A
Anoniem
Guest

2 generaties S-Klasse naast elkaar, wat een klein autootje is die W116 naast een W140
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Het is mijn geld hèMaar Barri, zoiets gaat je vriendin waarschijnlijk nooit goedkeuren?
Totdat ze er in gereden heeft. Geloof mij maar als ervaringsdeskundigeBarri zei:Het is mijn geld hèMaar Barri, zoiets gaat je vriendin waarschijnlijk nooit goedkeuren?
Maar het zou dan de vierde auto worden, beetje onnodig dus. Maarja, wel leuk
Die bij Auto Timon is ook gaaf zeg! Maar dat heeft natuurlijk ook zo z'n prijs.
Beros zei:Zo die blauwe met het rode interieur is erg gaaf. Komt dus bij Bosloh vandaan? Wat kan hij over de auto vertellen?
MartinduRuisseau zei:loslatende deurpanelen bovenaan (is een kwaal, blauw interieur)
R W D zei:MartinduRuisseau zei:loslatende deurpanelen bovenaan (is een kwaal, blauw interieur)
Klopt inderdaad. Ik weet nog dat destijds een kennis dat ook had (300d, wit met blauw interieur). Dat was al in 1991, de auto (1987) was toen slechts 4 jaar oud.
RoadJunk zei:Nu begint er na 7 jaar pekel (Finland) wel wat roest te komen hier en daar.
Ik denk dat ik maar een Twingo koop.![]()
Dionysus zei:Werkelijk? Over Twingo's ouwehoeren in een Sacco-topic?
En?Zemelaar zei:Wat wil je ook, er werd prachtig gehapt. Precies zoals ik had verwacht.![]()
Zemelaar zei:Dionysus zei:Werkelijk? Over Twingo's ouwehoeren in een Sacco-topic?
Wat wil je ook, er werd prachtig gehapt. Precies zoals ik had verwacht.![]()
Icoon41 ZS HT zei:Zemelaar zei:Dionysus zei:Werkelijk? Over Twingo's ouwehoeren in een Sacco-topic?
Wat wil je ook, er werd prachtig gehapt. Precies zoals ik had verwacht.![]()
We kunnen wel wat hebben hoor maar een Twingo wil je toch geen auto noemen. Als je dat 'een auto' noemt, weet ik niet waar een W124 onder valt.
Volgens mij zijn daar tm de laatste dag van het jaar nog de puntjes op de I gezet. Ik heb het idee dat alles wat neigt naar niet perfect is aangepakt. Daarna kan der Hammer pas in de officiele verkoop.Zemelaar zei:Over de Hammer gesproken, die is nog steeds niet verkocht. Dat verbaast mij.
Niets voor jou Sander? Dan zal ik zorgen dat er met heel veel liefde voor je SE gezorgd wordt.Aras zei:Volgens mij zijn daar tm de laatste dag van het jaar nog de puntjes op de I gezet. Ik heb het idee dat alles wat neigt naar niet perfect is aangepakt. Daarna kan der Hammer pas in de officiele verkoop.Zemelaar zei:Over de Hammer gesproken, die is nog steeds niet verkocht. Dat verbaast mij.
Het kriebelt wel om Mokkaschwarz hierheen te halen. Aan de andere kant APK en 2 kleine dingetjes aanpakken en er staat weer voor een paar honderd euro een superfijna, perfecte S voor de deur.michel1975 zei:Niets voor jou Sander? Dan zal ik zorgen dat er met heel veel liefde voor je SE gezorgd wordt.Aras zei:Volgens mij zijn daar tm de laatste dag van het jaar nog de puntjes op de I gezet. Ik heb het idee dat alles wat neigt naar niet perfect is aangepakt. Daarna kan der Hammer pas in de officiele verkoop.Zemelaar zei:Over de Hammer gesproken, die is nog steeds niet verkocht. Dat verbaast mij.![]()
Het is idd een plaatje. Het interieur van die groene is ook wel erg mooi.Aras zei:Het kriebelt wel om Mokkaschwarz hierheen te halen. Aan de andere kant APK en 2 kleine dingetjes aanpakken en er staat weer voor een paar honderd euro een superfijna, perfecte S voor de deur.michel1975 zei:Niets voor jou Sander? Dan zal ik zorgen dat er met heel veel liefde voor je SE gezorgd wordt.Aras zei:Volgens mij zijn daar tm de laatste dag van het jaar nog de puntjes op de I gezet. Ik heb het idee dat alles wat neigt naar niet perfect is aangepakt. Daarna kan der Hammer pas in de officiele verkoop.Zemelaar zei:Over de Hammer gesproken, die is nog steeds niet verkocht. Dat verbaast mij.![]()
Nog maar eens over na denken.
Dionysus zei:Prachtige auto. Enige design-kritiekpuntje zijn de te kleine koplampjes. Maar technisch destijds zeer vooruitstrevend.
Sierlijk tot in zijn achterbumper. Was hij net een tikje kleiner geweest, dan was het een Italiaans meesterwerk geweest. Maar hij is niet kleiner, daardoor een Teutoons bewijs aan de rest van de wereld dat die rest er eigenlijk niet toe doet.
![]()
Ik wens je veel wijsheid. Wetend dat het toch een Schrempp auto is.
Sei gewarnt.
520d zei:Maar oh, wat rijdt dat goddelijk. Die S500 is het beste wat ik ooit reed. Dat zal bij de CL niet anders zijn.
520d zei:Maar oh, wat rijdt dat goddelijk. Die S500 is het beste wat ik ooit reed. Dat zal bij de CL niet anders zijn.