Mercedes W124 | "Mercedes-Benz, Die Sacco Jahren"

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
520d zei:
Zo zag ze er vanochtend nog uit, nu mis ik het complete knipperlicht rechtsvoor. Die heeft een of ander kansloos stuk verdriet verwijderd toen mijn auto bij kantoor stond. Echt balen, groot gat rechtsvoor in de mooie rode dame.

Morgen maar gauw langs de dealer voor een nieuwe unit....:(

... je zal niet de eerste zijn die het knipperlicht 'gewoon onderweg verloren is'; volgens mij had S-J het ook. Soms worden de knippers er uitgehaald voor wat dan ook (bijvoorbeeld om ze te vervangen voor witte); dat gebeurt dan met geweld waardoor de bevestigingspunten afbreken. Later worden ze weer teruggeplaatst (omwille van de originaliteit ofzo) en dan verlies je ze een keer. 'k Zeg niet dat het gebeurt is in jou geval, maar het kan.

520d zei:
Zo zag ze er vanochtend nog uit, nu mis ik het complete knipperlicht rechtsvoor. Die heeft een of ander kansloos stuk verdriet verwijderd toen mijn auto bij kantoor stond. Echt balen, groot gat rechtsvoor in de mooie rode dame.(

Is de lichtunit er wellicht recent uit geweest in verband met een spuitklus o.i.d.? Zoiets heb ik namelijk ook een keer gehad. De kop van m'n A6 was een keer overgespoten en na een ritje over de Autobahn lagen beide lichtunits (koplampen en knipperlichten) eruit :O, gewoon verloren op de Autobahn :( Ze waren kennelijk niet goed vastgezet na het spuiten van de auto, ik kreeg toen ook kosteloos nieuwe lichtunits.

Dat iemand zoiets jat lijkt mij haast onwaarschijnlijk, voor een paar centen heb je op ebay een nieuwe/andere https://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=w124+blinker&_sacat=28642&_dmpt=DE_Autoteile&_odkw=w124&_osacat=28642&_trksid=p3286.c0.m270.l1313
Maar goed, voor sommige lieden is 5 euro zelfs veel geld.

W124STER zei:
michel1975 zei:
Overigens is een setje Lorinser putdeksels ook wel erg begerenswaardig.

... vind je?

IMG_8957%2520%2528Kopie%2529.JPG
Ik had het ook over putdeksels:}

[IMG=https://img26.imageshack.us/img26/3893/9067215006c7981.jpg][/IMG]

Uploaded with ImageShack.us

Wheels & Chrome zei:
Onderhoud? Hoezo?
Nou... eh APK helaas....

Sommige worden trouwens wel echt goed onderhouden, die witte T was van een oud stel die hier niet zo vaak waren. Dat ding is echt als nieuw.
Trouwens APK stelt hier niet zo veel voor. Je moet met oudere autos een keer per jaar naar het "apk keurstation" (lange rijen), en die kijken er even naar en dan mag je naar huis. Als je dit door je vrouw/vriendin laat doen, dan komt de auto er trouwens gegarandeerd door. Ja mevrouw, uw remmen, lampen en banden zijn kapot. : Ja, maar dat wordt volgende week gerepareerd, Ñ ah, dan is het goed, hier uw sticker, en rij maar naar huis

cuando_pasar_itv.jpg

Volgende week eindelijk even naar die 320CE kijken, hopelijk is deze wel van de categorie goed onderhouden. (welke er natuurlijk ook gewoon zijn.)

@520d. Mozes. Bij zo'n godin (of god, ik ben er nog niet uit) hou je afstand. Bewonder je op afstand en hoop je dat de huidige eigenaar z'n best doet om zo'n museumstuk te behouden voor jochies die nu nog 7 zijn. En dan kom je opeens hersendode figuren tegen. Die er dingen af jatten.

Ik hoop dat je een garage bezit.
Maar een tikje jaloers blijf ik natuurlijk wel. Dat dat duidelijk moge zijn. Wat een wereld-unit.

Ik zag op de site van Bosloh (hoe kom je aan die naam?) zowel de met Lorinser schoeisel als de met 8-gaatsen schoeisel getooide 300 E's staan. In beide gevallen: 15-gaatsen! Werkelijk prachtige auto's, maar met pijn-aan-de-ogen voorziene wielen. Hoe tijdscorrect die Lorinsers ook mogen zijn.

