A
Anoniem
Guest
Zit er in deze 6.0 ook een vijftrapsautomaat? Wolfgang is daar wel een voorstander van en het doet de auto goed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
500 E zei:formeel mag deze geen E60 genoemd worden, denk ik?
Zeker niet. Dit is een E 500 Vath 6.0 en da's heel wat anders. Een E 60 is een auto van een halve ton in de Euro's.
W124STER zei:Maar in het Teutonia topic komen de meeste feiten bij jou vandaan. Ik neem aan dat het allemaal nog klopt ook; er is in ieder geval vrijwel niemand dit ooit een correctie op de door jou aangedragen feiten geeft.
Dionysus zei:Maar die gril...
Weide1 zei:W124STER zei:Maar in het Teutonia topic komen de meeste feiten bij jou vandaan. Ik neem aan dat het allemaal nog klopt ook; er is in ieder geval vrijwel niemand dit ooit een correctie op de door jou aangedragen feiten geeft.
Ik probeer inderdaad wel te achterhalen of de informatie, die ik in Teutonia of in een ander topic plaats, correct is. Zo verstuur ik regelmatig emails naar de bekende Duitse Tuners. En raadpleeg andere sites en fora. Helemaal prijs wordt het wanneer ik oude testverslagen en/of brochures vind. Dan heb ik de info, die ik zoek, zwart op wit. Geeft me veel voldoening.
Icebrain zei:Welnee, die Onboard camera ...............................![]()
500 E zei:het is wat 'de gek' er voor geeft, feitelijk.
baSSje zei:500 E zei:het is wat 'de gek' er voor geeft, feitelijk.
Zoals met het meeste bijzondere 'spul' eigenlijk.
Dionysus zei:En, en dat weet ik na het zien van een E36 cabrio, je moet in het geval van een AMG je omgeving echt wat uitleggen.
"Ja, maar het is een echte originele AMG!"
"Die wietbak is een wat?"
W124STER zei:En dan het W124 topic; wat moet dit topic nu zonder een E500 bijdrage? Als 'topic-poster' vind ik het prachtig. Eigenlijk zouden alle eigenaren van nog niet vermeldde of beschreven W124 uitvoeringen even 'acte de presence' moeten geven, toch!?
W124STER zei:Ik zou ook niet weten waarom een onboard camera niet zou kunnen op een W124.
jaap1963 zei:Onboard camera zit in al mijn auto's nadat ik een keer een hele vervelende discussie na een aanrijding (buiten mijn schuld) kreeg.
W124STER zei:Dionysus zei:En, en dat weet ik na het zien van een E36 cabrio, je moet in het geval van een AMG je omgeving echt wat uitleggen.
"Ja, maar het is een echte originele AMG!"
"Die wietbak is een wat?"
...bij ons zeggen ze in antwoord op "Ja, maar het is een echte originele AMG" slechts "Zo". Ik woon buitenaf, vandaar.
Brengt mij tot de vraag, in welke omgeving woon / verkeer jij dat er een relatie wordt gelegd tussen wiet en AMG?
Weide1 zei:Ziedaar het verschil tussen een nieuwe en een oude AMG. Een nieuwe koop je om te patsen, een oude koop je als fijnproever.
500 E zei:Dan heb je er niet zo heel veel gezien.
Jaap1963 zei:Wel leuk om eindelijk met "lotgenoten" contact te hebben![]()
Ben ook een W124 fan.
Heb nog een 300DT, een 260E uit '85 waar een E320-24V motor in hangt, en een simpele 200D uit '86). Verder een 450SL uit '75, een G300TD (multiklepper 177pk) een een G300D. Oja een W115 240D, een W115 240D 3.0, een W123 300TDT en een W123 240D, die nog maagd is. Dat was het geloof ik wel qua Benzen.
Een goeie vriend van me zegt altijd: Buy a car with a star, 'cause a BMW will only trouble you (moet je de W natuurlijk wel op z'n Engels uitspreken als double-U).
Wordt een beetje eentonig dus ik zal binnenkort eens een nieuwe serie foto's schieten of een videootje maken.
Groeten
Jaap.
W124STER zei:Dionysus uit het Arnhemse zal vast weer denken aan de koffieshops in 't Arnhemse...
Dionysus zei:W124STER zei:Dionysus uit het Arnhemse zal vast weer denken aan de koffieshops in 't Arnhemse...
Een echte Benz weet ik heus wel op zijn merites te beoordelen. En dit is een echte. Gewoon een Benz. Gewoon een "Das Beste oder nichts." Voor iemand die groot genoeg is om over alle vooroordelen heen te gaan en kwaliteit te beoordelen als echte kwaliteit geboden wordt, dan is dit een liefhebbersvoertuig pur sang.
Dahag Roma-man. Dahag wietteler. Welkom kenner.
Kwaliteit laat zich uiteindelijk nooit verloochenen. Moet hem life zien.
500 E zei:Rood stof is Ubergeil in een vroege W124.