Beide cilinders zijn uitgebouwd, moet zeggen dat zo’n klus ook wel ten koste gaat van je nachtrust. Op tijd wakker en gelijk dus maar verder. En dan straks maar eens proberen om de gereviseerde weer in te bouwen.
Zo’n youngtimer Benz of BMW is fantastisch maar ik heb geen loods of garage waar ik goed kan sleutelen en hem kan stallen. Z4 ben ik nu al 3 jaar mee bezig om hem weer helemaal in topconditie te krijgen, kan ik weer opnieuw beginnen. Mijn Z4 kwam ook bij van Eerde vandaan dus dat is geen garantie dat je er komende 3 jaar geen omkijken naar hebt. Plus denk ik dat ik met zo’n grote bak minder vaak een plezierritje ga doen. Is toch niet te vergelijken met een roadster.
Waar ik nu aan denk: X3 20i uit 2020 met Twingo, 2020 G21 320i met Twingo, 2026 Volvo EX40 extended range met Citigo, 2027 Model Y Standard of Premium met Citigo, 2027 Explorer met Citigo, 2024 X1 25e met Citigo, 2025 Terramar met Citigo.
Caravan met EV wordt echt flink aanpassen, anderzijds is een dure benzine auto die vooral voor lange ritten en met caravan gebruikt wordt ook zonde. Dus vandaar dat ik de X1 25e ook nog even als outsider heb. Vind het geen bloedmooie auto maar rijdt lekker, zit top en mijn vrouw kan hem erg waarderen. En ik heb mijn Z4 als liefhebbersauto natuurlijk. Maar wellicht hebben jullie nog tips.