Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het een hele mooie samenstelling. En hoogglans zwart i.p.v. chroom is hier een beetje als vloeken in de kerk. Echter persoonlijk vind ik dat juist mooi. En alleen een chrome grill vind ik er juist niet bij passen.Ieder zijn smaak, ik vind hem zelf gelukkig wel prachtig. Omdat er verder geen chroom op zit, denk ik dat chroom- of metaalkleurige nieren niet passend zijn.
Geel en groen vind ik vooral leuk als een ander dat koopt, daar ben ik heel snel op uitgekeken. Portimao-blauw had in eerste instantie de voorkeur. Aangezien een moderne BMW met M-pakket al genoeg op valt in het wegbeeld vind ik gelet op ook mijn eigen karakter Mineralgrau een betere keuze. Mooi chique kleur.
Portimao heeft ook zo z'n nadelen inderdaad. "Ik zag je rijden!" "Was jij gister ook bij de sporthal?" etc etc. Aan de orde van de dag. Krijg overigens ook wel regelmatig complimenten van wildvreemden, daar moest ik dan ook een beetje aan wennen na 3 jaar in een grijze passat.Portimao-blauw had in eerste instantie de voorkeur. Aangezien een moderne BMW met M-pakket al genoeg op valt in het wegbeeld vind ik gelet op ook mijn eigen karakter Mineralgrau een betere keuze. Mooi chique kleur.
Moderator
Haha heel herkenbaar, vooral dat eerste. Iedereen weet altijd waar je bent. Op kantoor weet ook iedereen of ik er ben of niet.Portimao heeft ook zo z'n nadelen inderdaad. "Ik zag je rijden!" "Was jij gister ook bij de sporthal?" etc etc. Aan de orde van de dag. Krijg overigens ook wel regelmatig complimenten van wildvreemden, daar moest ik dan ook een beetje aan wennen na 3 jaar in een grijze passat.![]()
mee eens! Ik zou nooit een Enigmatic Black MINI nieuw kopen, gebruikt prima. Bij BMW zou ik nieuw ook nooit voor grijs kiezen, maar gebruikt prima als de rest van de auto zo goed als perfect is.Wij hebben na een gele Mini en een knalrode E93 toch veelal saaie kleuren gehad. Als je tweedehands koopt vind ik uitrusting belangrijker dan kleur.
Kristian2BPM inmiddels ook betaald dus nu wachten op het kenteken. Moet hopelijk lukken voor komend weekend.
Grappig! Hopelijk gaat het nu ook zo vlot. Ik werd nog wel even op de vingers getikt, fotograferen op terrein van de RDW is niet toegestaan.
We zijn al bij GXP inmiddels. Misschien wordt het dus wel GZBedankt.
@Kristian2
Ik denk zelf dat je kenteken tussen de GXJ-48-N en de GXL-34-P in zit.
(https://kentekenkennis.nl/tools/holk/index.php)
We gaan het zien.We zijn al bij GXP inmiddels. Misschien wordt het dus wel GZ
Yes Bingo. HopelijkEn dat klopt ook nog eens.....