Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yes, leuk.Het is inderdaad de GXL geworden. Ziet er met NL-kentekenplaten toch wel weer anders uit. Morgen maar eens mee gaan rijden. Eens kijken of ik hem elke dag netjes aan de lader hang of dat 2 a 3 keer in de week doe om de accu in een zo goed mogelijke conditie te houden. Maar eens in gaan verdiepen.
Het is inderdaad de GXL geworden. Ziet er met NL-kentekenplaten toch wel weer anders uit. Morgen maar eens mee gaan rijden. Eens kijken of ik hem elke dag netjes aan de lader hang of dat 2 a 3 keer in de week doe om de accu in een zo goed mogelijke conditie te houden. Maar eens in gaan verdiepen.
Jep inderdaad. Als je m altijd tot 80-90% laadt en bij een lange rit naar 100% en dan gelijk gaat rijden is er echt helemaal niks aan het handje.Niet te lang met een volle accu laten staan, volgens mij is dat het belangrijkste.
Hoe zit dat eigenlijk met 'gratis laden' op kantoor? Is dat vergelijkbaar met benzinekosten die vergoed worden door je baas?
Zal per werkgever verschillen. Ik kreeg gewoon ook reiskostenvergoeding. Naast stroom heb je ook gewoon autokosten natuurlijk. Vraag mij alleen af hoe dat belasting technisch gaat. Is gewoon verkapt loon waarover geen belasting word betaald. Maar zolang het op kleine schaal gebeurt word er niet moeilijk over gedaan. Maar zal bij ons op het werk vast een keer over zijn met dat gratis laden.
Ik meen laatst een uitspraak van een (arbeids)rechter te hebben gelezen hierover. Dat het inderdaad als verkapt loon wordt gezien, ook voor de niet-leaserijders. Eens kijken of ik dat kan terugvinden. Onze HR hoor je er ook wel over, zeker gezien EV verplicht is per 1-1-2025.
En dan zit het ook nog in vergoeding van het contracttarief door de werkgever via de thuiswallbox (ingesteld via Shell-portaal), i.c.m. zonnepanelen en dus 'gratis' stroom. (voor het gemak laten ze de investering in zonnepanelen buiten beschouwing...).
Gaat vast nog wel wat gedoe geven. Zeker wanneer teruglevering (V2G) meer gemeengoed wordt de komende jaren. Op kantoor de R5 volladen, thuis je huis erop laten draaien
@Kristian,
Baal je al van het natte weer? ;-)
Gaat vast nog wel wat gedoe geven. Zeker wanneer teruglevering (V2G) meer gemeengoed wordt de komende jaren. Op kantoor de R5 volladen, thuis je huis erop laten draaien
Goed idee om in het voorjaar weer eens in Zwolle te meeten. Dan neem ik natuurlijk liefst de Z4 mee.
Ben ik laatst ook geweest. Helemaal losgegaan op Rollercoaster Tycoon, heerlijk!Met mijn zoontje vandaag naar het Bonami spelcomputer museum geweest. Geweldig leuk om apparatuur en games te zien uit mijn jeugd. Wat heb ik in de jaren 90 veel Gran Turismo gespeeld. In het museum kon gespeeld worden op een PS2. Tot mijn grote verrassing ontdekte ik in Gran Turismo 4 op de PS2 mijn eigen BMW Z4 3.0i in Titansilber. Natuurlijk een rondje mee gereden. Zou toch gaaf zijn als ie nog een keer terugkomt met een update van GT7.
![]()
Ik speel het soms wel eens in een verloren uurtje op de iPad, bijna 1-1 overgenomen zonder irritante in game aankopen etc. Echt een aanradertje ! De iPad leent zich er echt uitstekend voor.Helemaal losgegaan op Rollercoaster Tycoon, geweldig!![]()
Ik merk zelf ook dat ik het geduld er niet meer voor heb. En ook gewoon niet de tijd om online er weer in te komen en dan mee te kunnen doen met de rest.. Zeker COD gaat het zo snel , niet normaal.Ik heb nu een PS5 en Gran Turismo 7 maar kijk er nauwelijks naar om, ik vind het aanbod ook tegenvallen qua auto’s.