A
Anoniem
Guest
Ik ontken alles.
Goh, Blaricum... lijkt alweer zo lang geleden dat ik daar woonde....
Goh, Blaricum... lijkt alweer zo lang geleden dat ik daar woonde....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ZEN zei:Ik ontken alles.![]()
Goh, Blaricum... lijkt alweer zo lang geleden dat ik daar woonde....![]()
flop zei:corr. m i I a w![]()
500 E zei:Uit elkaar trekken voor onderdelen, die 300 CE. 1.500,- bieden en meenemen.
Dionysus zei:De Groot Exceptional Motor Cars, voorheen Stoutjesdijk.
Om het heel voorzichtig te zeggen, zegt Jet Cars je iets?
Phaeton W12 zei:Dat is een korting van 30%!Dan kun je de garantie wel vergeten. Zo gaat dat natuurlijk, afdingen = geen garantie meer.
Bart81 zei:Wie weet wat er mis is met deze? want hij is verdacht goedkoop en als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook....
Of komt het door de handbak? Hij heeft hem in elk geval al meer dan een jaar staan, en dat lijkt me voor die prijs ook vreemd.....
@W124STER: ben je nog bij Jurgen geweest voor de 260?
ZEN zei:Bart81 zei:@W124STER: ben je nog bij Jurgen geweest voor de 260?
Bart, die 260E stond niet bij Jurgen in Kirchroa, maar bij Gerrits in Landgraaf.![]()
Icebrain zei:W124 300E voor 11k met 173k op de teller........................![]()
W124STER zei:... en ja, er zit een origineel stuur bij (voor wie dit stuur weet los te krijgen)
ZEN zei:Is bovendien geen 300E maar een 260E...
Icebrain zei:W124STER zei:... en ja, er zit een origineel stuur bij (voor wie dit stuur weet los te krijgen)
Zo moeilijk is dat toch niet............................
ZEN zei:Is bovendien geen 300E maar een 260E...
Aangepast..........................................![]()
ZEN zei:Ken jij Jurgen, althans zijn winkel?
500 E zei:400 Armlehne klappbar im Fond (armsteun achter)
Hilarisch.
500 E zei:Ja, da's best. Geen volsyntheet en geen 15W40. 10W40 of 10W30 is prima.
W124STER zei:'k Heb inmiddels wel mijn 300E te koop staan op Marktplaats. Enerzijds omdat ik 'm om te houden niet mooi genoeg vind en anderzijds omdat ik probeer om vanaf nu op kleine schaal (noem het gerust 'hobbymatig') in de W124 te gaan handelen. Hoe het ook loopt, het verzekert mij ervan dat ik om de zoveel tijd weer een andere W124 kan rijden![]()
Dionysus zei:W124STER zei:'k Heb inmiddels wel mijn 300E te koop staan op Marktplaats. Enerzijds omdat ik 'm om te houden niet mooi genoeg vind en anderzijds omdat ik probeer om vanaf nu op kleine schaal (noem het gerust 'hobbymatig') in de W124 te gaan handelen. Hoe het ook loopt, het verzekert mij ervan dat ik om de zoveel tijd weer een andere W124 kan rijden![]()
Ik trap even op dit late uur een open deur in.
Da's wel een behoorlijk afgegraasde markt waar jij je in wilt begeven. Hobbymatig misschien, maar uiteindelijk moet er natuurlijk geen geld bij. En dat lijkt me een knap lastige opgave.
Wel een prachtig excuus om veel in verschillende W124's te rijden. Dat punt heb je aan dit kant van het scherm zeker gemaakt. En die 300 E is, naar mijn bescheiden mening, één van Sacco's finest. Lekker ding.
Vlinderstrik zei:Handelen in W124's met als achterliggende gedachten om er in veel te rijden/te bezitten lijkt mij niet het ei van columbus. Kun je beter elders je geld verdienen en daarmee je hobby financieren.
ZEN zei:Wat moet je nu met zo iemand: forummer Def, die als zzp-er wil gaan leasen en de W124 nog steeds als kampbak ziet..., zie zijn post van 23-04-2011 09.20 uur.![]()
W124STER zei:......... ik probeer om vanaf nu op kleine schaal (noem het gerust 'hobbymatig') in de W124 te gaan handelen. Hoe het ook loopt, het verzekert mij ervan dat ik om de zoveel tijd weer een andere W124 kan rijden![]()
BMW-bolle zei:Mijn pa heeft zo'n 20 Golfjes versleten, op LPG en diesel. Hetgeen me bij is gebleven is het rammelen. De dieseltjes rammelden zo hard en zoveel dat hij zelf houten "paaltjes" onder het dashboard sloeg om het klem te zetten![]()
ZEN zei:Kijk, dat deden de Kadetten, Rekord, Ascona's en Commodores dus niet!![]()
Vlinderstrik zei:BMW-bolle zei:Mijn pa heeft zo'n 20 Golfjes versleten, op LPG en diesel. Hetgeen me bij is gebleven is het rammelen. De dieseltjes rammelden zo hard en zoveel dat hij zelf houten "paaltjes" onder het dashboard sloeg om het klem te zetten![]()
Wasknijper aan weerszijde van het dashboard.
Rammelen deden ze zeker maar het bleef rijden.
\BMW-bolle zei:Vlinderstrik zei:BMW-bolle zei:Mijn pa heeft zo'n 20 Golfjes versleten, op LPG en diesel. Hetgeen me bij is gebleven is het rammelen. De dieseltjes rammelden zo hard en zoveel dat hij zelf houten "paaltjes" onder het dashboard sloeg om het klem te zetten![]()
Wasknijper aan weerszijde van het dashboard.
Rammelen deden ze zeker maar het bleef rijden.
Hij reed ze tot de 100.000 km meestal, elk jaar een nieuwe zowat.
BMW-bolle zei:Mijn pa heeft zo'n 20 Golfjes versleten, op LPG en diesel. Hetgeen me bij is gebleven is het rammelen. De dieseltjes rammelden zo hard en zoveel dat hij zelf houten "paaltjes" onder het dashboard sloeg om het klem te zetten![]()