Fr1kandelbr00dje
Wegverkenner
Moet zeggen dat ze daar zichzelf weer beetje hebben herpakt , Jan Willem artikelen laten schrijven is sowieso een hele goede zet geweest.
Ik zal er een keertje een oogje op die artikelen houden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet zeggen dat ze daar zichzelf weer beetje hebben herpakt , Jan Willem artikelen laten schrijven is sowieso een hele goede zet geweest.
Willeme!Wat is het alias van Jan-Willem daaro?
Autoblog is echt een taalkundige treinramp. Niet om aan te gluren hoe die artikelen geschreven zijn. Al zijn ze inhoudelijk interessant.
Joost is er wel te vinden en Jan Lemkes ook soms.Opvallend puntje: De redactie leest nauwelijks/niet mee met t forum. Wat eigenlijk wel zou moeten gebeuren, wil je in contact blijven met je lezers en weten wat ze echt willenZie dit topic
Joost is community manager, dat lijkt me logisch dat die hier komt..Joost is er wel te vinden en Jan Lemkes ook soms.
Is er een bot aan het werk?Goedenavond @L Breevoort . Het deel 'Je krijgt alleen dat trainingspak van de kringloopwinkel.' is opgevat als denigrerend voor een nieuwe auto.
Goedenavond @L Breevoort . Het deel 'Je krijgt alleen dat trainingspak van de kringloopwinkel.' is opgevat als denigrerend voor een nieuwe auto.
We leven in 2024, dus ja!Een auto kan zich beledigd voelen..?![]()
Verkeerde pronouns gebruiken enzo ("are you assuming my horsepowers?"), dan krijg je dat.Een auto kan zich beledigd voelen..?![]()
Ik vind het best okay dat we over sommige onderwerpen een discussie hebben. En zoals ik eerder heb gemeld: er zijn regels en er is een grijs gebied. Ik probeer in het algemeen mee te denken met 'de lijn' als het gaat om een kwinkslag. Het zal jullie ook bekend zijn dat sommigen (jullie natuurlijk niet ;-) ) de grens van het toelaatbare juist bewust opzoeken. Zodoende ben ik er zeker van bewust dat er commentaren waarvan ik de 'twist' in die split second niet goed inschat verwijder maar er zijn er ook die er juist doorglippen (in de praktijk worden die op een gegeven moment gemeld). Ik heb het vaker gezegd: het blijft mensenwerk (ergens wel gelukkig!) - en als we het bij de commentaren constructief en positief (kritiek mag zeker maar onderbouw het dan ook) houden komen we een heel eind verder. En geniet van de dag!@louisz Het maakt mij niet uit dat de reactie verwijderd is, dat moet AW helemaal zelf bepalen. Ik snapte alleen daadwerkelijk niet waarom, aangezien ik niets aanstootgevends in de tekst kon ontdekken. Ik vind de gegeven reden om te verwijderen wel een tikkeltje aan de dunne kant, gezien de algehele dynamiek onder het gemiddelde artikel. Daarom plaatste ik een vervolg, misschien had er een smilie bij moeten staan. Ik snap ook dat Joost er niet letterlijk op in gaat.
Hi - klopt inderdaad. Ik denk dat ik jouw gezichtpunt anders heb geïnterpreteerd, namelijk stemmingmakend. Hij staat weer terug.Joost, help me even.
In het artikel over de ORA Ballet Cat reageerde ik op iemand die het ontwerp puur jatwerk noemde met ongeveer dit:
"Blijkbaar maakt het uit wie wat kopieert. Als Renault een schaamteloze kopie van de R5 maakt, is het internet te klein voor de superlatieven. Ook een Landrover nabouw van Ineos kan op enthousiasme rekenen. En zelfs een Chinese Kever wordt hier nog wel gewaardeerd. Het zal ook wel iets te maken hebben met de uitvoeringskwaliteit, aangezien VW's eigen Kever kopien minder populair waren".
En verwijderd. Maar dit voldoet helemaal aan de huisregels. Ik probeer een interessante bijdrage aan jullie platform te leveren, soms vanuit een origineel gezichtspunt, en dan wordt het weggehaald. Ik snap het niet.
In dit geval had dat ook met de context van andere reacties te maken.Ligt dat aan de manier hoe er op gereageerd wordt
Ik leg dat graag uit! (Alleen als ik het idee heb dat ik het keer op keer ga herhalen - ook tegen verschillende gebruikers - wordt dat wellicht anders...). ;-)Ik vroeg me gewoon af hoe het werkte
Tijdschriften worden niet voor niets lineaire media genoemd. Beter uitgelegd als eenrichtingsverkeer...![]()
Volkswagen Golf 7.5 (2017-2020) - Occasion Aankoopadvies
Is een Volkswagen Golf VII van na de facelift een goede...www.autoweek.nl
Wat zijn hier veel reacties verwijderd zeg. Als je het niet eens bent met de lofzang van de redacteur wordt het maar verwijderd? Kinderachtig en ook zeer willekeurig als je tig andere reacties leest onder andere stook-artikelen van AW.
12 Reacties op moment van reageren.![]()
Volkswagen Golf 7.5 (2017-2020) - Occasion Aankoopadvies
Is een Volkswagen Golf VII van na de facelift een goede...www.autoweek.nl
Wat zijn hier veel reacties verwijderd zeg. Als je het niet eens bent met de lofzang van de redacteur wordt het maar verwijderd? Kinderachtig en ook zeer willekeurig als je tig andere reacties leest onder andere stook-artikelen van AW.
![]()
Gefacelifte Citroën C4 beter in beeld - AutoWeek.nl
De Citroën C4 wordt binnenkort letterlijk strakgetrokken. De...www.autoweek.nl
"Hopelijk wordt ie minder lelijk" mag blijkbaar ook al niet meer. "Hopelijk wordt ie nog mooier" zou dan wel mogen?
Dat laatste mag sowieso , dat is immers positief over een Stellantis merk. Anders moeten de medewerkers weer allemaal op “rapporteren” drukken…"Hopelijk wordt ie minder lelijk" mag blijkbaar ook al niet meer. "Hopelijk wordt ie nog mooier" zou dan wel mogen?
Deze reactie was gemeld. Daardoor sprong hij in het oog en ik heb die opgevat mede doordat deze verder niet onderbouwd was als 'stemmingmakend' omdat hier ook weer een hele serie even negatieve zonder verdere onderbouwing reacties op zouden (kunnen) volgen. Het plaatsen van reacties om negatieve commentaren uit te lokken is volgens de huisregels niet toegestaan en daarom is die reactie verwijderd.![]()
Gefacelifte Citroën C4 beter in beeld - AutoWeek.nl
De Citroën C4 wordt binnenkort letterlijk strakgetrokken. De...www.autoweek.nl
"Hopelijk wordt ie minder lelijk" mag blijkbaar ook al niet meer. "Hopelijk wordt ie nog mooier" zou dan wel mogen?
Moderator
Ik dacht dit ook, maar ik zag later dat ie door een andere redacteur was geplaatst dan in het filmpje en zo te zien heeft de redactie dat gecorrigeerd. Maarja, daardoor waren wel alle reacties weg.12 Reacties op moment van reageren.
Tsja, mensen vinden de Golf kennelijk niet zo'n interessante auto![]()
Jij twijfelt tussen jou/jullie, ik probeer subtiel aan te geven dat "jou" correct is.
dan snap ik nog minder van het kunnen reageren op de FP.