Guest
Benz-bolle klinkt wel heel erg goed.
Bijna net zo goed als het geluid van een W124 diesel
Bijna net zo goed als het geluid van een W124 diesel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog nooit iemand een automaat schuifmans horen noemen, jij bent de eerste.Pacohontas zei:Ik vertik het om een automaat schuifmans te noemen, was ook de laatste keer dat ik dat intikte...
Dionysus zei:Pacohontas zei:Ik vertik het om een automaat schuifmans te noemen, was ook de laatste keer dat ik dat intikte...een automaat is wel fijn, maar voor mij niet heilig.
![]()
Schuifmans.
HappyStar zei:Benz-bolle klinkt wel heel erg goed.
Bijna net zo goed als het geluid van een W124 diesel![]()
Da Masta zei:Wat gaat er allemaal stuk aan een W124 250 D dan, dat jij adviseert duizenden euro's te reserveren?
500 E zei:Wat gaat er allemaal stuk aan een W124 250 D dan, dat jij adviseert duizenden euro's te reserveren?
S-J zei:Het is geen E31. Godzijdank.
Twingo1 zei:Nee, maar een W124 met 6-cilinder en wat lekkere opties, vergelijkbaar met mijn ex, zal vanaf drie ton best wel een paar centen kosten per jaar aan onderhoud. En dan reken ik alles. Ook de slijtage-onderdelen, ook de beurten. Dat is onderhoud. Denk dat 2/3K per jaar niet geheel uit de lucht gegrepen zal zijn.
Twingo1 zei:Nee, maar een W124 met 6-cilinder en wat lekkere opties, vergelijkbaar met mijn ex, zal vanaf drie ton best wel een paar centen kosten per jaar aan onderhoud. En dan reken ik alles. Ook de slijtage-onderdelen, ook de beurten. Dat is onderhoud. Denk dat 2/3K per jaar niet geheel uit de lucht gegrepen zal zijn.
HappyStar zei:Misschien alleen wat ego-schade na inruil op een dwergauto![]()
Twingo1 zei:HappyStar zei:Misschien alleen wat ego-schade na inruil op een dwergauto![]()
Wat een rare conclusie. Die keuze was he-le-maal mijn eigen keuze. Niks geen druk van moeder de vrouw, die hield liever de BMW, niks geen geldnood. Hoewel sommigen dat wel dachten. Gek omdat er toch flink wat geld bij moest. Had ik nog aardig wat onderhoud van kunnen betalen. Blijkt maar weer hoe snel er conclusies worden getrokken. Kortzichtig?
S-J zei:M'n vader vindt de Benz ook heerlijk rijden hoor ik net.![]()
500 E zei:690 Hellocker is overigens géén taxi-kleur. Die heet 623 Elfenbein.
500 E zei:Een 2.6 is niet zo heel erg economisch te rijden.
500 E zei:690 Hellocker is overigens géén taxi-kleur. Die heet 623 Elfenbein.
Dionysus zei:Veel kaler worden ze niet. En gek genoeg bedoel ik dat positief.
Mooie site ook.
BMW-bolle zei:Ik reserveer 1000 euro per jaar voor het onderhoud. Valt het mee, dan heb ik geluk, valt het tegen, dan niet. So be it.
Ik ga er ook niet vanuit dat ik goedkoper ga rijden met een Benz dan met een 107.
Vandaag met een collega gepraat over dit verhaal die sinds vorige week een X5 uit 2004 rijdt en die werd helemaal lyrisch. Hij zou nog liever een w124 rijden! Hij reed een w124 300d, daarna een Audi A4 2.0 tdi (2003) en nu dus een X5
500 E zei:Elfenbein is inmiddels een echte liefhebberskleur geworden.
Pacohontas zei:BMW-bolle zei:Ik reserveer 1000 euro per jaar voor het onderhoud. Valt het mee, dan heb ik geluk, valt het tegen, dan niet. So be it.
Ik ga er ook niet vanuit dat ik goedkoper ga rijden met een Benz dan met een 107.
Vandaag met een collega gepraat over dit verhaal die sinds vorige week een X5 uit 2004 rijdt en die werd helemaal lyrisch. Hij zou nog liever een w124 rijden! Hij reed een w124 300d, daarna een Audi A4 2.0 tdi (2003) en nu dus een X5
Niet zo gek, een X5 is een ellendig diing om mee te rijden. Vreselijk zijwindgevoelig. Heb twee jaar geleden een dag met de ex-X5 van mijn broer gereden, zag er enorm naar uit. Maar wat een tegenvaller!
Ga jij die Bimmert nu maar gauw verkopen en meld je in Castricum voor een 124 of 201, 202 desnoods!
BMW-bolle zei:Ik heb een geïnteresseerde in mijn e34 wellicht. Morgen naar de APK met de auto, hopen dat hij goedgekeurd wordt. Dan is het kat in het bakkie voor wat de verkoop betreft. Het zal een stuk moeilijker zijn om de 107 te verkopen, al klinkt dit raar.
Ralf T zei:Kwam deze mooie 200 D uit 1987 tegen. Staat bij een autobedrijf van een oude bekende en voormalige BMW verkoper:
https://voorraad.wheelerdelta.nl/sa78085b3bd72ccb1989c962e947e58db/2eab2/details/?sid=2860697
Niet belastingvrij, maar wel een heel mooi exemplaar voor dat geld!
Bart81 zei:Als dat een nette en eerlijke auto is, dan zou ik daar wel oren naar hebben..... Zo op de foto's ziet hij er netjes uit, maar dat zegt niet alles. Hoogeveen is alleen zo'n takke-end om te gaan kijken als het voor niks blijkt te zijn.....
Moeilijk moeilijk moeilijk.
Al staat ie in TimboektoeIcebrain zei:Bart81 zei:Als dat een nette en eerlijke auto is, dan zou ik daar wel oren naar hebben..... Zo op de foto's ziet hij er netjes uit, maar dat zegt niet alles. Hoogeveen is alleen zo'n takke-end om te gaan kijken als het voor niks blijkt te zijn.....
Moeilijk moeilijk moeilijk.
Elke auto, en zeker een W124 is de moeite waard om er heen te rijden.........................
Icebrain zei:Elke auto, en zeker een W124 is de moeite waard om er heen te rijden.........................