Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Interieur is mooi met dat hout,
Wel érg grijs zo allemaal.....
Als ik naar deze foto kijk, dan denk ik "wow, lekkere 3 achter dat saaie grijze hok" ...
Dit klinkt niet als iemand die naar zijn nieuwe droomauto is wezen kijken. "Bij twijfel niet inhalen", zei mijn rijinstructeur altijd. Niet doen dus.Reed top, mooie uitvoering, lekkere kleur alleen een echte Leaserücklaufer. Achterbumper wat schaafplekken en een deuk, voorbumper wat krasjes onderaan en veel lakschade bij openen van linkerachterportier. Wordt allemaal met smartrepair onzichtbaar gefixed volgens verkoper. Ik twijfel alleen of dat wel realistisch is, ook gezien de speciale lak. Geen zin in kleurverschil.
Ander minpunt is het kleine Idrive display. Beetje lullig op zo’n auto. Mijn vrouw was heel enthousiast over de auto, ik nog niet helemaal overtuigd. Prijs was niet verkeerd, maar hij is van eind 2020 dus ook gewoon straks al 5 jaar oud.
Zaten lelijke winterwielen op, maar hoort een net setje bicolor 18 inch op. Ziet er zo niet fraai uit. En op een bewolkte dag oogt Dravit grau ook wat vlak en vuilniszakgrijs.
Die gedachte had ik ook maar wilde niet te flauw doenAls ik naar deze foto kijk, dan denk ik "wow, lekkere 3 achter dat saaie grijze hok" ......
Dit plaatje lijkt mij voor jouzelf perfecte 'graadmeter'. Wanneer jij hiernaar kijkt, voel je vast heel snel welke van de twee het meeste 'grote blij' geeft. Ik had dat dit voorjaar bij zoektocht naar een nieuwe auto. Heel veel nieuwere bekeken en iedere keer werd ik gewoon meer blij van de A6 die ik had. Telkens dus beste reden voor mijzelf om van een koop af te zien.
Hoe krijgt iemand dit in hemelsnaam voor elkaar? En dan ook nog bij het achterportier, wat zou er dan allemaal in de auto vervoerd zijn… waren er geen interieurbeschadigingen achterin? Wat instapschade bij de bestuurdersplek is altijd wel voor te stellen, hoewel ook dat sterk afhankelijk is van hoe je met een auto omgaat. Maar dit zegt wel het nodige over de vorige eigenaar, die heeft z’n auto in elk geval niet als een liefhebber gekoesterd. Ik zou hem laten staan.
Ik dacht aan een hond op de achterbank, die bij het inspringen tellens met z’n halsband langs de rand gaat?Hoe krijgt iemand dit in hemelsnaam voor elkaar? En dan ook nog bij het achterportier, wat zou er dan allemaal in de auto vervoerd zijn… waren er geen interieurbeschadigingen achterin? Wat instapschade bij de bestuurdersplek is altijd wel voor te stellen, hoewel ook dat sterk afhankelijk is van hoe je met een auto omgaat. Maar dit zegt wel het nodige over de vorige eigenaar, die heeft z’n auto in elk geval niet als een liefhebber gekoesterd. Ik zou hem laten staan.
Precies, geduld. komt vast wel iets moois voorbij.Ik kan begrijpen dat je wat jonger wil, maar het mooie is dat je nog een goede auto hebt, dus je kan echt kijken voor de perfecte auto. Geen druk. Afgezien van het feit dat je geen winterwielen meer hebt![]()
Dit lijkt ook geen hele gekke auto al heb ik wel de nodige vragen. Stuur lijkt me niet origineel, historie voor import.
Verder precies zoals ik hem zou willen. Aan de prijs maar nauwelijks kilometers gemaakt. Wel de vraag of dat een voordeel is hoor. Moet er niet aan denken dat er stokoude E10 benzine in zit.
330e Touring Tanzanitblau
Als B-real nou eens zijn blauwe 330i Touring zat was…..
Komt vast wel een keer wat leuks voorbij.
Marktplaats zei:Door ziekte is hij de afgelopen jaren veel te weinig gebruikt en om dezelfde reden nu te koop.
Dat dash hield mij ook tegen, ik vind het echt teveel kermis.Eerste eigenaar die nieuw heeft aangeschaft werd ziek. Familie heeft auto naar NL gehaald. Daar is er nauwelijks mee gereden door rompslomp in de familie. Heeft nog wel een beurt gehad bij een universele garage in het dorp waar de olie is ververst. Kortom grote voorzichtigheid is echt geboden. Of het is een pareltje of een auto waar je heel lang buikpijn van krijgt.
Deze lijkt ook niet gek geprijsd . Alleen LCI interieur is niet echt fraai met grote scherm en Sensatec op de stoelen. Wel een panodak.
320e 2022
Meergewicht voel je wel maar rijdt alsnog erg goed. Eigenlijk ben ik in de 3-serie ook een overwegend rustige rijder. Denk dat zo’n plug-in hybride me goed zal bevallen.