Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Haha, ja klopt. Echter worden de fatsoenlijk gemotoriseerde exemplaren inmiddels wel betaalbaarder.
Gisteren even met een goede kennis die als monteur werkt bij BMW even gehad over de problemen van de N20 motoren.
De voorkomende problemen kan hij evt. wel goedkoop fixen. Ketting vervangen is dan niet onoverkomelijk qua kosten.
Is met name de hogere kosten voor onderhoud i.c.m. stevig aanschafprijs die me tot nu toe tegen hebben gehouden.
Kristian zei:F30 320i 2015
Klopt helemaal deze auto en nu we uit de kinderwagens zijn zou ik denk ik ook voor de sedan kiezen.
waanzin om veel geld te pompen in een auto die merendeel van de tijd toch stil staat.
Ondanks bovenstaande blijf ik wel lekker kijken omdat het zo leuk is.
Kristian zei:De investering is inderdaad lastig te rechtvaardigen, maar ik schat zo in dat we over een jaar of 5 allemaal aan de EV moeten en dan is zo'n sportieve benzineauto wel een mooie afsluiter. In jouw geval zou ik ook eerder naar een auto kijken die leuker is als de Clio Estate. Een Zoë of Captur vind ik persoonlijk geen verbetering dan.
Moderator
Kristian zei:Een 3-serie met sportstoelen zit inderdaad geweldig. Stoel kan heel laag, zitting kan gekanteld worden en met de verlengers worden de bovenbenen perfect ondersteund.
In een CX-3 of CX-5 zit je inderdaad iets beter. De zittingen zijn niet langer maar de zitpositie is iets anders waardoor dat minder een probleem is.
Zag net dat een jong gebruikte Astra K (met geweldige AGR-stoelen) echt niet duur is. Echter is die 1.4 Turbo echt een waardeloze motor met veel problemen. Een mooie auto is het in stationcar uitvoering ook zeker niet.
Zijn trouwens ook wel bedrijven die bestaande autostoelen kunnen aanpassen. Rails en zitting verlengen zou mogelijk zijn. Heb nog een nieuwe set bekleding liggen (ooit voor heel weinig op marktplaats gevonden).
Moderator