Guest
en met 8300 km is die natuurlijk gewoon nieuw.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dionysus zei:Icebrain zei:Elke auto, en zeker een W124 is de moeite waard om er heen te rijden.........................
Geachte E34 perfectionist, probeer je ons iets duidelijk te maken? Ruil jij je nieren in voor een nieuwe ster?
Eeeeh, een nieuwe ster op je neus?
Eeeeh, je weet wat voor ster ik bedoel.
Icebrain zei:Ik ga er niet voor naar Timboektoe, maar zo af en toe moet je je horizon verbreden en eens uit het gebaande pad stappen maar het pad is lang en uitstappen kan altijd....................![]()
Bart81 zei:Ik ben nog even bezig mijn onderkaak van de vloer te rapen voordat ik mijn complimenten kan geven voor de werkelijk adembenemende aanschaffen die de afgelopen week in het inmiddels buiten de Nederlandse grenzen bekend staande W124-topic zijn gepleegd]
Phaeton W12 zei:Welkom Timon. Ik kijk ook altijd verlekkerd naar de mooie auto's op je site![]()
BMW-bolle zei:Nog gewoner dan een Twingo![]()
Je begint er van te stotteren500 E zei:Timon vergeet er nog aan toe te voegen dat hij 2,03 m groot en en daardoor véél minder garantiegevalletjes heeft als ik![]()
Twingo1 zei:BMW-bolle zei:Nog gewoner dan een Twingo![]()
Dat is geen auto, dat is een gebruiksartikel.![]()
500 E zei:Timon vergeet er nog aan toe te voegen dat hij 2,03 m groot en en daardoor véél minder garantiegevalletjes heeft als ik![]()
BMW-bolle zei:Je zou kunnen zeggen: Wegwerpartikel![]()
Auto Timon zei:In een van de post’s van MHS in dit topic las ik een opmerking over de enorme uitbreiding van het aantal aanbieders van dit soort auto’s in NL. Uiteraard merk ik dat ook en dat maakt het zeker niet makkelijker.
Echter, ik ben ervan overtuigd dat op de langere termijn kwaliteit zal overwinnen.
500 E zei:Timon vergeet er nog aan toe te voegen dat hij 2,03 m groot en en daardoor véél minder garantiegevalletjes heeft als ik![]()
Dionysus zei:Leuk, nog iemand die van z'n liefhebberij zijn baan heeft weten te maken. Goeie zaak dat die de weg naar W124STER's topic heeft gevonden!
@Timon, had jij ook iets te maken met die BMW E28 535i die jarenlang overdag bij Tiemens geparkeeerd stond?
ReneGr. zei:Even een auto onder de aandacht brengen....geen W124 maar een kleinere limo met mooie opties en een schappelijke prijs. Wat een beauty!
smarter zei:De Sportline versie van de W201 met de net iets bredere 15 gaats is gewoon helemaal af als je het mij vraagt. (daar weet Timon ook alles van, maar dan in de kleur Antrazit 172 zag ik deze week).
Visueel en auditief helemaal kloppend. Ik swing nog ff door
Dionysus zei:Zit ik op de site van Timon, ontwaar ik daar een prachtig geconserveerde Opel Senator. Geweldige unit, dus klik ik door.
Down on the street by Shakatak!
Visueel en auditief helemaal kloppend. Ik swing nog ff door.
Auto Timon zei:Zogezegd zogedaan en al snel zat ik in het vliegtuig naar Wenen om mijn eerste aankoop op te halen, een brandweerrode BMW E23 733iA.
![]()
BMW-bolle zei:Men denkt: "klandizie"!![]()