Guest
Hey luitjes,
Bedankt voor jullie leuke reacties.
De foto die Dionysus heeft geplaatst was hoe ik hem aantrof en hoe hij op internet stond.
Nu de roest is bijgewerkt en de velgen gepoten is het wel even een ander gezicht.
Ik was van plan deze foto's hier te plaatsen, maar het lukt me niet echt. Blijkbaar jullie wel.
Dus als jullie tips hebben....
Zeker nu die rubriek er is van de 3 faumous cars. Wat zijn ze en blijven ze mooi.
Zelf kan ik het wel even mondeling toelichten, al zag ik er al 1 bij zitten die ik ook super vindt:
Natuurlijk de 6.3, dan de pagode en de "heckflosse" met verticale km teller.
Alle drie uit dezelfde tijd, maar dat is omdat ik dat qua vormgeving de mooiste mercedessen vind.
Een 500 E of een vette w126 blijven ook mooi, maar het chroomwerk mis ik hier een beetje.
Ach het blijft moeilijk kiezen.....dromen.
Zijn er trouwens hier w124 kombi rijders in de buurt van eindhoven?
Zie er hier maar weinig tot geen rijden.
Roland
Bedankt voor jullie leuke reacties.
De foto die Dionysus heeft geplaatst was hoe ik hem aantrof en hoe hij op internet stond.
Nu de roest is bijgewerkt en de velgen gepoten is het wel even een ander gezicht.
Ik was van plan deze foto's hier te plaatsen, maar het lukt me niet echt. Blijkbaar jullie wel.
Dus als jullie tips hebben....
Zeker nu die rubriek er is van de 3 faumous cars. Wat zijn ze en blijven ze mooi.
Zelf kan ik het wel even mondeling toelichten, al zag ik er al 1 bij zitten die ik ook super vindt:
Natuurlijk de 6.3, dan de pagode en de "heckflosse" met verticale km teller.
Alle drie uit dezelfde tijd, maar dat is omdat ik dat qua vormgeving de mooiste mercedessen vind.
Een 500 E of een vette w126 blijven ook mooi, maar het chroomwerk mis ik hier een beetje.
Ach het blijft moeilijk kiezen.....dromen.
Zijn er trouwens hier w124 kombi rijders in de buurt van eindhoven?
Zie er hier maar weinig tot geen rijden.
Roland