Maar 3 (drie!) mooie belastingvrije 300E's in de hal op het echt-platte-land. Er gebeuren mooie dingen in de polder.

Dionysus zei:
Ik zag op de site van Bosloh (hoe kom je aan die naam?) zowel de met Lorinser schoeisel als de met 8-gaatsen schoeisel getooide 300 E's staan. In beide gevallen: 15-gaatsen! Werkelijk prachtige auto's, maar met pijn-aan-de-ogen voorziene wielen. Hoe tijdscorrect die Lorinsers ook mogen zijn.

Maar 3 (drie!) mooie belastingvrije 300E's in de hal op het echt-platte-land. Er gebeuren mooie dingen in de polder.

... het is een VOF waarin Jack Bos en Paul Hollander (alias W124ster) deelnemen. Dus hoe simpel kan het zijn; samenvoeging van achternamen. Inderdaad er zijn dan ook andere, minder sprekende namen, mogelijk :)

De velgen zijn inderdaad matig tot vrij krachtig fout; de 8 gaatsen zijn volgens mij nog niet eens origineel ook. Dus daar zouden we wat aan moeten doen. Maar zaterdag waren er ook positieve reacties op de velgen; net als de eerste eigenaar zijn er mensen die er voor kiezen.

Persoonlijk vind ik dat er 15 gaats of doppen onder moeten; als ze lang genoeg te koop staan, worden ze vervangen. Zoiets houd ik zelf maar een paar weken vol. Trouwens, de Impalabruine 300E is verkocht. Voor belastingvrij is er genoeg belangstelling.

... is er overigens iemand die kan voorspellen wat de volgende 'meest begeerde Benz' onder de liefhebbers gaat worden? Dan kopen we die alvast in ;)

Is de lichtunit er wellicht recent uit geweest in verband met een spuitklus o.i.d.?

Nope. En toen ik de auto kocht zaten er ook gewoon oranje knippers in. Waarschijnlijk is er een lampje gewisseld en is de unit niet goed vastgeklikt. Wel jammer zeg. Maar diefstal zal het niet geweest zijn want als ze goed vastgeklikt zitten dan zijn de nauwelijks zonder schade te verwijderen zonder de motorkap te openen.

Persoonlijk vind ik dat er 15 gaats of doppen onder moeten; als ze lang genoeg te koop staan, worden ze vervangen.

Persoonlijk vind ik dat ook. Origineel is toch het mooist. Ik hoop niet dat er origineelfreaks-op-koperspad doorgeklikt hebben vanwege de velgen. Dat zou een gemiste kans betekenen.

... is er overigens iemand die kan voorspellen wat de volgende 'meest begeerde Benz' onder de liefhebbers gaat worden?

Mijn tips:

W202 C 36 AMG en C 43 AMG
W202 zescilinder kombi's met automaat
R129 nu kopen, want goedkoper worden ze niet
W126 zescilinders met automaat: altijd goed en waardevast
W140 zes- en achtcilinders nu kopen want goedkoper worden ze niet.

Afblijven, of inkopen tegen 0,80 per kilo:

W220 alle types
W210 alle types
C215 twaalfcilinders

Tanende markt:

W124 viercilinders benzine, niet belastingvrij
W201 190 E 1.8 en 190 E niet belastingvrij

De 'goede' bouwseries W204 en W211 maar ook in zekere zin de W221 S-Klasse worden nu betaalbaar. daardoor perst de markt in elkaar en worden de vroege bouwseries goedkoper en goedkoper.

Die velgen zijn inderdaad een afknapper, die horen onder een W211 Elegance.

De Elegance-wielen liggen nu drie meter naast een zekere R129 in een loodsje langs de A9 en onder het zilvergrijze hok zitten weer originele W220-velgen.

500 E zei:
Persoonlijk vind ik dat er 15 gaats of doppen onder moeten; als ze lang genoeg te koop staan, worden ze vervangen.

Persoonlijk vind ik dat ook. Origineel is toch het mooist. Ik hoop niet dat er origineelfreaks-op-koperspad doorgeklikt hebben vanwege de velgen. Dat zou een gemiste kans betekenen.

... daar heb je een punt; je bent kopers zo kwijt vanwege 'foute foto's' op internet. Ik schrijf het verhaal er wel bij, maar toch. Het is 'een zeker risico' dat er mensen zijn die doorklikken bij het zien van Lorinser's.

500 E zei:
... is er overigens iemand die kan voorspellen wat de volgende 'meest begeerde Benz' onder de liefhebbers gaat worden?

