Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
R-W zei:Vind de oude 2 pijpjes onder de bumper mooier, die enkele pijp doet me aan sjonnieMeganes denken.
Ik zal wel moeten, anders is het plaatwerk over een jaar of 2 compleet op/door. Het dak is echt slecht.Zo hey ook nog eens een compleet de auto opnieuw spuiten
Ik had precies hetzelfde na montage!die enkele pijp doet me aan sjonnieMeganes denken
Dat is flink gedaald. De olieretourslang tussen turbo en blok was door warmte gesmolten. Hij verloor daar dus flink.Hoe is het olieverbruik nu?
Ik zie ze anders regelmatig :T Laatst nog iemand aan de deur met recent wit gespoten HPE met vrij zeldzame EVO500 spoiler/skirt kit.Je ziet een Delta HF nog maar zelden
Ik ben daar nog niet helemaal tevreden over. Met een ander spruitstuk hoop ik de 400Nm en 250pk te halen. Meer zit er simpelweg niet in, omdat de originele turbo dat niet trekt. En iedereen die deze vermogens roept met enkel een ander chipje praat echt onzin.En vooral het vermogen en koppel isthumbs up
Het spuitwerk staat in de planning zo rond de beurt voor de apk. Dat zal dus uiterlijk april 2014 gaan worden. Er moet dan sowieso aan de kokerbalken gelast worden omdat die te ver heen zijn voor de apk.Wanneer staat het spuitwerk in de planning ?
Paulus0013 zei:... spot ik echt zelden een Delta 2...
... Er moet dan sowieso aan de kokerbalken gelast worden omdat die te ver heen zijn voor de apk...
... De auto tot aan het kale plaatwerk/chassis strippen, in een bad gooien tegen het roest, oplassen (of andersom), verzinken en dan weer spuiten en in de prut zitten tegen roest. Ik weet dat ik dat traject met een 5000 Euro niet ga redden. Toch lijkt het mij de enige echte oplossing om voor een langere periode die vervelende roestduivel te verjagen...
Ik weet dat ik dat traject met een 5000 Euro niet ga redden.
Hoe en wat? Het vermogen ligt bijna exact gelijk met wat er bij mij destijds is gemeten.aangepaste uitlaatlijn.
Ja en dan? Verkopen? Dan krijg je er ook geen donder voor, zeker niet met het werk dat er nog aan moet gebeuren.je hebt er al flink wat geld inzitten en dan nog eens 5k er achteraan? ik had hem allang een schop gegeven.
Paulus0013 zei:Ah die groene ken ik, dat is de TB-SB.... zo te zien.
Staat nu in Friesland, ik heb de huidige eigenaar gisteren nog gesproken. Heb hem laatst mijn oude 70mm downpipe opgestuurd.
Is iets meer dan 2 jaar geleden met wat schade verkocht en door de huidige eigenaar weer netjes gemaakt.
Paulus0013 zei:aangepaste uitlaatlijn.
Hoe en wat? Het vermogen ligt bijna exact gelijk met wat er bij mij destijds is gemeten.
Carbon Cleaner zei:Wil graag een foto met toestemming gebruiken voor onze website die wij aan het bouwen zijn.
Graag even kontakt; info@mam.nl
Carkiller zei:Die riem ziet er wel ouder uit dan 2,5 jaar.
Mechanix zei:Het wordt een uiterst kostbare aangelegenheid, die Delta. Heb je nog wel zin in dat ding?
Monsieur Le Loure zei:Mechanix zei:Het wordt een uiterst kostbare aangelegenheid, die Delta. Heb je nog wel zin in dat ding?
We hebben het hier wel over een Lancia![]()
Dan zou ik maar snel naar gaan kijken dan.Monsieur Le Loure zei:Mechanix zei:Het wordt een uiterst kostbare aangelegenheid, die Delta. Heb je nog wel zin in dat ding?
We hebben het hier wel over een Lancia, niet over een emotieloos ander apparaat.
Sterkte en hopen dat het meevalt!
Ik heb een gebroken distributieriem nog niet meegemaakt in de 18 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, terwijl ik een Lexus GS 300 heb gehad die 50.000km over de vervangingstermijn zat. Ik zou overigens niet eens weten wanneer de distributieriem van Lybra vervangen moet worden c.q vervangen had moeten worden.
