Guest
... een W211T is inderdaad kilometers beter te verantwoorden dan een W140. Maar hoe gewoon willen we het hebben? Bovendien geven we graag een goed voorbeeld aan youngtimerend Nederland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
W124STER zei:... een W211T is inderdaad kilometers beter te verantwoorden dan een W140. Maar hoe gewoon willen we het hebben? Bovendien geven we graag een goed voorbeeld aan youngtimerend Nederland
W124STER zei:... en wat Icebrain schrijft over 'blijvertjes'; onze ervaring is dat liefhebbers altijd op zoek zijn naar iets nieuws en dat ze gemiddeld een keer per jaar iets anders kopen (let wel; gemiddeld, want er zijn er die gerust -tig jaar met de hobby-auto-voor-erbij doen). Wij verkopen bijvoorbeeld diverse auto's meerdere keren; ooit bij ons gekocht, komen ze als inruiler terug en gaan weer naar de volgende etc.
Rearwheel Driver zei:Gefeliciteerd 520d! (voor de zoveelste keer haha)
Laat de fotos maar weer doorkomen!
Dionysus zei:Rearwheel Driver zei:Gefeliciteerd 520d! (voor de zoveelste keer haha)
Sterker, een MB S 500 is eigenlijk wel een eigen draadje waard. Ik zou het volgen. En meerderen met mij vermoed ik zomaar.
Icebrain zei:Dionysus zei:Rearwheel Driver zei:Gefeliciteerd 520d! (voor de zoveelste keer haha)
Sterker, een MB S 500 is eigenlijk wel een eigen draadje waard. Ik zou het volgen. En meerderen met mij vermoed ik zomaar.
Zou het.......................![]()
Twingo1 zei:Deze mag hier niet ontbreken.
Twingo1 zei:Ik heb een paar maanden niet op AW gepost. Maar ik heb wel meegelezen.
Wheels & Chrome zei:Afgelopen week even mogen genieten in een W220 S 320 CDI met luchtvering en net geen 2 ton ervaring.
Auto van formaat, maar minder lomp (lees mooi in mijn optiek) dan een W140. Stuurt goed, maar niet zoals
een BMW. Maar dat verwacht ik ook niet, maar opvallen doet het wel. Auto voelt kleiner aan tijdens het dirigeren van de voorkant
dan hij is. Toen hij op de oprit stond viel dat wel op. Ruimte zat en helaas ook gewicht zat, wat een aanslag op de bankrekening
voor de MRB! Verbruik is niet slecht gelukkig, iets beter dan mijn 300D Turbo.
Toch zou ik dan eerder voor de W140 of W126 gaan, en dan wint de W126. Met een ton km's aan ervaring zou ik er zo weer
1 neerzetten op de oprit.
Onze 260E staat te koop. Lastige situatie dus met Rutte2 aan de macht. Gelukkig gaat mijn vrouw dichterbij werken en zijn we nu dus
aan het twijfelen om onze investeringen in de auto toch maar om te zetten in weer een tijdje genieten i.p.v. de goedkope Saxo op G3....
Op de een of andere manier verkochten alleen de onderdelen voor de W126 die ik op Marktplaats had, net als de technische boeken.
De spullen van de 260E (reservespullen, boeken en winterbanden) kan ik dan toch maar beter houden.....
Twingo1 zei:Ik heb een paar maanden niet op AW gepost. Maar ik heb wel meegelezen. Was op andere fora actief. Zie dan toch wel opmerkelijke verschillen. De E 60 Limited, die recent in Teutonia is gepost, krijgt geen enkele reactie. Geen enkele. En op sommige andere fora meer dan 70. Hoogst opmerkelijk.
Terwijl we hier wel over een van de 12 spreken. Is toch niet zomaar een W124, dacht ik.
smarter zei:Twingo1 zei:Ik heb een paar maanden niet op AW gepost. Maar ik heb wel meegelezen.
Een teken van leven was prettig geweest, ik (en anderen) waren oprecht bezorgd.
Twingo1 zei:smarter zei:Twingo1 zei:Ik heb een paar maanden niet op AW gepost. Maar ik heb wel meegelezen.
Mijn excuses. Ik ben daar soms wat te gemakkelijk in. Was inderdaad niet correct van mij.
Overigens wel op 11-12 even kort contact met michel1975 gehad. Toen leefde ik nog wel.![]()
Twingo1 zei:Deze mag hier niet ontbreken.