Mijn tips:

... herkenbaar. Maar wat doen we met de W124? Coupe, Combi, 5 en 6-cilinders, belastingvrij; zou dat het zijn? Of gewoon goede W124's leveren; dan onderscheid je je tegenwoordig al voldoende denk ik wel 's. Wat is er 'een bocht' te koop. We stonden twee weken geleden in het Zuiden des Lands een W124 combi te bekijken waar de teller met ongeveer 200.000km was teruggedraaid (daar hebben we bewijs voor gevonden; het is dus niet mijn mening, maar het zijn feiten); de tellers van z'n broers en zusjes in de showroom waren eveneens teruggedraaid. Dat verziekt de markt.

Los van het bovenstaande; waar zou een W124 liefhebber op af komen?

500 E zei:

Mijn tips:

W220 alle types
W210 alle types
C215 twaalfcilinders

Tanende markt:

De 'goede' bouwseries W204 en W211 maar ook in zekere zin de W221 S-Klasse worden nu betaalbaar. daardoor perst de markt in elkaar en worden de vroege bouwseries goedkoper en goedkoper.

Een paar modellen eruit gepikt:

R129 geheel eens. Die groene SL320 die je hebt staan, voor 15.950 euro, is onvoorstelbaar goedkoop. Goedkoper worden ze inderdaad niet. En een schitterend model, wat mij betreft veel mooier dan het model erna.

Ergens dacht ik ook (zuiver onderbuikgevoel) dat een W220 van één van de laatste bouwjaren (te herkennen onder andere aan de wat mooiere achterlichten) ook niet te versmaden is. Bijvoorbeeld een S500 4-matic. Is dat gevoel onterecht en moet je er echt vanaf blijven (of inkopen voor 80 cent per kilo)? Wat zijn de issues van zo'n laat modeljaar? Of is het echt een smaakkwestie en liggen deze modellen gewoon niet goed in de markt? In dat laatste geval geef ik de Geheimtip dat zo'n W220 van de latere bouwjaren een van de meer begeerde Benzen gaat worden.

Is een W140 eigenlijk wel op het dieptepunt van de markt? Voor de allermooiste exemplaren wordt 25.000-30.000 euro gevraagd. En dat is bijna nog meer dan voor de allermooiste 560 SEL's. Gaat de W140 uiteindelijk duurder worden dan een 8 cylinder W126? Want dat zou je zeggen als je zegt dat W140's nu op het dieptepunt van de markt zitten.

500 E zei:
Is de lichtunit er wellicht recent uit geweest in verband met een spuitklus o.i.d.?

Nope. En toen ik de auto kocht zaten er ook gewoon oranje knippers in. Waarschijnlijk is er een lampje gewisseld en is de unit niet goed vastgeklikt. Wel jammer zeg. Maar diefstal zal het niet geweest zijn want als ze goed vastgeklikt zitten dan zijn de nauwelijks zonder schade te verwijderen zonder de motorkap te openen.

Ik heb hem gisteren compleet weggezet, pas toen ik wegreed merkte ik bij de eerste bocht al dat het knipperlicht defect was. Op het parkeerterrein lag de unit niet, dus wat er dan gebeurd is?

Feit blijft dat het een rotgezicht is, zo'n gapend gat. Gauw oplossen dus.

De R129 is voor mij de Mercedes van de toekomst. Het is dat ik een achterbank nodig heb, anders had het best eens zo'n SL kunnen worden. De drie exemplaren die ik zag, waren prachtig. Bornit met Mittelrot, de top en een aanrader!

Een goede zescilinder W124 blijft wat mij betreft ook een begeerde Benz. Daar zal altijd vraag naar zijn, zo schat ik in.

W124STER zei:
... nou ja, goede zaken; we hebben behoorlijk in de auto geïnvesteerd en dan is de marge niet geweldig. Heel eerlijk; ik had 'm graag gehouden. Zonder twijfel de mooiste Coupé (qua kleurencombinatie en opties) die ik heb meegemaakt. Zo hoort die te zijn. Maar handel is handel; de nieuwe eigenaar kocht zowel de 230CE als de 300CE voor in zijn collectie. Dat betekent dat wij de Coupé's dus kwijt zijn. Als liefhebber van deze auto's vind ik dat jammer en het zal wel even duren voordat we dergelijke mooie exemplaren weer weten te vinden.

