ik nu ook bij VW op de accessoirelijst! Eerst was dat iets wat was voorbehouden aan Rolls Royce! :)

Ik schrok ook hoor. Een kralen stoelhoes en schapewollen stuurhoes zou ik nog wel gaaf vinden overigens :D
Dat waar je 60 jaar geleden wel het mannetje mee.

61YCJm-JeYL._AC_SY400_.jpg

Matcht geweldig met het bruine leer!
2510028_2.jpg

Zonder gekheid, die extra verstralers staan wel erg leuk.
b5705b310c851cfc5f3833936dcc6682.jpg

Ben wel lichtelijk jaloers op die gave Mini van je.

JFR zei:
MWH zei:
JFR zei:

Bedankt, zal vast wel lukken!(y)
Ik geloof dat de Mini ook het idrive systeem van BMW heeft, als ik de auto heb kan ik daar mooi mee aan de gang.:)

Ja, Mini gebruikt in principe hetzelfde systeem. Niets mis mee.
Ben blij dat de stoelhoezen en Recaro's een grapje waren. Je weet nu wel hoe iedereen denkt over het interieur.

Die kralen heeft mijn vader in de jaren 90 in zijn Renault 19 gehad, niet vaak gebruikt.:D
Ik wil de Kia niet afkraken of het woord premium gebruiken, maar ik vind het beeld van de achteruitrijcamera van de Mini mooier dan de Kia, en ook de navigatie ziet er mooier uit.(y)

Ik ben wel benieuwd hoe het zit met de verplichting van een alarmsysteem in een auto, ik meende dat boven een bepaald bedrag van de nieuwprijs van een auto verplicht van de verzekering een alarm moet hebben.
Ik heb wat kentekenchecks gedaan van wat Cooper S en de JCW om te zien of er een scm alarm op zat, bij een aantal JCW's was dat inderdaad het geval.

Verschilt per verzekeraar/polis. Gewoon even rondbellen dus;)

Ik ben wel benieuwd hoe het zit met de verplichting van een alarmsysteem in een auto, ik meende dat boven een bepaald bedrag van de nieuwprijs van een auto verplicht van de verzekering een alarm moet hebben.
Ik heb wat kentekenchecks gedaan van wat Cooper S en de JCW om te zien of er een scm alarm op zat, bij een aantal JCW's was dat inderdaad het geval.

ik had het met mijn auto ook. omdat de cataloguswaarde boven de 65.000 uit kwam moest er een voertuigvolgsysteem aan boord komen om all-risk te verzekeren. belachelijk natuurlijk aangezien de dagwaarde onder de 20.000 lag, dan slaat die eis op de nieuwwaarde natuurlijk nergens op. De auto heeft zelfs een voertuigvolgsysysteem via de app, daar kun je zien waar de auto gepareerd is. maar die is niet geldig als klasse 5 alarm. Heb dat geprobeerd uit te leggen, de vrouw aan de telefoon (FBTO) begreep precies wat ik bedoelde dag de nieuwwaarde nergens op slaat met een iets oudere auto maar er moest een klasse 5 alarm op komen. Ik was al jaren klant en tevreden over de afhandeling in het verleden maar toen maar verder gaan kijken.

Uiteindelijk naar een andere verzekeraar gegaan (InShared) en die eis niet. sterker nog; zelfs met een occasion aangekocht bij een bovag garage kreeg je tot 3 jaar de aankoopwaarde vergoed indien sprake is van diefstal. Terwijl het maandbedrag vrijwel gelijk lag.

elke verzekeraar is hier dus anders in.

Terug
Bovenaan