Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben je serieus of zit je je al in een hoekje te schamen?Prima adres, komen ze van heinde en verre naar toe. Na mij kwam een man in een M6 V10, kwam al jaren in Zwolle speciaal vanuit Brabant gereden.
Vandaag staan de kleppendekselpakking en vier nieuwe bougies op het menu. Originele BMW pakking, vier nieuwe Bosch bougies met de juiste specificatie, tubetje vloeibare pakking voor de overgangen en een momentsleutel om alles op het juiste moment vast te draaien. Van dat soort klusjes kan ik wel genieten. Bobines stonden bij mij ook op het lijstje maar die zijn een paar jaar geleden al eens vervangen door de dealer kwam ik achter. Scheelt weer.
Ik heb pas een Ford Bronco gekocht. Ik heb een hardtop en softtop. Ik rijd nu nog met de hardtop omdat het hier veel te warm us om open te rijden. Maar binnenkort ga ik het dak wisselen en die blijft dan de hele winter zitten. Ik ben zeer benieuwd hoe dit gaat bevallen. Misschien komt de hardtop er nooit meer op.Ik hoop het wel. Staat toevalling nu wel een zilvergrijze hardtop te koop, op het Zroadster forum zijn de meesten alleen niet zo'n fan van de hardtop. Neemt veel ruimte in/staat in de weg. Niet vlot in je eentje te monteren, op mooie winterse dagen wil je juist open kunnen rijden en de stoffenkap kan prima tegen winterse omstandigheden. Ik wil het dit jaar eerst maar eens zonder proberen. Kan altijd nog een aanschaffen.
Dat dacht ik dus ook... En die B48 heeft volgens mij een specifieke bougiesleutel nodig.....Ben je serieus of zit je je al in een hoekje te schamen?![]()
Motorruimte is heel netjes en ook onder het kleppendeksel ziet het er brandschoon uit. Blij mee!Mooi clean onder de kap!![]()
Lekker man! Gelukkig is het kapje zo dicht als de hemelsluizen open gaan.Leuke foto haha
Vanmiddag ook nog aan het toeren geweest, helaas paar dikke buien onderweg.
Maar toch best nog hele stukken open kunnen rijden.
In de meeste gevallen is het inderdaad plug and play met de cruise control, met wat pech moet je nog een extra kabel hebben. Onderste kap even netjes een opening in dremelen.
Als het dan toch origineel moet, ook graag nog een E85 pookknop
Dit is het originele lederenhoesje voor de sleutel, vind hem persoonlijk erg fijn.
onderdeelnummer 7 006 821, kost ook weinig.
Ah leuk Uwbuurman!Hier ook een mooie dag getoerd vandaag. @Bof, we zijn met de ploeg tot in Oude Willem geweest, vanaf Staphorst richting Vollenhove etc, hoek Giethoorn, Blokzijl Ossenzijl, dan richting Oldemarkt, andere kant A32 zo op jou aan en dan weer terug via Wapserveen etc. Hele dag opgen gereden, mooi tussen een enkele bui en buitje door. We waren met een stuk of 10 e21's en wat ander BMW spul als een plaat van een e32 750il, een mooie e30 cabrio, e39, f01 750Li, e23 735i en een e36 323ti.
Mooi verlanglijstje, Kristian!
We redden ons nu prima met alleen de 3-serie door een onvoorziene wijziging in de werksituatie.
Moderator
Gaaf! Vul je eigen topic ff aanIk ben ook gevallen voor de 3.0i, heb afgelopen week een Z3 Coupé gekocht. Nog week of twee geduld voor de aflevering en dan zal ik m’n topic weer eens updaten![]()
In het voorjaar wordt het dan wel tijd voor een meeting in Zwolle…
Zelfs m'n 1986 325iA cabrio rijdt 1 op 11. Eerlijk is eerlijk, bij volle polle stampen is het snel 1 op 8,5. Maar dat is veel beter dan de gemiddelde 1 op 6,5 van de 1978 323i hahaha1 op 12 doe ik ook gemiddeld, moderne downsize motoren doen het gek genoeg echt niet veel beter.
,"vochtvreter erin'