Zoals je mij al schreef, je hebt geen museum. Dus goed dat ze verkocht is. Aan een liefhebber nog wel. En ach, er komt altijd weer wat moois voorbij, dat zul je zien!

500 E zei:

Mijn tips:

W220 alle types
W210 alle types
C215 twaalfcilinders

Tanende markt:

En wat te denken van de W116 en de R107?
Zelf vind ik die beide nog altijd tot de mooiste Benzen allertijden behoren, met een prachtige klassieke uitstraling door het vele chroomwerk. En goede exemplaren met weinig km's zijn toch nog wel redelijk betaalbaar, vooral bij de W116.
En een redelijke tot goede R107 koop je momenteel ook vanaf zo'n 15K, zou daar ook niet een flinke waardestijging te verwachten zijn de komende jaren ??

Daar zullen zeker liefhebbers voor zijn en blijven, maar het zijn wel auto's van een andere generatie. Mijn idee is dat nu een hele generatie autoliefhebers opstaat die niet is opgegroeid met de W116 en de R107, maar wel met de W124, W126 en hun directe opvolgers zoals de W140. Dat waren hun droomauto's van vroeger. En veel kopers in dit segment kopen jeugdsentiment. Vandaar wellicht de verschuiving in de vraag.

520d zei:
Daar zullen zeker liefhebbers voor zijn en blijven, maar het zijn wel auto's van een andere generatie. Mijn idee is dat nu een hele generatie autoliefhebers opstaat die niet is opgegroeid met de W116 en de R107, maar wel met de W124, W126 en hun directe opvolgers zoals de W140. Dat waren hun droomauto's van vroeger. En veel kopers in dit segment kopen jeugdsentiment. Vandaar wellicht de verschuiving in de vraag.

(tu) De markt voor de oudjes zal kleiner worden, wat niet wil zeggen dat de prijs omlaag gaat.

520d zei:

Tja, en bij mij gaat het jeugdsentiment een jaartje of 8 verder terug dan bij jou, vandaar wellicht dat R107 en W116 op mij grote aantrekkingskracht uitoefenen ;)
Maar W124 en W126 niet minder hoor, een W126 SEL vind ik eigenlijk nog mooier dan een W116, en een W124 heb ik in de jaren '90 zelf gehad.
In 1992 ruilde ik mijn 2 jaar oude Alfa 33 in op een 6 jaar oude 260E, en die laatste herinner ik mij nog steeds als eigenlijk de mooiste en fijnste auto die ik ooit heb gehad, ......ondanks dat ik er financieel door hoge onderhoudskosten behoorlijk op stukliep :)

Voor mij zijn de W124 en de W126 de modellen waarvan ik vroeger de posters had hangen en waarvan ik me nu nog mijn eerste ritjes herinner. Ik kan na al die jaren nog steeds genieten van het lijnenspel en van de prachtige dashboards in de W124. Het spreekt me nog steeds meer aan dan menig moderne auto. Ik merk nu ook dat ik weer echt geniet achter het stuur. De BMW was heerlijk, maar gaf meer een comfortabel en verzorgd gevoel, afgesloten van de buitenwereld in een oase van luxe en rust. Minder emotie, maar simpelweg een van de beste auto's die ooit gereden heb.

De Mercedes geeft mij echter op de een of ander manier meer plezier. een echte verklaring daarvoor heb ik nog niet, maar ik heb nog genoeg tijd om daar achter te komen.

Het knipperlicht is inmiddels overigens besteld, morgen wordt het gemonteerd.

Het getuigt van lef dat jij je 4 jaar oude fraaie BMW E60 inruilt op een 20 jaar oude Mercedes (tu)
Misschien heb ik ook ooit nog eens the guts om mijn F11 te verruilen voor een 420 of 560SEL met weinig km's, ik betrap mij erop dat ik altijd met veel belangstelling kijk naar deze Youngtimers 8-)

Je wil niet weten welk commentaar ik daar inmiddels op heb gekregen. :D

Ik heb deze ruil overigens pas gedaan nadat ik zeker wist dat ik ook echt een goed exemplaar te pakken heb. Dit is simpelweg een prachtig exemplaar zonder echte gebruikssporen. Technisch en qua carrosserie is hij echt top, dat zegt ook de dealer die hem vanochtend voor het eerst zag.

