A
Anoniem
Guest
Hey Bart, hoe is-ut met je elegantie op wielen? Bevalt-ie nog? Of is hij reeds ingeruild?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar ook niet geheel probleemloos.520d zei:Gullwing zei:Begint het alweer te kriebelen 520d? :T
Tja, ik heb hem alweer een paar weken. Dan ga je toch weer denken....
But seriously, dat is wel een heel mooi exemplaar hoor. Zoals ik die CL 600 van MHS ook erg mooi vind. Zo'n coupe wil ik echt nog eens rijden.
En Paul: die SLK-tjes zijn mss niet eens zo'n gek idee. Die kleine two seatertjes trekken altijd wel publiek en je blijft iig bij Mercedes. Wellicht is dat nog wel een idee...:T
Hier mogen ze hem neerzetten hoorflop zei:heeft iemand nog op pownews gisterenavond de mercedes van klaas bruinsma gezien
die bij het hilton voor zn raap wers geschoten?Te zien bij de hofleverancier maar auto
is niet naar jullie smaak ik waarschuw maar vast.![]()
W124STER zei:... nooit was de hobby zo compleet als vandaag;
Leitner zei:Knappe voorraad hebben jullie staan! Een goed gevulde hal. Ook nog eens in deze gekke tijden opgebouwd. Ik heb hier beslist respect voor.
W124STER zei:... nooit was de hobby zo compleet als vandaag;
TYN zei:Ook vlak over de grens in Belgie staat een leuk exemplaar.
Wie weet, misschien valt zo'n W124 best wel tegen![]()
michel1975 zei:Hier mogen ze hem neerzetten hoorflop zei:heeft iemand nog op pownews gisterenavond de mercedes van klaas bruinsma gezien
die bij het hilton voor zn raap wers geschoten?Te zien bij de hofleverancier maar auto
is niet naar jullie smaak ik waarschuw maar vast.![]()
![]()
520d zei:
@ W124STER: de 300D terug in de voorraad. Dat is nog eens een verleidelijke auto...
Leitner zei:Bij www.cartoen.nl verwachten ze ook weer fraaie Benzen en hebben ook leuke auto's verkocht. Is trouwens een nieuw bedrijf met de juiste instelling....
Wheels & Chrome zei:De 260E is weer gekeurd en rijd weer heersend over de weg met mijn vrouw achter het stuur!
Heerlijk gezicht vanochtend, we rijden tegelijk weg naar ons werk en de eerste 7 km achter elkaar aan.
Blijf er dan rustig genietend achter rijden tot ik af sla....
Rearwheel Driver zei:
Gaaf, ik blijf graag op de hoogte als de site online komt.Een volledige engelstalige review met technische en praktische highlights en vergelijkingen met moderne auto's komt op een site waar ik aan bezig ben. De site zal voornamelijk gaan over duurzaamheid in het kader van ecologie. De benz zal dienen als voorbeeld hoe een auto, die een tikkeltje meer verbruikt, ecologischer is dan een moderne eco-diesel.
gullideckel zei:![]()
Stijlvolste achterbumper ooit. Punt
TYN zei:Alleen die spatlappen, ik weet het niet..
gullideckel zei:Een volledige engelstalige review met technische en praktische highlights en vergelijkingen met moderne auto's komt op een site waar ik aan bezig ben. De site zal voornamelijk gaan over duurzaamheid in het kader van ecologie. De benz zal dienen als voorbeeld hoe een auto, die een tikkeltje meer verbruikt, ecologischer is dan een moderne eco-diesel.
![]()
Kan het niet vinden. Enig puntje van kritiek is dat de tekst bij de S erg summier is. Of is dit een bewuste keus Paul?520d zei:Die trekhaak zat hier toch al bij? Mooi exemplaar overigens, met de juiste motor.![]()
michel1975 zei:Het is inderdaad een plaatje.
Misschien als vervanger van de SEC
Moet er nog wel even een afneembare trekhaak onder.
Zal jouw topic niet verknoeien met mijn vakantiekiekjes![]()
michel1975 zei:Enig puntje van kritiek is dat de tekst bij de S erg summier is. Of is dit een bewuste keus Paul?
Het is wel een hele mooie.520d zei:De auto spreekt voor zich. Gauw gaan halen, dan houden we een minimeet!![]()