Koers en reacties op AW homepage

Maar moderator Wouter82 wel. Mensen achter hun rug uitmaken voor 'verschrikkelijke narcist' en 'simpel figuur met geld voor een Taycan' en 'idioot' is naast dat het tegen de forumregels is (waarin ondubbelzinnig staat dat dergelijke bijdragen verwijderd worden) beneden alle peil.
En dan durf je ook nog te klagen over anderen... schaamteloos. ik zou voor Sinterklaas een spiegeltje vragen.
Look who’s talking! Van jou zijn o.m. posts verwijderd waarin je iemand niet met zijn nickname maar vermeende echte naam ‘aanspreekt’. Creepy.

Je doelt op Chewy? Ofwel Hanssolo? 5000 reacties in zo’n tijd is veel, maar hij reageert actief en als je het omrekent zit je op 15 reacties per dag. Valt dus opzich wel mee voor iemand die zo actief is.
Weinig mis met Chewy / HS. Zijn plaat blijft vaak hangen maar reageert inhoudelijk.

Veel gebruikt in de zakelijke wereld om je eigen profiel/cv, te promoten of the openbaren. Je kunt ook makkelijk bedrijven volgen en reageren op zakelijk nieuws. Waar tegenwoordig steeds meer privé gespamd wordt of politieke standpunten en discussie “onnodig” gevoerd worden. Maar het is eigenlijk gewoon fijn om je online CV te hebben of je visitekaartje zo af te kunnen geven.
Was er vroeg bij. 2004. Destijds had LI nog weinig gebruikers. Sterke groei in de 10 jaar die volgden. Exponentieel, zoals bij BEV’s. . Vanaf 2020 gebruik ik LI niet meer zo frequent: om de redenen die jij aangeeft.

Ach Hans toch jij en feiten? Halve waarheden vooral.
En zelf ook al met nummer account hoeveel inmiddels?
en jij durft dit aan MCW te typen: “Trouwens enorm op de man en tegen de regels van AW.”

Wie is Hans en hoezo is dit account nr zoveel? Dat jij van gekkigheid niet meer weet welke nickname je nu weer moet verzinnen niet een ander verwijten. PS: Ene Wim schreef dat jij gay bent en René heet. Klopt dit?

Ik heb duidelijk aangegeven wat jij en andere trollen doen op de hoofdpagina. Ik heb nog nooit bepaalde merken tot de grond afgekraakt, dag in, dag uit. Je bijzondere posts over VW zullen we het maar niet over hebben :) Daarnaast heb ik mij nooit anders voorgedaan.

Dit topic gaat over de koers van AW en wat de reacties op de hoofdpagina voorstellen. Je gaat toch hopelijk niet ontkennen dat je daar aan het trollen bent?
MCW, listen up, ‘t is zo simpel:

Rag: “Stellantis troep”
KNH: “Klopt, bagger”

Cabrio: “Citroën is een loser merk”
Rupert: “Idd, zooi”
.
AW: “VW niet meer concurrerend”
Rag: “STLA doet het slecht / PurePech” etc
Neu: “Klopt, en dan die THP”
.
Harry Music: “Mooie auto, die ë-C3”
Piet van Gelderen: “hahahaha ”
DBAA: “Eens Harry”
Cabrio: “Ach, de zoon van Harry vindt ook wat”
.
Need I continue?
Gaat-maar-door …

NB: More proof? FP - Test Benz / Peu. Totaal off topic kleuter gedrag van ‘Bofkont’, zoals Omega en anderen terecht vaststellen (“STLA gebakken lucht”, “ .. ben jij zeker de vader van Hybrid”). Meneer laat een topic totaal ontsporen. Maniakaal. En hij weet het.

Laatst bewerkt:
Kom op mensen, even stoppen met moddergooien. Handel het anders 1 op 1 af via een privébericht
Wouter, ik zit op AW omdat een aantal heren zinnige bijdragen hebben. Doel daarbij op Engineer, Volt, Breevoort, Juul en Joep en nog wat laag hangend fruit.

