Pjotr
Asfaltkampioen
Beloofd is beloofd! Mijn vader heeft trouwens een duo foto voor de kalender ingestuurd, heb jij die mail ook (weer) gevonden? Anders ga ik er voor je achteraan!Bedankt voor de mooie foto's Peter!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Beloofd is beloofd! Mijn vader heeft trouwens een duo foto voor de kalender ingestuurd, heb jij die mail ook (weer) gevonden? Anders ga ik er voor je achteraan!Bedankt voor de mooie foto's Peter!!
Ah cool! Nee heb gekeken maar geen mail gevonden....Beloofd is beloofd! Mijn vader heeft trouwens een duo foto voor de kalender ingestuurd, heb jij die mail ook (weer) gevonden? Anders ga ik er voor je achteraan!
Ik zal het navragen! Ik app je dan wel, dat is misschien iets makkelijkerAh cool! Nee heb gekeken maar geen mail gevonden....
Dankjewel!Dat is weer een heel mooi uitgevoerde klus!!
Thanks Amigo.Mooi werk weer Marc! Dat is erg goed gelukt!
Dankjewel man! Nou inderdaad! Kunnen we aan de hobby!Prachtig werk weer Marc! Heel mooi resultaat hoor!
Ik kan niet wachten op het mooiere weer, dan kunnen we samen klussen. Als ik dit zie dan weet ik alles komt goed!
Hopelijk leest de verzekering niet mee...veel schadebedrijven geweest in de 27 jaar dat ik nu auto rijdt.
Ik breng trouwens in februari mijn Z4 weer naar jullie, heb een andere gekocht
Haha allemaal op eigen kosten laten doen. Wil het graag perfect hebben.Hopelijk leest de verzekering niet mee...
Weet ik! Aan de foto's van de Rovers hier te zien ga je naar een goed adres.Haha allemaal op eigen kosten laten doen. Wil het graag perfect hebben.
Dankjewel!!Super weer Marc!
Wat een prachtige auto is het toch ook.
Oh geweldig!! Maar ook verdorie hahaha. Die zou ik ook wel willen. Haha bedankt he. Minichamps maakt ook geweldig mooie modellen.