Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Ziet er goed uit zeg! Mooie velgen hoor, passen perfect bij de lakkleur van de auto. Is het comfort trouwens erg verslechterd door de grotere velgmaat?
Nu nog even een setje mistlampen scoren!
Kristian zei:Zag ook een Executive met leer, schuifdak en navi. Geweldige auto!
vertmaori zei:Het enige nadeel met de Civic is de omvang van de achterdeuren. Deze zijn wat klein waardoor een MaxiCosi op de achterbank krijgen een ware marteling is. Ruimte heb je meer dan genoeg in de Civic.
De Civic van mijn collega had als vraagprijs 17.900. Hij had echter niets in te ruilen (oude auto total loss) en heeft stevig onderhandeld. Auto bleek al meer dan een half jaar in de voorraad van de Hondadealer te staan. Blijkbaar is er niet zoveel animo voor de gebruikte Civics op dit moment, want de auto is in absolute nieuwstaat. Daar kan het niet aan gelegen hebben.
Kristian zei:Net even bij dealer geweest om afspraak te maken voor mijn krakende koppelingspedaal. Stond ook een jonge Accord Tourer met leer en navi. Prachtig interieur. Moest nog wel 35 kosten.
jonaccord zei:Er zitten nog wel meer nadelen aan een Civic hoor, maar die zijn van financiële aard.
Zelf rij ik nu mijn 4de Honda, maar de huidige Civic, op zich wel een leuke auto, vind ik financieel als 2dehandsje gewoon niet interessant (m.u.v. Type-R)
3-4.000,- goedkoper staat er gewoon ook een hybride voor je deur van hetzelfde jaar en een zelfde nieuwprijs.
Persoonlijk vind ik interessanter;
Kristian zei:Al doe je met zo'n kleintje achterin de auto wel een stukje rustiger aan.
Kristian zei:Natuurlijk wordt het wel passen en meten als je een weekendje weg gaat maar of je daar een burgerlijke stationcar voor aanschaft is vraag twee.
Kristian zei:- Megane Estate (Mooie ruime auto maar ja een Renault na allemaal Japanners is dat niet vragen om problemen? Is zo'n TCE wel betrouwbaar?)
Kristian zei:Vandaag een splinternieuwe Jazz meegekregen van de garage. Ik moet zeggen, rijdt meer als prima. Lekker stil, ruim, zitpositie voldoende.
Zou mij het best kunnen doen. Niet zo sportief en mooi afgewerkt als de Civic maar is natuurlijk ook een stukje goedkoper in aanschaf.