Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laat ik voorop stellen dat wij tot nu toe gewoon pech hebben, maar bij onze 2016 X5 40e is inmiddels USD 35.000 aan garantiewerk gedaan.Waarom huiverig voor hybride? De elektro-systemen zijn veel minder onderhoudsgevoelig dan een brandstofmotor. De elektronica om alles goed te laten werken, is wel meer complex natuurlijk. Maar ik hoor er niet of nauwelijks slechte verhalen over, ook niet bij de onderhoudsadressen die ik raadpleeg. Tijdig onderhoud geven, bewust met de techniek omgaan en V-Power erin omdat benzine lang(er) in de tank kan zitten.
Ik weet het, je geeft veel geld uit aan een auto, en dat je onderzoek moet doen, maar het wantrouwen lijkt met iedere auto groot. Ieder foutje word direct afgestraft.
Dat je zelf preventief onderhoud doet, geen monteur bent zou ik bij de verkoop van jouw auto ook niet vertellen Dik willen rijden en niet de dealer willen betalen zou zo maar een reactie van een koper kunnen zijn.
Of ik de particuliere 330e aandurf dat moet ik nog wel even bekijken hoor. Ja, ik kan hem voor een gunstige prijs overnemen en hij zou zo goed als nieuw zijn. Maar voor hetzelfde geld is er wel iets mis mee. Aankoopkeuring is echt noodzakelijk.
Ik zou juist de facelift versie nemen, ik vind het scherm juist mooi staan, het is nu 1 geheel ipv 2 aparte net niet passende schermen
Ik kom niet verder dan de V60 die ik heel mooi vind maar zeker niet als een BMW rijdt
Maar gaat een nieuwere 3 echt brengen wat je wil? Ik denk dat de stap vanuit je huidige 3 nooit groot genoeg zal zijn om zo’n grote investering te verantwoorden.
Je hoeft ook niet echt wat nieuws toch?
Ik heb dit nog in de F11, echt wereld van verschil inderdaad. Al is dat van zichzelf ook wel een boot hoorhydraulische stuurbrkrachtiging
Ja euhm, ik heb met beide een 4-5 jaar gereden (V60 - 3), dus dan mag ik wel oordelen zeker? Met dat eerste (rijden) ben ik het 100% eens, met dat 2de (afwerking) absoluut niet. De V60 is echt veel beter dan de 3-serie met al zijn harde plastics (en bij nieuwere is het nog erger, idem 5-serie trouwens) op dat vlak.Alleen motorisch vond ik de volvo een stuk prettiger en infotainment stuk uitgebreider. maar verder is het gewoon een fijne auto die er mooi uit ziet vind ik persoonlijk. Maar absoluut niet te vergelijken met een 3-serie of C-klasse. Niet qua rijden, niet qua afwerking.
Kom Kristian. Daar spreekt toch alleen maar uit dat je beslommeringen wel degelijk worden gelezen!Ik wil jullie niet blijven vermoeien met mijn ellenlange zoektochten. Kom mijn naam ook in andere discussies weleens tegen. Opvolger is gekocht , update volgt wel als ie voor de deur staat.
Moderator
Die is er niet als pluginGefeliciteerd met je Mazda3![]()
Dat kan alleen Tesla nog zijn, want een Mazda 3 is te klein.Ja oké, er zijn meer merken die een 3 als modelnaam hebben