Guest
997 GT2 RS zei:Reageer eens niet zo serieus. Dionysus bedoelde het helemaal niet serieus![]()
Sterker nog, ik heb 'm nog nooit serieus meegemaakt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
997 GT2 RS zei:Reageer eens niet zo serieus. Dionysus bedoelde het helemaal niet serieus![]()
Icebrain zei:
500 E zei:10k gekost, anderhalve ton gereden, voor 11,5k ingeruild. Guldens dan.
Benzbroeder zei:De TE is weer terug! En we kunnen gewoon weer een cd'tje luisteren onder het rijden, wat een luxe
500 E zei:Schakelen bij 3.500 tpm met koude motor is volkomen normaal. Zo raakt de kat sneller op temperatuur. Dat het even duurt voor de auto aanslaat is ook niet vreemd.
W124STER zei:@Parohl, mooi, zo'n 300E! Veel plezier ermee. En ja, altijd weer fijn als mensen dit topic waarderen
... volgens mij kun je er gewoon een nieuwe antenne indraaien; dat heb ik tenminste wel 's gelezen (nooit zelf aan de hand gehad)
Overigens, via de volgende site kom je nog meer te weten:
1. W124 club Duitsland
2. W124 Freunde
3. De W124 Cabrio & Coupe club Duitsland
4. W124 club Nederland
5. Nederlands MB forum
Ruud124 zei:Ik heb me voorgenomen nu ook inderdaad heel zorgvuldig een auto te zoeken die ook helemaal aan m'n wensen voldoet. Allereerst dus geen concessies aan geschiedenis en onderhoud maar ook een fijne 6 cilinder benzine en automaat. Ik heb bij Wooike een nette E280 T in Malachit gezien. Die is niet helemaal 100% wat ik zou willen (kleur maar zozo, geen Sportline, 4-bak automaat, wieldoppen) en dan in prijs aan de hoge kant lijkt me. Als ik dan een dergelijk bedrag uitgeef, wil ik hem ook graag helemaal goed. Bij een lagere prijs wil ik wel concessies doen aan kleur en uitrusting.
baSSje zei:Dat is overduidelijk Leder Dattel.
Star2903 zei:
500 E zei:Mooie E 320 Kombi, maar op zijn minst 6 mille te duur.