A
Anoniem
Guest
Dit is een advertentie van de eigenaar. De achtgaatsen heeft 'ie nog, met zomerbanden. De auto werd gestolen op staal met winterbanden.
@Sproet: yes, eens.
@Sproet: yes, eens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sproet zei:Mensen die een Mopf2 voorkant mooi vinden op een Mopf 1 weten doorgaans niet het verschil tussen de diverse facelifts. Ze vinden het dan al snel 'aardig' en zien totaal geen verschil met wat er op zou 'horen'. (Die plakken er nog rustig een spoilertje bij, staat ook wel lekker sportief)
Maar Zen had ook een C124 met zo een constructie en toen waren er loftuigingen over van mensen die er anders kritisch over zijn en dus wel beter weten. Zo zie je maar hoe betrekkelijk het is wat mensen zeggen. Het gaat er veel meer om welk gevoel je er zelf bij hebt. Een purist zal het storend vinden.
Wheels & Chrome zei:MAAR vlak de dealer niet uit en bel ze in ieder geval voor een prijsopgave, soms valt het heel erg mee.
Ik doe meestal zaken met Wensink Arnhem (Arno) of Apeldoorn (Frank).
Sproet zei:Maar als ie de deur uitgaat zal je gevoel er uiteindelijk vast beter bij zijn. En je naam als leverancier ook. We zien al te veel w124's met een ster in de grille, met verkeerde knippers en zelfs tot spoilers aan toe. Als liefhebber koester je hem zoals ie bedoeld was. Ik heb zelfs de metalen jerrycan met mercedes logo nog in het reservewiel liggen. En heb pas recentelijk afscheid genomen van de oorspronkelijk michelins MXV met metalen ventieldopjes....
Sproet zei:Maar als ie de deur uitgaat zal je gevoel er uiteindelijk vast beter bij zijn. En je naam als leverancier ook. We zien al te veel w124's met een ster in de grille, met verkeerde knippers en zelfs tot spoilers aan toe. Als liefhebber koester je hem zoals ie bedoeld was. Ik heb zelfs de metalen jerrycan met mercedes logo nog in het reservewiel liggen. En heb pas recentelijk afscheid genomen van de oorspronkelijk michelins MXV met metalen ventieldopjes....
300 TDT zei:Soms is het lastig om een beslissing te nemen.
Neem bijvoorbeeld een W124 in blauwzwart met. van bouwjaar 92
Origineel is 't mooist maar met witte knipperlichten en originele donkere
achterlichten leek het in 1998 wel heel mooi. Wat zouden jullie daarvan vinden
als je 't in 2012 tegenkomt?
Burtis zei:Ik denk niet dat dit hem is hoor, maar ik mijn zoektocht kwam ik deze wel tegen dus kleine moeite of hem toch even te delen https://www.autowereld.nl/mercedes-benz/200-500-w124/250-d-2401765/foto.html#foto-3
Burtis zei:Ik denk niet dat dit hem is hoor, maar ik mijn zoektocht kwam ik deze wel tegen dus kleine moeite of hem toch even te delen https://www.autowereld.nl/mercedes-benz/200-500-w124/250-d-2401765/foto.html#foto-3
Kwijlend las ik de BBS folder keer op keer en vervolgens heel veilig en een stuk goedkoper de 1 delige BBS-jes voor onder mijn Polootje destijds besteld.Dionysus zei:Die wielen onder die E 36 T.
Niet passend, compleet over the top, sjonnie tot in z'n botten. Maar Mozes, wat een wereldwielen. En wat maakt de combinatie AMG/BBS deze unit tot een ongeloveloos verleidende ik-ben-de-baas-unit. Zou Putin velgen hebben i.p.v benen, dan zouden dat deze velgen zijn.
Capo!
520d zei:Oef, dat wachten op die 300D turbo van 500 E duurt wel lang. Wat een specs, wat een auto. Dat moet de ultieme W124 zijn.....
W124STER zei:... ik was sneller dan welke koper ook en heb vandaag "de 200E van 1989 met MoPf2 neus" voorzien van een originele motorkap, koplampen en knippers. Zoals het hoort. Omdat er toch kleurverschil is, staat hij nu bij de spuiter. Het is niet anders; kleurverschil is erger dan een spuitdeel op deze nog zo goed als nieuwe auto (en de MOPf2 kap liet ook een miniem kleurverschil zien). 'k Ben benieuwd naar het resultaat! Feit is dat 'ie uiteindelijk in originele staat de hal zal verlaten.
Twingo1 zei:Zo zie ik een W124 het liefst. En over die donkere achterruiten, dat pdc en die radio valt te praten. Zijn slechts details.
Welkom, Belgische collegae. Hoop dat jullie hier veel plezier mogen beleven. En veel info mogen vergaren.
Twingo1 zei:Wat is een standaard W124 dan eigenlijk ook verrekte saai, mateloos oubollig, als je dit prachtexemplaar ziet. Mag zo bij mij voor de deur. Wat een unit. Wat een uitstraling.
Dionysus zei:Twingo1 zei:Wat is een standaard W124 dan eigenlijk ook verrekte saai, mateloos oubollig, als je dit prachtexemplaar ziet. Mag zo bij mij voor de deur. Wat een unit. Wat een uitstraling.
Een enorm grote wauw-factor heeft deze. Zoveel mooier dan zo'n jaren 80 Miami Vice-geval.
Twingo1 zei:Heette de S 350 Turbodiesel in 1993 nog niet 300 SD?
Sproet zei:De w124, je hebt gelijk, de voorkant past helemaal. De achterkant vind ik eerder een beetje gehaast. Hij kwam net even tijd te kort.
Maar in dat rijtje is het dan wel de w124 tot mopf 2. De eerdere w124 past beter bij de w201 dan bij de W202. De W202 is in dit topic ten onrechte ietwat ondergewaardeerd. Met een beetje geluk tref je daarin ook de echte degelijke ster aan.
W124STER zei:Lijkt me mooi. Heel mooi.