A
Anoniem
Guest
Hi all!
Op dit forum ben ik nieuw en ik hoor graag jullie meningen over mijn nieuwe auto. Ik mag deze aanstaande donderdag, 14 februari, gaan ophalen.
De auto komt uit 2017 en heeft 20.000 kilometer gelopen. Gekocht bij de officiele BMW dealer Keram te Heerlen.
Voor de liefhebbers een aantal specificaties van de opties:
- Kleur is Snapper Rocks Blue (Volgens mij alleen standaard verkrijgbaar bij BMW)
18 inch M dubbelspaak Ferric Grey velgen
- M Sportpakket
- Achteruitrijcamera
- Extra getint glas
- Leren Sportstoelen
- Adaptieve LED koplampen
- Lichtpakket
- LED-Mistlampen
- High-beam assistant
- BMW Head-up Display
- Personal Assistant Service / Remote Services / TeleServices / ConnectedDrive / Real Time Traffic / Online Entertainment
- Draadloos opladen mobiele telefoon
- Wifi Hotspot
- M Sportonderstel
- M Sportstuurwiel
- M Aerodynamicapakket
- Model M Sport
Dit is slechts een kleine greep van alle opties.
Zie onderstaand de foto's, ik hoor graag jullie meningen over deze uitvoering. Eventuele suggesties om deze auto nog sportiever qua uiterlijk te maken hoor ik graag! Ik heb momenteel nog 2 jaar garantie op alles, dus helaas kan ik nog niks aan het geluid van de auto laten doen.
Groetjes,
Jim
Op dit forum ben ik nieuw en ik hoor graag jullie meningen over mijn nieuwe auto. Ik mag deze aanstaande donderdag, 14 februari, gaan ophalen.
De auto komt uit 2017 en heeft 20.000 kilometer gelopen. Gekocht bij de officiele BMW dealer Keram te Heerlen.
Voor de liefhebbers een aantal specificaties van de opties:
- Kleur is Snapper Rocks Blue (Volgens mij alleen standaard verkrijgbaar bij BMW)
18 inch M dubbelspaak Ferric Grey velgen
- M Sportpakket
- Achteruitrijcamera
- Extra getint glas
- Leren Sportstoelen
- Adaptieve LED koplampen
- Lichtpakket
- LED-Mistlampen
- High-beam assistant
- BMW Head-up Display
- Personal Assistant Service / Remote Services / TeleServices / ConnectedDrive / Real Time Traffic / Online Entertainment
- Draadloos opladen mobiele telefoon
- Wifi Hotspot
- M Sportonderstel
- M Sportstuurwiel
- M Aerodynamicapakket
- Model M Sport
Dit is slechts een kleine greep van alle opties.
Zie onderstaand de foto's, ik hoor graag jullie meningen over deze uitvoering. Eventuele suggesties om deze auto nog sportiever qua uiterlijk te maken hoor ik graag! Ik heb momenteel nog 2 jaar garantie op alles, dus helaas kan ik nog niks aan het geluid van de auto laten doen.

Groetjes,
Jim