funf
Wegverkenner
BENZine zei:Maar ik denk dat weinig Mercedes-rijders op dergelijke pruts-oplossingen zitten te wachten.
Behalve de parvenu's waar MattCurlew op doelt wellicht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BENZine zei:Maar ik denk dat weinig Mercedes-rijders op dergelijke pruts-oplossingen zitten te wachten.
Wijn 8578185 zei:Zou geen verbetering zijn dit.... De huidige is mooi juist.
R107 zei:Wijn 8578185 zei:Zou geen verbetering zijn dit.... De huidige is mooi juist.
Mee eens. En vooral aan de neus (de motorkaplijn boven de grill) zie je goed dat het een facelift betreft en dat het oorspronkelijk niet zo ontworpen is, het ziet er gekunsteld uit.
Foie Gras zei:R107 zei:Wijn 8578185 zei:Zou geen verbetering zijn dit.... De huidige is mooi juist.
Mee eens. En vooral aan de neus (de motorkaplijn boven de grill) zie je goed dat het een facelift betreft en dat het oorspronkelijk niet zo ontworpen is, het ziet er gekunsteld uit.
Je snapt toch hopelijk wel dat je naar een shop kijkt, op basis van de huidige E-klasse? Onbegrijpelijk dat je daar zo'n conclusie uit denkt te kunnen trekken...
R107 zei:Laten we het er maar op houden dat jij meer kennis hebt van andere soort (Franse?) autootjes![]()
Curlevv zei:Sinds wanneer heeft een AMG Line een andere motorkap?
R107 zei:
Foie Gras zei:Moet je nagaan inderdaad
E63 heeft trouwens een totaal andere motorkap, met andere splitlines. Dacht dat je jezelf zo'n expert vond...
Wel jammer dat de draaiknop verdwijnt, werkt wat mij betreft veel prettiger dan zo'n touchpad.
Bezuiniging. En misschien dat het aansturen dmv een fysieke knop een belemmering is bij het ontwikkelen (en uitrollen van updates) van de UI??W212 zei:Dat is voor mij toch wel het grootste mysterie in autoland. Waarom stappen fabrikanten af van een draai - drukknop waarmee je efficiënt en veilig je systemen kan bedienen en vervangen ze dat voor touchscreens, touchpads en (soms) gebrekkige spraaksturing. Nu ook weer bij de meest recente A4. Waarom toch?
Terence zei:Diverse mensen hebben inmiddels een ban gekregen. Helaas konden deze personen zich niet aan de forumregels houden. Helaas, pindakaas.
Terence
Autoweek moderator
R107 zei:Begrijp ik ook helemaal niks van. Audi had het met NMI perfect voor elkaar en deed qua bedieningsgemak niet onder voor BMW’s iDrive, tegenwoordig verliest Audi op dat punt elke vergelijkende test omdat de huidige systemen met touchscreens véél te omslachtig zijn.