michel1975 zei:
Joël D. zei:
Komt door de kleur.
Ik reed vandaag in een witte Accord. En dat reed toch zo verdomd lekker. Ik weet zeker dat de ervaring een stuk minder was als hij (pak 'm beet) blauw was.
Vanmiddag gereden in een Accord. Een blauwe en de ervaring was er niet minder om. Een station. Wat een achterbak maar wat is die (binnen) smal. De achterbank is echt gevormd naar twee zitplaatsen. Ben er nog niet helemaal uit. Beetje mixed emotions.
Sorry voor de off-topic.
41 ZS HT zei:
Ik ben wel eens benieuwd hoe zon 300E rijdt... ik heb alleen ervaring met zijn kleine broertje, de w201. Kan dan nog beter, denk ik wel eens?
Als je vanuit een 190 (de 2.6 en de 16kleppers uitgezonderd) in een 300E stapt en gaat rijden dan gaat je onderkaak iets naar beneden zakken en je vergeet te slikken!:T
Heerlijk rijdt zo'n auto

't is elke keer weer een genot om hem onder het kleed vandaan te halen
Zo nu weer on topic. De 300 is gewoon het topmodel, het ultieme w124 rijden. (alles boven de 300 zijn andere auto's met een andere criteria)
Al schrijf ik hier maar weinig, toch lees ik heel graag mee want ook dit hoort bij de hobby

Omdat het 's winters niet altijd even mooi weer is dan in de zomerdag

heb ik de 300E geschorst dan heb ik een stok achter de deur om er met deze weersomstandigheden niet mee te rijden, hij staat in de garage onder de dekens te wachten op mooi weer.
Noodgedwongen heb ik hem een tijdje als dagelijkse auto gebruikt en dat was zeker geen straf maar dat is gewoon zonde van die auto want dan gaat de kilometerstand zo snel naar boven dus dat doen we dus liever niet meer.