Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog anderhalf jaar fabrieksgarantie, net 11.000 km op de teller
Die neus is wel echt super mooi en indrukwekkend zo met die grille.
uwbuurman zei:+1, Bofmans, mooie f31 328i. Maar ik denk niet dat ik lang genoeg leef om Kristian een bmw te zien kopen. En ik ben van plan om nog 70 jaar te leven.
Het is dan wel geen premium-auto, zo voelt het (voor mij) wel aan.
Wijn 8578185 zei:Niets lekkerder dan veel power onderin.
en een mooie zware brom.
Kristian zei:Up! gaat er wel uit denk ik. In principe aan 1 goede auto genoeg, koop er wel een goedkoop 2e autootje bij. Voor die ene keer in de week dat we 2 auto's nodig zijn kan het wel wat simpeler
Kristian zei:Up! gaat er wel uit denk ik. In principe aan 1 goede auto genoeg, koop er wel een goedkoop 2e autootje bij. Voor die ene keer in de week dat we 2 auto's nodig zijn kan het wel wat simpeler
Mijn idee.uwbuurman zei:Kristian zei:Up! gaat er wel uit denk ik. In principe aan 1 goede auto genoeg, koop er wel een goedkoop 2e autootje bij. Voor die ene keer in de week dat we 2 auto's nodig zijn kan het wel wat simpeler
Dat snap ik dus niet. Dat was je argument ook al na de swift sport dinges. Dus toen moest er een Up komen. En een Up is basic as it gets. Je kunt alleen ouder en spartaanser, maar wordt het goedkoper? Die Up is betaald, toch? Rijdt prima, zeg je. Waarom dan wisselen?? Mooi 10 jaar houden.
Kristian zei:Upje is eigenlijk te mooi. Ding is als nieuw en ik merk dat ik er toch heel zuinig op ben. Bang dat de mooie velgen beschadigd raken, parkeerdeukjes etc. Of ik laat dat los of ik koop een goedkoop klein karretje met al de nodige gebruikssporen.
Even rustig over denken wat verstandig is en eens kijken wat je voor 2k koopt.
Ook nog eens bedenken of ik nog een winterset voor de Mazda wil. Heb de set van de vorige mee verkocht en dat was ook prima. Zwarte velgen is geen porum op deze en na 5 jaar was het beste ook wel van het rubber af.
Kristian zei:Zag trouwens dat de nieuwe 6 1500kg geremd mag trekken. 200 kg meer als de vorige. Zal wel te maken hebben met de gewichtstoename t.o.v. de oude en de 20 pk extra.
Nooit verkeerd.
MBdoubleyou zei:Het blijft een interessant topic. Zal de up! verkocht worden? En komt er dan een andere auto voor terug? En wat zal het dan zijn.? We weten het over 10 pagina's! Ik blijf meelezen
.
Kristian zei:De Up staat op all seasons en ik heb er ook nog een set stalen velgen met winterbanden bij. Die is er dus zeker goed op toegerust.
Die 1000 euro kan ik weer in de zak houden als je het zo bekijkt en.
Trouwens belachelijk hoeveel verschil er zit in prijzen van accessoires. Wil weer een (originele) mat in de kofferbak van de nieuwe 6. In Nederland 150 euro, in Duitsland voor exact zelfde produkt 79 euro.... Wordt dus nog even een kerstmarkt bezoeken binnenkort en de Mazda dealer daar een bezoek brengen.