Guest
Vinnievw zei:Hij ziet er inderdaad mooi uit, de 300DT. Heb je nog post ontvangen?
... dank je, en ja, ik heb post ontvangen (zie PB ). Helemaal top en hartelijk dank!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vinnievw zei:Hij ziet er inderdaad mooi uit, de 300DT. Heb je nog post ontvangen?
500 E zei:Zo is het, Bart
W124STER: hoe klonk de Becker vandaag?
500 E zei:Met een 300 D Turbo begint je dag altijd goed. Het journaal komt pas na de vette zescilinderroffel-met-ochtendhumeur.
500 E zei:Met een 300 D Turbo begint je dag altijd goed. Het journaal komt pas na de vette zescilinderroffel-met-ochtendhumeur.
Vinnievw zei:500 E zei:Met een 300 D Turbo begint je dag altijd goed. Het journaal komt pas na de vette zescilinderroffel-met-ochtendhumeur.
Altijd fluitend naar je werk dus!
Weide1 zei:Ik kan deze pdf niet openen. Schijnt een scan van een oude AMG folder te zijn. https://66.116.226.193/AMG%20Catalog.pdf
Edit: Hij trekt het wel, blijkt nu. Alleen drukte ik 'm te snel weg, ongeduldig als ik soms ben!
Staat weinig interessants in inderdaad. Wat over Der Hammer en een foto van een rode W201 190 E 6.0.
500 E zei:En fluitend weer naar huis.
W124STER zei:... het heeft even geduurd, maar ik mag het forum weer op. Om 8:00uur weggereden, 14 km file verder op m'n werk en net thuis. Druk dagje, maar wel ervaren dat de W124 ook in de file geen krimp geeft. Ondanks dat de radio te gebruiken was, heb ik vooral geluisterd naar de motor tijdens 'het stilstaan en optrekken' ritueel. Mooi en door de automaat was het geen vermoeiende bezigheid.
Vinnievw zei:De Turbo bij een W124 wordt gewoon op de uitlaatgassen gedreven, niet op de krukas. Met mechanisch zal je denk ik bedoelen dat de turbo een vaste geometrie heeft, bij de huidige common-rail turbodiesels heeft de turbo een variabele geometrie.
Weide1 zei:flop zei:meen je dat nou echt weide1? Wim Kok onze vakbondsman op het museumplein
de hele misjpoge toespreken,hand in hand kameraden enz. en nu voor de commissie
de topsalarissen en bonussen verdedigen. Of bedoelde je het ironisch?
Wim Kok sprak voor de onderzoekscommissie als voormalig commissaris bij de ING. En in dat licht begrijp ik zijn mening. Om kwaliteit voor de ING te krijgen, en te behouden, zul je tot de buidel moeten. Andes gaan die jongens naar de concurrent. En doe je je eigen bedrijf tekort. Met alle (mogelijke) gevolgen van dien. Is niks ironisch aan.
Icebrain zei:Volgens mij ging het hier over een W124.......................................![]()
Sorry, jij hebt volkomen gelijk.
Granada 2 zei:@W124 Mechanisch aangedreven turbo bestaat niet, een turbo wordt per definitie aangedreven door de uitlaatgassen!
Mechanisch zijn wel: compressor, G-lader, supercharger...
W124STER zei:8-gaats op de eerste serie zou ik ook niet doen (er gaan bij mij zeker weten 15-gaats onder). Maar smaken verschillen en da's maar goed ook!
wibi zei:Carbase laat me in de steek vrees ik. Kijk maar eens wat zij te vertellen hebben.
Maar voor het verhaal niet zo relevant meer. Ik ben gelukkig getrouwd en de wederhelft vindt de "putdeksels" het mooiste, dus die worden het !![]()
baSSje zei:Ik zie dat je ook een '82-er BMW 520i in bezit hebt? Beschrijf het verschil eens tussen die Beamer en die Benz?
Najtreg zei:baSSje zei:Ik zie dat je ook een '82-er BMW 520i in bezit hebt? Beschrijf het verschil eens tussen die Beamer en die Benz?
[...] Dat rijdt gewoon geweldig, zon Mercedes automaat!
Weide1 zei:https://www.nast-sonderfahrzeuge.de/MB-Exotenforum/board_entry.php?id=47634