Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hum, dat is nu eens een klusje waar ik zelf niet aan zou beginnen. Bij de MX-5 doe ik ook alles zelf, maar als er een 'once in a cars lifetime' klus is laat ik die doen. Koppeling of en diff vervangen of zoiets. Nog nooit voorgehad overigens. Dus respect dat je het aandurft en hopelijk zijn de revisie stukken goedVandaag begonnen om de hydraulische dakscharnieren uit te bouwen. Flinke klus waar je echt goed de aandacht bij moet hebben. Nog een uurtje en dan moeten ze er wel uit zijn.
En dan hoop ik maar dat de set die ik gereviseerd heb het goed doet. Anders alsnog opsturen naar Tophydraulics in de VS. Denk weleens, kan ik niet beter gewoon postzegels gaan verzamelen als hobby.![]()
Ik denk dat het een gevoel van vrijheid geeft om met je caravan ergens heen te rijden. De reis is al onderdeel van de vakantie.Als iemand die nog nooit gecampeerd heeft, is het wezenlijk anders dan ergens naartoe rijden zonder caravan en dan een huisje of stacaravan ofzo huren?