Dat was het al even hoorHet wordt een uiterst kostbare aangelegenheid, die Delta
Zolang de betrouwbaarheid niet in het geding komt zit ik er allemaal niet zo mee.Heb je nog wel zin in dat ding?
Tja dat is een Lexus met specifieke eigenschappen. Van de Lampredi wordt gezegd dat je beter niet te lang de vervangingstermijn kunt oprekken. Ook daar vind je uitzonderingen die veel langer door zijn gereden waarbij het goed ging. Daar tegenover staan ook de ervaringen van mensen bij wie het fout afliep. Tel er nog bij op dat mijn motor iets is opgevoerd en andere nokken heeft, dat zorgt voor extra stress.terwijl ik een Lexus GS 300 heb gehad die 50.000km over de vervangingstermijn zat.
Daar hoef je niet te kijken. Van dit model staat er momenteel niet 1 te koop zelfs.En kijk es op marktplaats, zo'n Lancia delta als TS kost al snel 10.000 euro in goede staat.
Rob0118 zei:Gelukkig is het een schitterende auto en kun je er uitgebreid naar kijken als 'ie stilstaat.
Maar blijft zuur natuurlijk, dat staat buiten kijf.
Wanneer wordt autogekte waanzin?
R-W zei:Wanneer wordt autogekte waanzin?
is per definitie waanzin, wanneer wordt het een probleem?
Bofkont zei:R-W zei:Wanneer wordt autogekte waanzin?
Hobby mag geld kosten.
Tenminste zo praat ik het altijd goed![]()
Bofkont zei:R-W zei:Wanneer wordt autogekte waanzin?
Hobby mag geld kosten.
Tenminste zo praat ik het altijd goed![]()
Paulus0013 zei:Nog even verder gekeken en blijkt dat de riem niet enkel is gescheurd zoals op de vorige foto, maar verderop ook nog volledig is gebroken.
![]()
En een blik schuin omlaag laat iets vreemds zien. Daar beneden ligt de riem iets opzij.
![]()
Nu eens zien hoe ik een van de onderste schroeven van die kap los krijg, er valt voor geen meter bij te komen.
R-W zei:Wanneer wordt autogekte waanzin?
Dat heb ik ook met mijn Galaxy S4 die om te haverklap blijft uitvallen. Tis dat zo'n ding nog wat geld kost, maar anders had ik die uit frustratie allang gesloopt.Ik zou zin krijgen om dat hok met een haakse slijpen te bewerken (als het mijn auto zou zijn)...
Onder het motto dat dat onderdeel dan maar vervangen is en dús voorlopig niet meer stuk gaat. Ik moet zeggen, er blijken toch héél wat onderdelen te zijn, die ook echt allemaal stuk kunnen zoals is gebleken.Dus dan gooi je er nog maar een paar duizend euro tegen aan om het ding weer rijdbaar te maken
Had die auto 10k gekost was het minder een probleem geweest dan?Klopt, maar ruim €16000 steken in een auto die nog geen €4000 heeft gekost en dan nu nog niks hebben
Dat vond ik dus ook. De tanden zien er zeker nog netjes uit.Als ik de tanden bekijk lijkt de staat echt nog niet slecht te zijn
Dat kan ik pas beoordelen als de kap er af is en ik de rollen onderin kan bekijken. Gezien wat ik hiervoor al schrijf heb ik in eerste instantie namelijk niet het idee dat de riem zelf de oorzaak is van de breuk. Alhoewel ik dat ook niet durf uit te sluiten nu er op een andere plaats dan de breuk ook nog een scheur inzit. Wie weet hoe ie er op wéér een andere plek aan toe is. Kan ook zomaar zijn dat ie ergens tussen is gelopen vanwege een scheur op nog een andere plek. Maar ook dan kan je je weer afvragen waarom een riem uit zichzelf scheurt. Meestal gaat een riem schuin lopen vanwege speling op de rollen en scheurt ie om die reden.Is het zeker dat het knappen van de riem oorzaak is, of kan het ook een gevolg zijn?