A
Anoniem
Guest
Nee, da's geen spelfout.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kijkt er werkelijk je ogen uit als je er bent. De collecties van Porsche en Mercedes-Benz verbleken bijna. Om maar te zwijgen van die leuke SportQuattro's, 959 en Carrera 2.7 om er maar eens een paar te noemen.
Wouter82 zei:Een heerlijke auto, geldt dat ook voor een 200K Elegance automaat van 2000? Of is zo'n vierpitter toch te weinig voor een CLK?
500 E zei:Zeker met een lekkere V6 in het vooronder.
Dank. Kan mij denk ik ook niet zo vinden in het imago van een (oudere) CLK.
500 E zei:Bij gebrek aan een zeslijn. Dat dan weer wel.
ZEN zei:500 E zei:Bij gebrek aan een zeslijn. Dat dan weer wel.
Denk er om hè? Een V6 blijft maar een surrogaat...![]()
Sproet zei:voor een zes in lijn tuulk...
Luap zei:Een 320CE lijkt mij geweldig.
500 E zei:Roestgevoelig, net als de W210. Verder een heerlijke auto. Jouw vermoeden is overigens juistIk had daar ook Jaguar bij kunnen zetten.
Dionysus zei:Prijzen. Prijzen van W124's in het bijzonder. Ik, als absoluut leek op dit gebied, verbaas me vaak. Een [size=x-small]bijna[/size] gloednieuwe -24 staat te koop voor bijna 19K en heeft welgeteld 79 seconden publiekelijk te koop gestaan. Een mooi gedocumenteerde 500E gaat voor meer dan 30K van hand tot hand. De auto's zijn het waard. Geen twijfel. Want er zijn gewoon kopers. Tot zover helder.
Daarnaast speelt nog het magische bouwjaar. 1986. Na 1986 eindigt het leven. Is er niets meer interessant. Is er niets meer dat "de ware Nederlandse autoliefhebber" kan bekoren. Want alles na 1986 is natuurlijk helemaal ruk. Dat begrijpt een kind.
Probleem: ik ben geen kind. En ik begrijp er geen jota van. Zijn die paar MRB centen zo heilig?
Waarom dit epistel? Daarom. Heb ik iets gemist? Ik, als ware S124-adept, vind het een prachtig stuk 124 gereedschap. Maar, en daar begon ik mee, die prijs.
Ik nie begrijp nie. Please, enlighten me.
Phaeton W12 zei:O ja, roestvrij, automaat en "eerste eigenaar" auto helpen ook mee...