en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
michel1975 zei:En dat laatste doe je maar al te graag. Keer op keer op keer. Nou hup nu weer met je neus tegen het raam van de plaatselijke dealers om je mening te vormen en te kunnen trollen en daarna weer terug de ballenbak in.CD9LOP zei:michel1975 zei:Zijn speelplaat blijft al hangen sinds de BSO. Een jaar of 2 terug. Ik vind dat Mercedes weer op de goede weg bezig is. Erg mooie lijn weer.MB 300SL zei:Dat ze op elkaar lijken dat roep je nu al 3x op deze pagina, ook erg jmmr.
Maar een S niet van een C kunnen onderscheiden? Dat ligt dan toch echt aan jezelf, of het wordt tijd voor een nieuw brilleke![]()
Denk het niet, vind het erg jammer in ieder geval en de kwaliteitsbeleving van elke nieuwe Mercedes wordt met elk nieuw model ook weer (duidelijk zichtbaar) minder. De dagen dat Mercedes de benchmark was, lang achter ons helaas. Verder een mooie wagen maar niet onderscheidend dus, maar een mening. Fijne van ene forum is dat je het zo vaak mogelijk kunt herhalen.
Van voren ook. Hij heeft een soort miereneterneusje gekregen, dat afhankelijk van de uitvoering op z'n kop staat. Pre-facelift was het wat mij betreft een van de mooiste E-klasses ooit. Zeer benieuwd naar de nieuwe.MCW xxxxxxxxx zei:De huidige E-klasse hebben ze van achteren verschrikkelijk weten te verpesten bij de facelift.
MB 300SL zei:Grondige facelifts zoals bij de W212 en W213 pakken zelden goed uit, de belijning klopt dan vaak minder goed dan bij het oorspronkelijke ontwerp.
En over de kwaliteit van Mercedes, ik denk dat iemand met een grote roze Lexus-bril daar niet goed over kan oordelen. Zelf heb ik W124 gereden, heb o.a. een W126 in de schuur staan, en rij dagelijks in een W213 en een A207 (qua techniek en afwerking gelijkwaardig aan de W212). Naar mijn mening heeft MB z’n zaakjes kwalitatief nog steeds heel goed voor elkaar. De W213 geeft nog dezelfde kwaliteitsbeleving als destijds de W124, en qua materiaalgebruik vind ik de W213 zelfs iets hoogwaardiger dan de A207 (er is dus nog steeds vooruitgang). Wat dat betreft maak ik mij dan ook geen zorgen over de W214, het lijkt een hele mooie auto te worden en kwalitatief zal het vast wel weer goed zitten.
Een voorwielaangedreven Toyota+ vergelijken met een E-Klasse. Goed, gelukkig is na de eerste zin al duidelijk hoeveel verstand je er van hebt...CD9LOP zei:Lexus bril of niet, de ES is de beste wagen die wij tot nu toe hebben gehad.
Said no-one, except you, ever.Niet ieders smaak, begrijpelijk, je hebt wat met Lexus of niet. Onbetwist kwalitatief superieur aan de Duitse oremium merken
De nieuwste S is m.i., en van relatie van ons die fervent Mercedes rijder is en blijft, stap terug. Hij heeft de nieuwe S, en zal tot in lengte van dgn blijven rijden. Hij bekritiseert materialen dashboard en vind digitale schermen, vergeleken met zijn vorige generatie S, een flinke stap terug, goedkoop ogen. Verder zeer comfortabele en zeer stille wagen.
Je hebt er wederom weinig verstand van, want er komt geen nieuwe E-klasse Coupé.Dat Mercedes van nieuwe S geen coupe meer heeft is puur bezuiniging en onbegrijpelijk. De nieuwe E coupe kan daar niets in veranderen want speekde naast de illustere sec en latere S klasse coupes, 2e viool.
rohar zei:Waarom is hier eigenlijk nog een item voor? Iedereen weet toch al jaren hoe de nieuwe E-klasse eruit zal zijn. Gewoon kijken naar de S-klasse en 'm dan iets kleiner bedenken.
De verschillen die er zijn zijn nagenoeg verwaarloosbaas.
De ES is een concurrent voor de C-klasse en zeker niet voor de A.Jan 7666490 zei:MB300SL heeft de E-Klasse concurrent gekozen in dat geval, om te vergelijken. De voorwielaangedreven ES kan je beter met de A/CLA vergelijken.
Jan 7666490 zei:Gelukkig is de verlichting mooier dan wat de impressie last zien
Passchier zei:Jan 7666490 zei:Gelukkig is de verlichting mooier dan wat de impressie last zien
Heb jij al een sneakpreview mogen zien?