Twingo1 zei:*kuch*340 pk*kuch*
Het verrijkt dit topic wellicht. Maar voor wie, denk ik dan? Immers, de E 60 Limited in Teutonia kreeg ook geen reacties.
Zo'n 300 E 5.0 AMG staat trouwens al zo'n 1½ maand te koop, in the UK.
W124STER zei:In Nederland blijft tuning toch 'wezensvreemd'(dat hebben we al eens eerder geconstateerd)
Twingo1 zei:W124STER zei:In Nederland blijft tuning toch 'wezensvreemd'(dat hebben we al eens eerder geconstateerd)
Vind ik eigenlijk best wel vreemd. De 'kop boven het maaiveld/doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' mentaliteit is volhardend. Moet een erfenis van het Calvinisme zijn. De gemiddelde Nederland gunt zich weinig uitspattingen.
Aras zei:Een ster op de kap is als voor een stier een rode lap.
Zo het geld groeit zeker aan de muur? Wat voor werk doe je 's avonds? Dat zijn de opmerkingen die mijn vrouw op het schoolplein kreeg toen zij een 13 jaar oude Mercedes had gekocht, welke een stuk minder kost als een Aygo met airco.
Over een oudere grote auto heb je altijd gezeik. Ik hoor nooit iemand over de duizenden euro's die mijn broers per jaar aan wielrennen uitgeven. Je kan ook 100 km op een opoefiets hard rijden, dan heb je ook nog meer calorieën verbrand als op zo'n carbon fietsje. Maar hun hebben er plezier in, dus is het prima. Ik heb plezier in een auto.
500 E zei:... maar actie: ho maar. ...
\S-J zei:Las een paar pagina's terug dat de 260E het fijnste zescilinder blok zou zijn in de W124. De 300E is net wat krachtiger en heeft verder dezelfde eigenschappen, die zou ik kiezen boven de 260. Of zijn er andere redenen?
S-J zei:Las een paar pagina's terug dat de 260E het fijnste zescilinder blok zou zijn in de W124. De 300E is net wat krachtiger en heeft verder dezelfde eigenschappen, die zou ik kiezen boven de 260. Of zijn er andere redenen?
Vlinderstrik zei:S-J zei:Las een paar pagina's terug dat de 260E het fijnste zescilinder blok zou zijn in de W124. De 300E is net wat krachtiger en heeft verder dezelfde eigenschappen, die zou ik kiezen boven de 260. Of zijn er andere redenen?
Ik bracht dat ter sprake en moet daarbij opmerken dat ik niet uit ervaring spreek. Heb het ooit gelezen en uit de context van het verhaal maakte ik op dat diegene wist waarover hij het had. Qua loopcultuur, rust en karakter zou die het best bij de W124 passen.
Wat betreft afgunst. Ik verbaas me er iedere keer weer over. Het wendt gewoon niet.
Heb een aantal mensen via pm die naar jou vroegen wel geattendeerd op het feit dat je nog leefde.Twingo1 zei:smarter zei:Twingo1 zei:Ik heb een paar maanden niet op AW gepost. Maar ik heb wel meegelezen.
Mijn excuses. Ik ben daar soms wat te gemakkelijk in. Was inderdaad niet correct van mij.
Overigens wel op 11-12 even kort contact met michel1975 gehad. Toen leefde ik nog wel.![]()
Misschien triviaal en eigenlijk niet logisch want veel zeldzamer. Maar een rechtsgestuurde zou ik toch niet in overweging nemen.Twingo1 zei:W124STER zei:In Nederland blijft tuning toch 'wezensvreemd'(dat hebben we al eens eerder geconstateerd)
Vind ik eigenlijk best wel vreemd. De 'kop boven het maaiveld/doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' mentaliteit is volhardend. Moet een erfenis van het Calvinisme zijn. De gemiddelde Nederland gunt zich weinig uitspattingen. Een 500 E vind de gemiddelde autoliefhebber al heel frivool.
Op sommige buitenlandse fora raakt men zelfs nog laaiend enthousiast over een 500 E 6.0 AMG met Koenig Kompressor. Die mentaliteit spreekt mij toch meer aan. Waar het uitgangspunt de mogelijkheid is en niet de beperking.
Is zo'n AMG nu een betere of snellere auto als een standaard 500e?
Wanneer is een auto beter dan een andere? Is maar net wat de verwachting is. En het doel waarmee die op de markt is gebracht.