Is het dan echt zo'n stap terug? Nou, dat valt reuze mee. De rij-eigenschappen zijn natuurlijk anders dan die van de BMW, maar het is nog steeds een stille, soepel rijdende limousine zonder kraakjes of piepjes. Geen moment heb ik het gevoel met een oude auto op stap te zijn. Verder heeft deze auto gewoon twee airbags, abs, mooi leer en stoelverwarming. De navigatie op de Iphone werkt ook prima, de originele stereo functioneert naar behoren en met de Parrot die ik inmiddels ook heb besteld, kan ik straks ook weer bellen en muziek luisteren vanaf mijn telefoon.

Kortom: ik lever eigenlijk helemaal niet zoveel in en krijg er een hoop plezier voor terug.

S-J zei:
520d zei:
smarter zei:
Wat voor cradle is dat? Ik wil er ook nog één hebben. En als je een mooie oplossing hebt gevonden voor het handsfree bellen (.. liever geen parrot) dan hoor ik het graag, ik zoek namelijk ook nog een oplossing om die lelijke sony eruit te kunnen halen.

Heerlijk trouwens, al die knopjes! (tu)

Ik heb bij de 300D Turbo de parrot achter de pook gemaakt, valt niet te erg op.

2844801010040642535S600x600Q85.jpg

Bij de 260E zit er een Sony radio met ingebouwde bluetooth in. Moet wel zeggen dat de geluidskwaliteit van de parrot stukken beter is (lees beter verstaanbaar voor de ander). Microfoon bij de parrot zit bij de binnenspiegel, in de Sony zit de microfoon in het toestel.

Twingo1 zei:
Wheels & Chrome zei:
Dit jaar staren naar foto van een strand i.p.v. er liggen met een cocktail en zonnebrandcreme.........

Dan is er, wat mij betreft, een grens overschreden. Maar dat zijn de keuzes die je maakt.

Inderdaad, maar keuzes he.... En grensoverschrijdend? Nou ja, niet de grens met Duitsland, België of de Noordzee.... ;-)

520d zei:
Ik heb hem gisteren compleet weggezet, pas toen ik wegreed merkte ik bij de eerste bocht al dat het knipperlicht defect was. Op het parkeerterrein lag de unit niet, dus wat er dan gebeurd is?

Ik heb ooit in een C 36 AMG proefgereden, waarbij tijdens het rijden op de snelweg ineens de lichtunit eruit waaide. Was blij dat de verkoper er toen naast zat. Had anders een goed verhaal klaar moeten hebben. Mogelijk dat iets dergelijks jouw auto ook heeft getroffen.

Mijn idee is dat nu een hele generatie autoliefhebbers opstaat die niet is opgegroeid met de W116 en de R107, maar wel met de W124, W126 en hun directe opvolgers zoals de W140. Dat waren hun droomauto's van vroeger. En veel kopers in dit segment kopen jeugdsentiment. Vandaar wellicht de verschuiving in de vraag.

De veertigers van nu grijpen inderdaad terug naar hun (automobiele)jeugd. Die verschuiving voorzie ik ook. En ik denk dat de achtcilinder W210 modellen wel degelijk in beeld komen. Een vroeger onbetaalbare E 50 AMG is nu voor onder de 10 te koop. Bij Hofmeijer in Elburg staat een mooie zilveren.

TwinGo1 zei:
Een vroeger onbetaalbare E 50 AMG is nu voor onder de 10 te koop. Bij Hofmeijer in Elburg staat een mooie zilveren.

Dit heeft toch wat, ondanks dat...................................:D

R.W.D. zei:
500 E zei:

Mijn tips:

W220 alle types
W210 alle types
C215 twaalfcilinders

Tanende markt:

En wat te denken van de W116 en de R107?
Zelf vind ik die beide nog altijd tot de mooiste Benzen allertijden behoren, met een prachtige klassieke uitstraling door het vele chroomwerk. En goede exemplaren met weinig km's zijn toch nog wel redelijk betaalbaar, vooral bij de W116.
En een redelijke tot goede R107 koop je momenteel ook vanaf zo'n 15K, zou daar ook niet een flinke waardestijging te verwachten zijn de komende jaren ??

Een redelijke tot goede R107 voor 15 mille? Ik denk het niet. Ja, een handgeschakelde, ongedocumenteerde 350 SL uit 1974 misschien, maar de echte waardevaste toppers vanaf 1985 niet. Daar moet je toch echt het dubbele voor meenemen.

Een W116 heeft ernstig te lijden onder het feit dat de - al dan niet belastingvrije - W126 bestaat. Een W116 is een auto waar de liefhebbers zich in het clubcircuit bevinden, en niet onder de clientele van youngtimer- en klassiekerspecialisten. Een W116 is lastig verkoopbaar en de prijzen zijn dalende.

