A
Anoniem
Guest
DagDromer zei:Mooie auto, veel plezier ermee.
Als je puur de looks wilt gaan zou ik eens kijken bij BMW M Performance Parts : link naar betreffende webshop
Zwarte nieren, skirts en de splitter voor maken een enorm verschil. Verder zou ik ook eens kijken naar kwalitatief goed bekend staande, maar geen OEM velgen. Voor het geld dat BMW durft te vragen kan je ook zeer fraaie en (maar dat is persoonlijk) stoerdere velgen kopen. Bv Vossen VFS-2 concave of HRE FF10 en dan de auto goed laten verlagen.
Het geld voor de uitlaat zou ik eerder steken in een paar zwarte eindstukken (wellicht een maatje grotere diameter) en vervolgens eens bellen met Mosselman voor een 'chip'. Mocht je bang zijn voor de garantie, ga dan eens winkelen bij BMW zelf, die bieden middels een M Performance Power Pack ook meer vermogen. Meer pk en Nm heb je op de lange duur meer lol van dan een dikke uitlaat. Maar dat zijn alleen maar mijn 2 centjes.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
stilo zei:Mosselman heeft enkel "piggy back" oplossingen. Kijk bij BR performance, deze kunnen een herprogrammatie doen.
Nice! Die link daar kan ik wel wat mee. Altijd leuk om wat extra M performance aanpassingen te doen. Bij BR Performance zie ik dat ik er ongeveer 75pk bovenop kan krijgen. Dan zou ik ruim boven de 250pk uit komen. Lijkt me aardig wat.
Toevallig gisteren ook een mailtje de deur uit gedaan naar JD-Customs. Eigenaar Jordy Dost heeft al tal van projecten gehad (ook van grote beroemdheden). Ben benieuwd wat hij met m'n auto kan.
Trouwens @Stilo... Jouw 20ers zijn niet meer te koop bij Ekris. Ivm het uit de running gaan van de huidige 3 en 4 serie.
Ben nu aan het kijken om deze te bestellen.
https://bmwshop.ekris.nl/nl/accessoires/zomerwielsets-voor-uw-bmw/36112459627-wielset-styling-405m-orbtigrey-20-f30-f31-f32-f36-ekriswebshop
Alleen jammer dat mijn huidige remklauwen standaard grijs zijn... Weet niet of dat afstoot op zo'n 20ers.