A
Anoniem
Guest
Ha. We spreken niet meer van 'de volgende auto' maar van 'de volgende S'. Er is progressie geboekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
W124STER zei:Laatst las ik dat ons soort bedrijven en mensen als ik de regeling voor oldtimers 'om zeep hebben geholpen'. "Mercedes Diesel rijders hebben het verpest voor de grote groep" en meer van dat soort intellectuele teksten. Ik vraag me af wat ik zou hebben gereden als er nog genoeg Citroen CX'en uit die tijd zouden zijn; misschien wel een CX TRD Turbo 2 of een Prestige uit de 1ste serie, die met de chromen bumpers. Prachtig. Maar ja, die zijn allemaal al vergaan en die er nog zijn moet je alleen kopen als je een monteur in de kofferbak krijgt meegeleverd. Dus de kwaliteit van de Mercedes zorgt ervoor dat veel mensen 'm nog kunnen rijden. Er is geen merk uit die tijd met vergelijkbare kwaliteit. Als andere merken dezelfde kwaliteit zouden hebben, zagen we die even zoveel. Ja toch?
500 E zei:Ha. We spreken niet meer van 'de volgende auto' maar van 'de volgende S'. Er is progressie geboekt![]()
520d zei:500 E zei:Ha. We spreken niet meer van 'de volgende auto' maar van 'de volgende S'. Er is progressie geboekt![]()
Ik ben een laatbloeier...![]()
De mijne is ook een binnenslaper maar een paar dagen wachten met wassen is al funest met al die pekel. Kennelijk zat de boekhouder destijds al op de stoel bij Mercedes. Want dat chroom is echt JPS (Japans Pisbakken Staal). En nu doe ik eigenlijk alle Jappen tekort.520d zei:500 E zei:Ha. We spreken niet meer van 'de volgende auto' maar van 'de volgende S'. Er is progressie geboekt![]()
Ik ben een laatbloeier...
@Michiel: de mijne kan naar binnen 's nachts, dus dat maakt niet zoveel uit. Ik begin het model toch wel meer te waarderen, naarmate ik er langer in rijd. In zekere zin is het toch een ondergewaardeerde auto. Het dashboard heb ik eigenlijk altijd wel mooi gevonden, mooier dan dat van de W210.
Waar moet ik tekenen?TYN zei:520d zei:500 E zei:Ha. We spreken niet meer van 'de volgende auto' maar van 'de volgende S'. Er is progressie geboekt![]()
Ik ben een laatbloeier...![]()
Over een jaartje of twee een mooie W221? AMG'tje ofzo :T
![]()
S-J zei:Sinds lange tijd weer een stuk wezen rijden, gewoon om een stuk te rijden.
Schuifmans open, zonnetje erbij..![]()
Hier hetzelfde probleem. Rechtervoorscherm. Heb al een afspraak voor de spuiter staan. Je ziet er bijna niets van maar voor mij echt een 'smet'. Irriteer me iedere keer er weer aan als ik de auto uit de garage rijd.S-J zei:Linker voordeur, rechter voorscherm.
Denk dat ik het nu maar laat gaan, de onderkant is getectyleerd. Als het écht erg wordt misschien de hele auto over laten spuiten.
Dingolfinger zei:Fantastische apparaten die W124s maar de stoelen uit de eerste serie zijn spectaculair slecht vind ik. Dit went en is het onderdeel van de charme van een W124? Een MoPf2 zit gewoon prima vind ik.
500 E zei:Als je er aan gewend bent, tenminste. Of er aan wil wennen.
Phaeton W12 zei:500 E zei:Als je er aan gewend bent, tenminste. Of er aan wil wennen.
Spot on! Alles is een kwestie van gewenning. Vergelijk het met het dragen van autogordels![]()
Dan went een Audi bak toch ook ?500 E zei:Phaeton W12 zei:500 E zei:Als je er aan gewend bent, tenminste. Of er aan wil wennen.
Spot on! Alles is een kwestie van gewenning. Vergelijk het met het dragen van autogordels![]()
Zo simpel steekt een mensch in elkaar, kennelijk.
michel1975 zei:
520d zei:michel1975 zei:Even geheel off topic eigenlijk.
Op pagina 140 hoort toch echt een W140.![]()
Eens. Dat is jouw auto, ik zeg het je. Koop hem nou gewoon. Dan ga ik die 600 nog eens overwegen....:T
michel1975 zei:520d zei:michel1975 zei:Even geheel off topic eigenlijk.
Op pagina 140 hoort toch echt een W140.![]()
Eens. Dat is jouw auto, ik zeg het je. Koop hem nou gewoon. Dan ga ik die 600 nog eens overwegen....:T
Het is ook echt een plaatje.![]()
520d zei:Balen hoor. Maar een plaatje blijft het. Dit is toch de handgeschakelde 260 met het oogverblindend rode interieur?
500 E zei:Verkooppraatjes:T
Damn. Bedankt he520d zei:Ga er in zitten, dan zijn de verkooppraatjes niet meer nodig. Dit verkoopt zichzelf.
TYN zei:Geweldig, zo'n bruin interieur! En wat een koopje.
Snipe zei:Dan kun je volgas en ga je ook niet harder dan 100 - als je wind tegen hebt.
TYN zei:Momenteel ben ik aan het kwijlen over dit exemplaar bij Auto Timon.