Pietzoveel
Asfaltkampioen
Ah, in inches.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben aan het kijken wat ik met de set wielen doe die er nu onder zitten. Achterbanden zijn wat lawaaiig. Wellicht all seasons voor najaar gebruiken en voor de rest van het seizoen een mooie 19 inch zomerset.
De 793i Individual wielen vind ik erg mooi staan.
![]()
![]()
Ik heb afgelopen zaterdag net twee setjes origineel BMW lichtmetaal gehaald voor de f31 en de f36, bij JD in Enter. Ik heb er geen aandelen (hoewel ik veel geld heb achtergelaten) maar kan wel zeggen dat het meedenken en de service top zijn. Helemaal blij. En buiten de advertenties op MP is er veel meer en veel meer mogelijk. Dus wellicht daar eens kijken? Is niet ver van je oprit.
Helaas, de velgen gaan over. Achterbanden net 2 mm en voorbanden nauwelijks meer profiel. Moet dus meteen 800 euro aan vers rubber worden geïnvesteerd. Ik ga niet een dure auto rijden met versleten banden
klopt, is hier paar dorpen verder. Hoor er ook alleen maar positieve verhalen over. Goedkoop zijn ze overigens niet.
Moderator
Ik heb in de Golf een mattenset van JustCarpets. Mooie dikke matten met een stiksel in kleur van de auto. Echt veel mooier dan originele matten. Dus niet vanuit het oogpunt van besparing, al scheelt het wel iets.Lekker lijstje hoor en knap dat je dat allemaal zelf doet!
Originele mattenset vind ik dan weer een geestige, dat is iets waar ik zelf dan wel gewoon op bespaar en via automatten.nl heb besteld. Ben erg tevreden over de kwaliteit en kon ik mooi bestellen met de randnaad in de kleur van de stoel (beetje zoals Alpina dat altijd doet). BMW rekent voor mij daarvoor €180.
M793i?