Ik vind de W116 een van de mooiere Benzen. Alleen het aanbod is vrij mager heb ik het idee. Kan het mis hebben natuurlijk.

Een W116 doet mij eerlijk gezegd niet zoveel, uitgezonderd een 450 SEL 6.9. Is moeilijk uit te leggen, denk dat het maken heeft met het feit dat een W123 rationeel gezien niet veel onderdoet voor een W116. Rijd een W116 280 SE zo veel beter dan een W123 280E?

W123, dat doet me dus helemaal niets.

Komt misschien vooral omdat er hier in de buurt een paar rondrijden "omdat ze zo goedkoop zijn". Dat is helaas ook aan de auto te zien.

500 E zei:

Mijn tips:

W220 alle types
W210 alle types
C215 twaalfcilinders

Tanende markt:

Dit soort lijstjes zijn altijd stof tot discussie.
Van de w126 blijft gezien het enthousiasme op de w126 club site toch de 8 cylinder de voorkeur te houden boven de 6 cylinders.
Daarnaast zie ik voor de C215 ook nog wel een rol weggelegd.

Als 'gebruiksvoorwerp' zie ik de w220 ook nog wel zitten maar inderdaad niet als toekomstige klassieker

Ik weet niet hoe het op fora en bij clubs zit. Daar zit in principe mijn publiek ook niet, algemeen gesproken.

W210? Zijn daar überhaupt nog liefhebbers voor te vinden? En dan bedoel ik liefhebbers die niet ten oosten van Praag wonen of daar oorspronkelijk vandaan komen?

Zo'n door Weide gememoreerde E50?

Anyone?

520d zei:
Dat klopt. Misprijzend kijken zij mij na....:T

Daar had ik vandaag ook mee te maken toen ik mijn dochter van school haalde in de Audi 100. Vaders van klasgenootjes waren zowaar benieuwd of ik nog een wel baan had... Er staat thuis ondertussen een splinternieuwe C-Max voor de deur met brandstofpas, die ik onbeperkt privé kan gebruiken...

Waarom dan die oude Audi? Gewoon omdat ik daar van geniet. Een auto zoals een auto bedoeld is, niets meer en vooral zeker niets minder. B)

Het rijdt briljant, zo'n E 50 AMG. Ik heb er zelf eentje gehad, de 19-PT-KL. Perfecte auto, qua rijden. De W210 is, evenals de W220, een wanproduct uit de Schrempp-tijd. Ze brokkelen af onder je handen en alles wat je er aan krijgt is peperduur. Een goed exemplaar blijft goed, een slecht exemplaar blijft slecht. Het is dus zaak de goeie er tussenuit te pikken, dan heb je een hele fijne reiswagen aan een W210 of W220.

500 E zei:
Ik weet niet hoe het op fora en bij clubs zit. Daar zit in principe mijn publiek ook niet, algemeen gesproken.
Als ik om me heen kijk bij de liefhebbers voor de W126 dan is de 8 cylinder toch echt favoriet boven de 6 cylinder. En ik kan je vertellen dat daar wel degelijk ook (potentiele) klanten van jou bijzitten B). Zie ook niet in waarom de 6 boven de cylinder te prefereren is. Het verbruik scheelt bijna niets en de betrouwbaarheid van de 8 cylinders doet zeker niet onder voor de 6 cylinder.

Maar goed te horen dat de W220 de velgen heeft gekregen die die verdient.

smarter zei:
520d zei:
Dat klopt. Misprijzend kijken zij mij na....:T

Daar had ik vandaag ook mee te maken toen ik mijn dochter van school haalde in de Audi 100. Vaders van klasgenootjes waren zowaar benieuwd of ik nog een wel baan had... Er staat thuis ondertussen een splinternieuwe C-Max voor de deur met brandstofpas, die ik onbeperkt privé kan gebruiken...

Waarom dan die oude Audi? Gewoon omdat ik daar van geniet. Een auto zoals een auto bedoeld is, niets meer en vooral zeker niets minder. B)

Herkenbaar, mijn vader heeft een Honda Accord en een E55 voor de deur staan. En wat pakt hij mee naar zijn werk? De SL. En terecht, wat een geweldige auto's zijn dat. Gewoon simpel, en ouderwets. Maar ergens is dat leuk.

Terug
Bovenaan