Guest
Twingo1 zei:Welnee, zó hoort een W124 eruit te zien.
Zó dus, 1 en 2 en 3 en 4. Mooie grote foto's, rechtstreeks van de eigenaar. Alle 14, incl. deze maar dan in een kleinere resolutie, staan in de advertentie.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Twingo1 zei:Welnee, zó hoort een W124 eruit te zien.
997 GT2 RS zei:Twingo1 zei:997 GT2 RS zei:Ik lees wel eens wat over startmotoren van Renaults die na 29.000km stuk gaan. Dan mogen de onderdelen van een BMW wel 5x zoveel kosten, maar ze gaan wel 10x zo lang mee![]()
Ja, dat krijg je met een stapje terug. Is de kwaliteit toch minder. Kocht ik in 1999 een Philips Matchline voor 5K in guldens, in 2008 had ik maar 900 euro over voor een nieuwe Samsung. Alles wat zich buiten mijn interesse afspeelt, geef ik minder geld aan uit. Zo gaat dat.
Van Philips naar Samsung lijkt me een flinke stap vooruit... Trouwens, ging de Philips maar 9 jaar mee of was je erop uitgekeken? Onze B&O ging 18 jaar mee en toen werd het beeld zwart. Dat is pas kwaliteit, zeg maar Mercedes kwaliteit![]()
500 E zei:Het is een misverstand dat B&O kwalitatief hoogwaardige producten levert. Het ziet er gelikt uit en heeft een fors prijskaartje. Maar een échte audiofiel vergrijpt zich aan premium-merken.
Mx-5Mx-5 zei:Vandaag een mooie W124 300 ce ingeruilt met 39.000 km. Kenteken 24-JKG-1, bij Marco zal wel een lampje gaan branden
Zal morgen wel een paar foto's plaatsen
500 E zei:Rookzilver met groen leder?
500 E zei:33.500 euro voor een verpeste tweetonner met after-market chroom binnenin, Amerikaanse knippers, een foute grill en afgrijselijke wielen? Waar zit 'm het geld? In het K&N filtertje? Ik geef er geen 10 voor.
Dionysus zei:Los van die paar prima te herstellen "foutjes", werkelijk een schoonheid.
W124STER zei:Dionysus zei:Los van die paar prima te herstellen "foutjes", werkelijk een schoonheid.
... en zo is dat!
W124STER zei:... even een dingetje (ik zou 't bijna vergeten), maar het is inmiddels traditie om elke pagina te beginnen met een leuk plaatje... dus als je daarvoor nog wilt zorgen? Dank!
500 E zei:Daar moet Weide1 voor zorgen![]()
Mx-5Mx-5 zei:Heeft er nog iemand ervaring met het verwijderen van het naderhand aangebrachte hout.
Ben nl bang dat de lijmresten niet netjes te verwijderen zijn.
Dionysus zei:W124STER zei:... even een dingetje (ik zou 't bijna vergeten), maar het is inmiddels traditie om elke pagina te beginnen met een leuk plaatje... dus als je daarvoor nog wilt zorgen? Dank!
Welk gedeelte van deze opmerkingen is Weide1 in z'n geheel ontgaan?
Dionysus zei:En laat ik "Rookzilver" (wie geeft de echte naam, Rauchsilber?, even?) nou prachtig vinden op dit stijlicoon.
Audi80Coupé zei:
W124STER zei:Dionysus zei:W124STER zei:... even een dingetje (ik zou 't bijna vergeten), maar het is inmiddels traditie om elke pagina te beginnen met een leuk plaatje... dus als je daarvoor nog wilt zorgen? Dank!
Welk gedeelte van deze opmerkingen is Weide1 in z'n geheel ontgaan?
... luistert hij nog naar de naam Weide1? Of moeten we dan Duits praten (daar kennen ze Twingo1 namelijk nog niet en is Weide1 nog gewoon Weide1 in de fora)?
E61 zei:Ik heb zelf een 260E gehad in Rauchsilber (van 1992 - 1995). Man wat was ik daar trots op!!
Ik vind Rauchsilber nog steeds DE kleur voor een W124, en de W124 nog steeds de laatste echte Mercedes.....
500 E zei:
Twingo1 zei:Icebrain, hoe jij soms uit de hoek kan komen.![]()
Twingo1 zei:Hoe vind je de BENZ bovenaan deze bladzijde? Een BENZ uit één kleur.
500 E zei:In dergelijke parkeergarages heb je altijd TL-verlichting.
Vinnievw zei:Ik vind de kleur ook wel mooi van die W124 hier bovenaan. De Sacco bretters in dezelfde kleur vind ik dit geval ook niet misstaan.
Audi80Coupé zei: