Jasper 9310855
Net ingestapt
Beste Forumleden,
Voor mijn werk mag ik sinds kort een auto leasen via de zaak.
En laat het nou net zo zijn dat wij heel goed een nieuwe auto kunnen gebruiken vanwege de geboorte van onze zoon.
Momenteel hebben wij zelf een Ford Fiesta die goed bevalt maar met een kinderwagen en alle spullen is de auto toch wel erg klein.
Nou ben ik zelf niet zo een autokenner, de keuze wat voor auto valt me dus nogal lastig.
Wat we zoeken:
Voor het werk rij ik over het algemeen korte afstanden en ik zou de auto op de zaak kunnen laden.
Elektrisch rijden lijkt dus ook goed te kunnen. We vroegen ons alleen af of dit ook goed te doen is met vakanties.
Onze vakanties gaan vaak richting Italie(soms ook zuid italie), slovenie, Schotland.
Wat voor auto zouden jullie adviseren?
Of zijn er nog dingen die missen om een goede keuze te kunnen maken?
Bij voorbaat bedankt!
Voor mijn werk mag ik sinds kort een auto leasen via de zaak.
En laat het nou net zo zijn dat wij heel goed een nieuwe auto kunnen gebruiken vanwege de geboorte van onze zoon.
Momenteel hebben wij zelf een Ford Fiesta die goed bevalt maar met een kinderwagen en alle spullen is de auto toch wel erg klein.
Nou ben ik zelf niet zo een autokenner, de keuze wat voor auto valt me dus nogal lastig.
Wat we zoeken:
- Een grote auto waarin we makkelijk op vakantie zouden kunnen met kinderen.
- Adaptive cruise control
- Parkeersensoren met eventueel achteruitrijcamera
- Het zou fijn zijn als de auto ook veel laadruimte heeft om bijvoorbeeld plaatmateriaal op te halen bij een bouwmarkt.( indien nodig wat kleiner gezaagd) (houdbewerkingshobby
)
Voor het werk rij ik over het algemeen korte afstanden en ik zou de auto op de zaak kunnen laden.
Elektrisch rijden lijkt dus ook goed te kunnen. We vroegen ons alleen af of dit ook goed te doen is met vakanties.
Onze vakanties gaan vaak richting Italie(soms ook zuid italie), slovenie, Schotland.
Wat voor auto zouden jullie adviseren?
Of zijn er nog dingen die missen om een goede keuze te kunnen maken?
Bij voorbaat bedankt!