Dan is het jammer dat in de FP comment sectie in hoofdzaak èèn (multiple persona) figuur rare fratsen uithaalt. Heb ik een aantal dagen geleden uitgelegd. Ook Lars per mail eens laten weten, die daarop actie zou ondernemen. Maar bestrijdt maar eens hedendaagse VPN tech.
.
Afgelopen 2 jaar ZELF 2x een DPG / AW account opgezegd. Had ze vanwege de bijdrage van genoemde heren. Maar als moderatie zo lauw en willekeurig is heeft het aanhouden van DBAA (Don’t Be An Asshole) account weinig zin. Goed weekend, S

Je frustratie zit wel heel erg hoog dat je 8 posts moet neerzetten met dezelfde stelling en geen inhoud.
Van toepassing zijnde reacties in één keer beantwoord. Scroll door het topic ( sinds woensdag 20.18) en je snapt de context.

Laatst bewerkt:
Mocht je mij bedoelen, knap jij en je telraam! Nu nog de context van eea leren begrijpen.
Dit is nu typisch zo'n voorbeeld van een reactie die ik direct zou verwijderen (als ik moderator zou zijn) als 'respectloos'. Neerbuigend toontje, geen enkele inhoud, en daardoor sfeerverpestend. Een inhoudelijke reactie (uitleg waarom 8 reacties zinvol leek, uitleg waarom er geen sprake was van frustratie, en/of uitleg dat er wel inhoud was) of niet reageren (als je begrijperlijkerwijs geen zin hebt in een inhoudelijke reactie) was ook mogelijk geweest.

Laatst bewerkt:
Het is zeker niet goed voor de leesbaarheid en sfeer óf de wens om dit forum te bezoeken, vind ik.
Echter, zo'n reactie wordt ook 'uitgelokt' doordat iemand anders er wat van vindt en dat opschrijft. Voegt ook weinig toe, naar mijn mening.

Dit is nu typisch zo'n voorbeeld van een reactie die ik direct zou verwijderen (als ik moderator zou zijn) als 'respectloos'. Neerbuigend toontje, geen enkele inhoud, en daardoor sfeerverpestend. Een inhoudelijke reactie (uitleg waarom 8 reacties zinvol leek, uitleg waarom er geen sprake was van frustratie, en/of uitleg dat er wel inhoud was) of niet reageren (als je begrijperlijkerwijs geen zin hebt in een inhoudelijke reactie) was ook mogelijk geweest.

Hou op joh ;) Zit vrijwel nooit op het Forum, hooguit vanwege de artikelen van Rutger of uploads van MCW. Woensdagavond zag ik per toeval het topic over de FP. Daar reageerde ik. Want een clown op de FP maakt het bont, zoals MEERDERE mensen vaststellen!

Za. ochtend tijd om de reacties te lezen en ineen keer te beantwoorden. Dat een volwassen kerel dat genoeg vindt om een reactie aan te wijden (“8!”) voegt niets toe, en als hij deze rubriek had doorgescrolled had hij de context begrepen. That’s all. Mocht de geadresseerde er evengoed ‘aanstoot’ aan nemen .. delete ik het, no sweat

Hou op joh ;) Zit vrijwel nooit op het Forum, hooguit vanwege de artikelen van Rutger of uploads van MCW. Woensdagavond zag ik per toeval het topic over de FP. Daar reageerde ik. Want een clown op de FP maakt het bont, zoals MEERDERE mensen vaststellen!

