Guest
F*ck. Excuseer, maar die W124 van Hans is natter dan een frisse mossel. Wat een auto. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Icebrain zei:Zo vandaag maar eens voor wat erbij gekocht, issie niet prachtig.............
wibi zei:Ben ook niet ontevreden, maar had gehoopt op 1:9...daar ga ik aan werken.
BMW-bolle zei:@zen
Heb je iets anders uit de snoepwinkel uitgezocht?
janvignoble zei:wibi zei:Ben ook niet ontevreden, maar had gehoopt op 1:9...daar ga ik aan werken.
Ik weet niet of je hem inmiddels nog hebt maar ik rij nu een maand een 4 cilynder 230e op LPG en ben blij als ik een op 8 haal. Die 9 is dus een mission impossible vrees ik.
ZEN zei:BMW-bolle zei:Vertel...
Embargo. :T
ZEN zei:Met de E34 haalde ik ternauwernood de 1 op 9. Met wat Autobahn kilometers erbij kun je dat wel vergeten, als je geen Stau wilt veroorzaken.![]()
Vinnievw zei:In Rotterdam rijden ook nog enkele W124 taxi's rond, waaronder enkele geimporteerde modellen. Klaarblijkelijk zijn ze nog steeds representatief genoeg om als taxi te fungeren.
Icebrain zei:ZEN zei:Met de E34 haalde ik ternauwernood de 1 op 9. Met wat Autobahn kilometers erbij kun je dat wel vergeten, als je geen Stau wilt veroorzaken.![]()
Uh, ik red de 1 op 12 met gemak zonder een daadwerkelijke stau te veroorzaken.................![]()
Ralf T zei:Hier rijdt ook nog een W124 als taxi, hoor. Ik hoorde onlangs van een handelaar dat taxibedrijven weer goede, tweedehands W124 diesels aanschaffen om in te zetten als taxi i.v.m. de veel lagere onderhoudskosten.
S-J zei:Iemand de vertaling voor 'middenarmsteun'? Ebay.de zoekt anders zo lastig.
BMW-bolle zei:Mooi weer en een Benz voor mij hoop ik![]()
500 E zei:Ik kijk naar een Rotte armsteun.
Twingo1 zei:
500 E zei:Nee, dat komt door Rot. Olivegrun is ook zo'n leuke kleur... not. Moet je mazzel mee hebben.