Mercedes W124 | "Mercedes-Benz, Die Sacco Jahren"

• Onderwerp starter Onderwerp starter -
  • Startdatum Startdatum
F*ck. Excuseer, maar die W124 van Hans is natter dan een frisse mossel. Wat een auto. (tu)

Icebrain zei:
Zo vandaag maar eens voor wat erbij gekocht, issie niet prachtig.............

Kennen jullie dat verhaal met dat korreltje zout.................................................(:B(:B(:B

Lass die Leute reden und hör ihnen nicht zu
Die meisten Leute haben ja nichts Besseres zu tun
Lass die Leute reden bei Tag und auch bei Nacht
Lass die Leute reden, das hab'n die immer schon gemacht

:D​

wibi zei:
Ben ook niet ontevreden, maar had gehoopt op 1:9...daar ga ik aan werken.

Ik weet niet of je hem inmiddels nog hebt maar ik rij nu een maand een 4 cilynder 230e op LPG en ben blij als ik een op 8 haal. Die 9 is dus een mission impossible vrees ik.

Dan is er iets mis met je auto want met een 230 E is ook makkelijk 1 op 10 te halen.

Ja op benzine kom ik daar nog wel boven, maar daar ga ik natuurlijk niet op rijden met een LPG tank in de bak...

Met de E34 haalde ik ternauwernood de 1 op 9. Met wat Autobahn kilometers erbij kun je dat wel vergeten, als je geen Stau wilt veroorzaken. ;)

Ja op benzine kom ik daar nog wel boven, maar daar ga ik natuurlijk niet op rijden met een LPG tank in de bak..

Nou, dan heb je de oorzaak toch te pakken?

janvignoble zei:
wibi zei:
Ben ook niet ontevreden, maar had gehoopt op 1:9...daar ga ik aan werken.

Ik weet niet of je hem inmiddels nog hebt maar ik rij nu een maand een 4 cilynder 230e op LPG en ben blij als ik een op 8 haal. Die 9 is dus een mission impossible vrees ik.

260E doet 1:10 als ik een beetje m'n best doe. Normaal 1:9. Prima verbruik, de Golf en Colt doen het niet beter.

p6100005.jpg

amghammer.jpg

300E AMG HAMMER M117 6.0L DOHC 385 PS

Kwam hier net nog een W124T voorbij als taxi! En ja, "hier" is gewoon in Nederland. Ben benieuwd hoeveel kilometers die op het tellertje heeft staan.

In Rotterdam rijden ook nog enkele W124 taxi's rond, waaronder enkele geimporteerde modellen. Klaarblijkelijk zijn ze nog steeds representatief genoeg om als taxi te fungeren.

ZEN zei:
Met de E34 haalde ik ternauwernood de 1 op 9. Met wat Autobahn kilometers erbij kun je dat wel vergeten, als je geen Stau wilt veroorzaken. ;)

Uh, ik red de 1 op 12 met gemak zonder een daadwerkelijke stau te veroorzaken.................:p

Vinnievw zei:
In Rotterdam rijden ook nog enkele W124 taxi's rond, waaronder enkele geimporteerde modellen. Klaarblijkelijk zijn ze nog steeds representatief genoeg om als taxi te fungeren.

Dan ben jij nog nooit in Caracas geweest!
Als je ooit gaat, neem je fototoestel mee, alleen al voor de taxi's.

Icebrain zei:
ZEN zei:

Uh, ik red de 1 op 12 met gemak zonder een daadwerkelijke stau te veroorzaken.................:p

Ik reed ook 1 op 9, maar Zen en ik reden dan ook BMW-waardig ;)

Hier rijdt ook nog een W124 als taxi, hoor. Ik hoorde onlangs van een handelaar dat taxibedrijven weer goede, tweedehands W124 diesels aanschaffen om in te zetten als taxi i.v.m. de veel lagere onderhoudskosten.

Ralf T zei:
Hier rijdt ook nog een W124 als taxi, hoor. Ik hoorde onlangs van een handelaar dat taxibedrijven weer goede, tweedehands W124 diesels aanschaffen om in te zetten als taxi i.v.m. de veel lagere onderhoudskosten.

Idem hier alleen rijd dat bedrijf met maar 3 auto´s al jaren W124

In Amsterdam valt een W124 taxi nog steeds niet op. Gewoon gemeengoed.

Trouwens, nieuwtje voor de maand mei: Gloednieuwe voorruit. Even kijken wat Juni brengt.

Iemand de vertaling voor 'middenarmsteun'? Ebay.de zoekt anders zo lastig.

BMW-bolle zei:
Mooi weer en een Benz voor mij hoop ik ;)

Haha, ik kan het je van harte aanraden. (tu) Durf te zeggen, beste koop tot nu toe. En dat zijn er aardig wat geweest de afgelopen jaren.

Mittelarmlehne. Ok, top. Ebay, here I come.

edit:

Nou, snel klaar. Geen resultaten voor Mittelarmlehne W124 rot.

Nee, dat komt door Rot. Olivegrun is ook zo'n leuke kleur... not. Moet je mazzel mee hebben.

Bah. Als iemand er één vindt..

Heb toch nog genoeg te doen, 15-gaats en hoedenplank met hoofdsteunen liggen nog te wachten.

Vanmiddag bijna van de weg geraakt...

Op de A67 reed t.h.v. Venlo een autotrailer/oplegger/hoeheetzo'nautotransporter volgeladen met glimmende W124's en W201's Nederland in.
Ik reed net richting Nederland uit, heb het daarom dus maar heel even kunnen zien. Achterop stond op het bovendek een witte W201, da's zeker.

Nieuwe voorraad voor onze helden?

Terug
Bovenaan