Za. ochtend tijd om de reacties te lezen en ineen keer te beantwoorden. Dat een volwassen kerel dat genoeg vindt om een reactie aan te wijden (“8!”) voegt niets toe, en als hij deze rubriek had doorgescrolled had hij de context begrepen. That’s all. Mocht de geadresseerde er evengoed ‘aanstoot’ aan nemen .. delete ik het, no sweat
Ik begrijp het. :) Het was niet bedoeld als een oproep om je bericht te verwijderen (ik heb ook niets gerapporteerd), dat had ik duidelijker moeten formuleren. Het was gewoon een voorbeeld van een geval waarvan ik eerder had geopperd dat er steviger op gemodereerd zou kunnen worden (en waar de meningen over bleken te verschillen). En, zoals Durashift terecht opmerkt, het was ook wel een beetje uitgelokt, alhoewel ik persoonlijk niet denk dat dat zou moeten uitmaken.

Laatst bewerkt:
Look who’s talking! Van jou zijn o.m. posts verwijderd waarin je iemand niet met zijn nickname maar vermeende echte naam ‘aanspreekt’. Creepy.

Projectie?

en jij durft dit aan MCW te typen: “Trouwens enorm op de man en tegen de regels van AW.”

Wie is Hans en hoezo is dit account nr zoveel? Dat jij van gekkigheid niet meer weet welke nickname je nu weer moet verzinnen niet een ander verwijten. PS: Ene Wim schreef dat jij gay bent en René heet. Klopt dit?

Creepy, jij zegt het.

Klopt idd Hans ik ben super gay en mijn naam is 2hansome.
Het zit je maar dwars aan de hoeveelheid reacties te zien.

cat-popcorn-memes.png

Laatst bewerkt:
Cabrioliefhebber is één woord, dus zonder spatie. Dat is eigenlijk het enige wat mij hier dwarszit:LOL:

Meer rapporteren door ons kan maar je moet er maar zin in hebben.. je kan beginnen bij oppertrol CABRIO LIEFHEBBER aka Bofkont. Wat een idioot is dat zeg.
het nickname fantoom ging net weer los ik een Citroën review. neem aan dat ik je niet hoef te vertellen wie het is https://www.autoweek.nl/reviews/artikel/citroen-c5-aircross-hybrid-225-shine-2021-2/

Hey lieve forum medegebruikers, het wordt wel steeds vermoeiender op de voorpagina. Onder het Stellantis en Ample artikel reageer ik op de huistrol Wouterxc60 met n=1 als reactie en ook die wordt verwijderd. Slaan we niet een beetje door nu?

Ligt niet aan mij dit keer (ik heb dat artikel niet eens gelezen)! Ik heb slechts 1 scheldende figuur gerapporteerd afgelopen week (en dat was jij niet natuurlijk).

Maar waarom zou je trouwens op trollen willen reageren?

Laatst bewerkt:
Omdat de trol op mij reageerde, dus dacht het gesprek te beeindigen door alleen met n=1 te reageren. Wellicht heeft hij het zelf gerapporteerd. Ik zie het probleem niet zo in die reactie.

Dat staat gelijk aan iemand z’n ervaring dat een waarde heeft van 1 en dus niet representatief is voor de markt. Vaak zegt men dat iets goed/slecht is als men uit eigen ervaring spreekt. Maar groter onderzoek is natuurlijk nodig om iets vast te kunnen stellen.

Hey lieve forum medegebruikers, het wordt wel steeds vermoeiender op de voorpagina. Onder het Stellantis en Ample artikel reageer ik op de huistrol Wouterxc60 met n=1 als reactie en ook die wordt verwijderd. Slaan we niet een beetje door nu?
Reacties onder Volvxc60 / Wouter worden continu verwijderd terwijl ze conform de spelregels zijn. De tijd dat ik hard-tegen-hard met Wouter ging en zelf ook niet altijd netjes was, ligt al aardig eindje terug. Desalniettemin verdwijnen er toch vaak reacties. Waar dit aan ligt geen idee.

Overigens had ik vorige week ook een reactie die werd geclassificeerd als schelden wat gewoon echt niet waar was. Toch is die ook verwijderd. Kan het zijn dat bij een x aantal meldingen een reactie automatisch wordt verwijderd? Als iemand 2-3 accounts heeft, gaat het dan vrij rap natuurlijk.

