Springbok
Wegverkenner
Kristian zei:Na de kerst wil ik eerst eens proefrijden in een Golf 1.5 TSI 150 pk. Naast de BMW is dat ook een goede kanshebber. Zou dan eentje na de facelift moeten zijn met R-Line, Led-koplampen en Active Info Display en DSG. In Duitsland veel aanbod voor aantrekkelijke prijzen. Liefst in helder blauw, geel of wit-metallic.
Een geschikte BMW F30 of F31 320i met sportstoelen en fatsoenlijke uitrusting is best lastig te vinden ben ik al achter.
BeispielGolf
Betaal je in NL zeker nog 30k voor dus best interessant om te importeren. Heb ik inmiddels goede ervaringen mee. De Mazda raak ik particulier wel kwijt, ben ik niet bang voor.
De Up! heeft vandaag een beurtje gehad en kan er ook weer een jaar tegenaan. Geen opvallendheden maar dat had ik ook niet verwacht van een auto met 12k op de klok.
Zo’n Golf vind ik ook wel erg mooi hoor. Maar hij moet die opties wel hebben om hem enigszins leuk te maken. Qua rijden zal het nooit speciaal worden, daarvoor is hij veel te neutraal.
Btw, je voorbeeld heeft geen DSG.
Overigens zou ik zoeken naar zo’n versie met leer. Dat maakt het gevoel zoveel beter.