Guest
Dionysus zei:Een 4-matic met 131K, scheckheft gepflegt en dat voor EUR 5.500.
Da's dan nog wel zonder 10% invoerrechten over 5.500, 19% btw over 5.500 + 550 en kosten voor transport, keuring en kenteken........en ook nog een restant BPM?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dionysus zei:Een 4-matic met 131K, scheckheft gepflegt en dat voor EUR 5.500.

Ruud124 zei:Dionysus zei:Een 4-matic met 131K, scheckheft gepflegt en dat voor EUR 5.500.
Da's dan nog wel zonder 10% invoerrechten over 5.500, 19% btw over 5.500 + 550 en kosten voor transport, keuring en kenteken........en ook nog een restant BPM?
Dionysus zei:Die knalt echt van mijn beeldscherm af. Deftige Benz, Ruud!
smarter zei:Impala met Dattel? Wow!, gewoon omdat het kon!
speedtouch zei:Mooi beeld, ben ik met de brommer geweest in de jaren '70!
ZEN zei:speedtouch zei:Mooi beeld, ben ik met de brommer geweest in de jaren '70!
Schei uit, helemaal in de Cévennen???![]()
Ik vond een brommerrit van Amsterdam naar Spier (bij Beilen in Drenthe) al ver...![]()
speedtouch zei:ZEN zei:speedtouch zei:Mooi beeld, ben ik met de brommer geweest in de jaren '70!
Ik vond een brommerrit van Amsterdam naar Spier (bij Beilen in Drenthe) al ver...![]()
Toch is het waar, ik was op weg naar mijn zus, die (nog steeds) aan het meer van Geneve woont!![]()
ZEN zei:speedtouch zei:ZEN zei:speedtouch zei:Mooi beeld, ben ik met de brommer geweest in de jaren '70!
Toch is het waar, ik was op weg naar mijn zus, die (nog steeds) aan het meer van Geneve woont!![]()
OK, dus jij gaat vanuit Amsterdam via Eindhoven naar Groningen...
De Cévennen liggen wel ietsje verder naar het zuiden dan Geneve!
Dionysus zei:M'n bureaublad wordt op dit moment gevuld met een (deel van) 964 RS Clubsport.
Icebrain zei:Dionysus zei:M'n bureaublad wordt op dit moment gevuld met een (deel van) 964 RS Clubsport.
Het is vloeken in de kerk, maar dit is de mijne..................
![]()
Misschien staat er ooit wel een W124 op..........................![]()
500 E zei:Die schreeuwt werkelijk om originele oranje knippers.
flop zei:die 2 vrouwen in de trein in Limboland (1960)
die ene zegt: ik ruik de mijnen. Zegt die andere
: kan ook de mijne zijn.![]()
500 E zei:Kleurig plaatje, Timon. Die NS-PS ken ik wel![]()
Auto Timon zei:Dit plaatje wil ik jullie niet onthouden;
![]()
Auto Timon zei:Ben jij soms een concurrent van 500E?
Ik ben natuurlijk (en gelukkig) niet de enige aanbieder van de W124 en andere Duitse Youngtimers, maar als er anderen ter sprake komen heb ik het altijd over goede collega's.........
S-J zei:Stoelverwarming, verlichting achter, zonnerollo, hoofdsteunen achter... wat nog meer?