Bij mij duurt plezier nooit lang:
Net thuis na het werk, allemaal rook onder de kap vandaan. En ja hoor slang ingescheurd.
Fantastisch, kan ik ergens zo'n slang gaan bestellen. Zou mij niet verbazen als zoiets langer dan een week gaat duren.
De slang van de 1.6 is anders, dus die overzetten gaat ook niet.
Misschien omdat jij dit weet, maar het gros van de mensen hier niet?
Mensen die iets niet weten hebben een paar opties:
- je inlezen
- vragen stellen
- niet lukraak iets roepen zonder de eerste 2 gedaan te hebben.
In dit geval vind ik dat Zevens nog netjes is door zelf al aan te geven dat ie er niet in thuis is. Er zijn ook mensen die ik over de auto spreek die helemaal totale onzin uitkramen.
Stond net hier thuis voor de deur en de eerste nieuwsgierige buurman kwam al een praatje maken.
Aankomend jaar de carrosserie ?
Uh dat is een goede. Ik ga/ging er vooralsnog vanuit dat de carrosserie nog wel meevalt op dit moment. Ik heb zojuist nog eens in de wielkuipen gekeken en dat ziet er nog goed uit. Sowieso wil ik bij de oliewissel straks even op de brug kijken en foto's maken van de onderkant.
Ga je de auto taxeren trouwens?
Op termijn wel. Of het nu zin heeft betwijfel ik. Er zit nog wel wat cosmetisch werk aan, zoals je op de foto's hieronder zult zien.
Nog wat foto's voor de fans.
Slechte plekken:
Samen met de 1.6:
Wel apart trouwens de schade op de deur. Zoiets valt op en daar staat mij echt helemaal niets van bij. De andere dingen waren mij bekend.
Eerst komende week eens op zoek naar iets om het leder in het interieur te verzorgen.