A
Anoniem
Guest
Doe mij maar even Crystal Clear. Goed voor de lijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BMW-bolle zei:Bah...Grolsch.
BMW-bolle zei:![]()
Stel je voor...
100 op de klok
arm op de armsteun
pokkepokkepokkepokkepok op de achtergrond
en dat 35 tot 45k per jaar.
daar moet je wel gelukkig van worden.
Dionysus zei:Grolsch.
Brrrrrr...
Freddy, God hebbe z'n ziel, maakte heerlijk Spa Goud. Net zoals de Hertog die Jan heet, Brand uit reserve België en Amstel.
Grolsch, Bavaria of Dommelsch? Doe mij maar een huiswijntje.
Pacohontas zei:Correctie:
150 op de klok
arm op de armsteun
pokketapokketa hoor je niet, zelfs niet met het dak open
1.000 km per week, tot eind mei... und dann... misschien wat dichterbij...
BMW-bolle zei:Ik ga het met 100 doen.
Doe ik met het 107´tje ook, lekker 1 op 25 kachelen. Heb toch geen haast.
Als ik het allemaal geregeld krijg, komt er een w124 (of een andere leuke Benz) en die blijft 10 jaar. Ik ga dat ding hoogstpersoonlijk over de 5 ton sturen en als hij dan nog niet op is, nog veel verder. 100 doet hij op de sloffen en dan houdt hij het ook vol tot het miljoen. Dat zou grappig zijn. zelf 9 ton sturen in een auto.
BMW-bolle zei:
Dionysus zei:BMW-bolle zei:een flesje jupiler
Het is vloeken in de kerk. Jupiler. Da's toch dat Eerste Divisie bier?
![]()
Hier in het W124-topic van W124STER drinken we louter bier dat gebrouwen is volgens het Reinheitsgebot!
BMW-bolle zei:Ik denk dat ik geen last heb van wiebelstoelen. Een goede proefrit zal dat uitwijzen. Zodra ik kan toeslaan ga ik ook proefrijden in een W124 of W201. Het is een hele tijd geleden dat ik er in gereden heb. Wellicht dat mijn postuur en gewicht ervoor zorgen dat ik zo goed zit op de veren
Het gevoel dat je krijgt als je alleen al achter het stuur van zo'n auto gaat zitten...onbeschrijfelijk.
Trouwens...Timon is echt lang....kreeg bijna last van mijn nek!![]()
Dionysus zei:BMW-bolle zei:
Gezien vanaf de asbak naar beneden is er, op eentje na, geen knopje meer te zien. Leeg. Onbevlekt. Puur. Dabedoelik.
En raampje naar beneden? Gewoon zwengelen. Da's de moeite toch niet?
Pacohontas zei:Iets anders, hebben jullie het topic van BRG gezien? Dat gaat meteen voorbij alles wat leuk is of had kunnen zijn...![]()
500 E zei:Geloof mij maar: een W124 naar je zin geeft je véél meer plezier dan de dikste nieuwe Teutoon.
BMW-bolle zei:Het was inderdaad een aanname van me.![]()
500 E zei:Een 107 is supercourant. Dat komt altijd goed.[/quote
nou dat karretje zal toch nog wel 7K opleveren dus dan heb je al
genoeg voor een halve W weet ik veel van 1996 aan te schaffen?