Guest
Die twee uitlaten storen je (nu) niet? Of die donkere achterlichten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Twingo1 zei:Die twee uitlaten storen je (nu) niet? Of die donkere achterlichten?![]()
Twingo1 zei:Ik snap je wel. De motor moet het uiterlijk vertoon waar kunnen maken. Niks ergers dan een schaap in wolfskleren.
500 E zei:"Reed ik twee-dertig, zit er een taxi achter mij te knipperen dat 'ie er langs wil".
Dionysus zei:Twingo1 zei:Ik snap je wel. De motor moet het uiterlijk vertoon waar kunnen maken. Niks ergers dan een schaap in wolfskleren.
Touché.
En dan gaat mijn gedachte meteen uit naar het tegenovergestelde; de wolf in schaapskleren.
Hoe gecamoufleerd wil je het hebben?
W124STER zei:... Daarvoor en daarna uitsluitend zakelijk Teutonen gereden.
Vlinderstrik zei:Staan twee 400E's en nog wel nagenoeg gelijk..
Welke zou beter zijn?
Icebrain zei:Vlinderstrik zei:Staan twee 400E's en nog wel nagenoeg gelijk..
Welke zou beter zijn?
Ik vind persoonlijk bovenstaande in mijn post het mooist van buiten en van binnen, welke beter is....................??????
Twingo1 zei:CAR December 1986 (gedeeltelijke)test W124 300 E 5.6 AMG
W124STER zei:... na pagina 50 een nieuwe titel; iets als "Bruno Sacco & Co" of "BMW, Mercedes oder Porsche Youngtimer Fahrer Forum". Suggesties welkom en bedankt voor de reactie tot nu toe!
Twingo1 zei:Ik ben er ook voor om dit topic puur W124 te houden. Maak je er gewoon deel 2 van.
Straks even deze BilGalleri bekijken. Of ik soms foto's nog niet heb.
ReneGr. zei:....Plus het feit dat m'n broertje vol lof was over de auto toen hij 'm bracht.
Twingo1 zei:Aha, de S124 E 60 T AMG.
Wisten jullie trouwens dat er een verschil bestaat tussen de W124 E 60 AMG en de W124 E 60 AMG Limited Edition. Dacht altijd dat er één en dezelfde auto mee werd bedoeld.
W124STER zei:Alessandro Nannini. Wat reed die man hard.
W124STER zei:Voor wat betreft de verschillen in E60 en de Limited Edition; dat wist ik niet.