Oplossing is om de voorpagina gewoon te negeren. Ik ben juist blij dat het redelijk los staat van het forum.
Eens. Goed idee

Maar waarom zou je trouwens op trollen willen reageren?
Als ik voor mijzelf spreek; er was een tijd dat ik het gewoon heel vervelend vond als er continu specifiek een merk werd gebashed om het bashen. Ik vond/vind dat heel erg kinderachtig en op een site als Autoweek, waar veel mensen zonder account ook zoeken naar advies, ook echt een kwalijke zaak.

Of het nou VW was, of Franse merken of later/recent Tesla, ik vind het expres trollen om een ander merk zwart te maken gewoon niet OK. Als je dat dan ook nog doet met vage feiten en statistieken die gewoon niet kloppen, maar iemand die niet goed is ingelezen dat zo voor waarheid zou kunnen aannemen, vind ik dat helemaal een kwalijke zaak.

Maar goed, ik zelf ben tot het besef gekomen dat ik er weinig zelf aan kan veranderen ('circle of influence') en me daar dan ook maar niet meer druk om maak. Scheelt een hoop qua bloeddruk.

De Dude: “Als iemand 2-3 accounts heeft, gaat het dan vrij rap natuurlijk”. Mag ik jou op het trio Cliff-Road Pleasure-True wijzen?

@De Dude als het daadwerkelijk zo werkt dat je met meerdere accounts mensen kunt rapporteren dan is dat natuurlijk niet een level playing field, vooral als het ook nog eens normale reacties zijn… wellicht is Charles zo ook verbannen?!

De voorpagina is altijd leuk, vind ik. Het irriteert een paar gebruikers mateloos dat er ook een aantal nuchtere realisten actief zijn. :) De idealisten schreeuwen wel het hardst en langst, dat wel.

Dit forum ziet er een stuk interessanter uit. Vooral veel liefhebbers van old- en youngtimers.

Geband vanwege forumregel 10

Moderatie
Voor wie forumregel 10 niet wil opzoeken, deze luidt als volgt:
Je mag slechts met één account deelnemen aan de community. Het is niet toegestaan van meerdere (valse) identiteiten gebruik te maken.

De voorpagina is altijd leuk, vind ik. Het irriteert een paar gebruikers mateloos dat er ook een aantal nuchtere realisten actief zijn. De idealisten schreeuwen wel het hardst en langst, dat wel.

Dit forum ziet er een stuk interessanter uit. Vooral veel liefhebbers van old- en youngtimers.
Wat jij 'nuchtere realisten' noemt, noemen anderen 'struisvogels'. En die kunnen bepaald hard schreeuwen, en ook heel vaak hetzelfde roepen.

Hahaha, ik ga me verder niet in deze bekvechtpartij mengen. :) Dat doe ik op de voorpagina wel. Dat is veel leuker.

Prettige dag!

In ieder geval heb je dat bekvechten in mindere mate op het forum, en gaat het daadwerkelijk om leuke auto topics. De voorpagina is net een dierentuin.

Voor wie nog twijfelde (weinigen) en zij die een verzetje willen (velen), spoed u naar de FP, Back to Basic Peugeot 3008.

Bofkont ontspoort: ‘vullis, stinkende rxxt, mongool, manwijf, jij bent gek, wil jij een dikke winterpeen in je rxxt?’ … etc. Weinig verheffend, en in strijd met van alles. Om te beginnen fatsoensnormen.
.
Dat zijn bloemrijke proza verdeeld wordt over zo’n 5 ‘accounts’ maakt eea niet minder opmerkelijk. Zoals velen vaststellen zijn de nicknames Cliff, Neu, Road Pleasure, Cabrio, Lodbrok, KNH van één doorgedraaide site bezoeker.

Terug
Bovenaan