Kleur bekennen, welke auto's doorbreken de grijs-zwarte sleur?

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

$_85.JPG

Toen we afgelopen zaterdag de nieuwe auto van mijn vrouw bestelden en kozen voor Flamenco Red moest ik gelijk aan dit topic denken......:) na 2 zwarte en 2 grijze auto's voor haar is het dus een metallic rode V40 geworden.....

Opties of vermogen vond degene die deze Golf gekocht heeft kennelijk niet zo belangrijk. Een opvallend kleurtje wel.

40572326002_5019a66846_c.jpg

D. Elzinga zei:
Opties of vermogen vond degene die deze Golf gekocht heeft kennelijk niet zo belangrijk. Een opvallend kleurtje wel.

Of de kleur boeit hem niet zolang hij maar niet bij hoeft te betalen voor metallic lak of vernis en het geen wit is.

929V6 zei:
D. Elzinga zei:

Of de kleur boeit hem niet zolang hij maar niet bij hoeft te betalen voor metallic lak of vernis en het geen wit is.

Deze kleur kostte ook extra. Als ik de configurator moet geloven is Urano Grey de enige kleur zonder meerprijs...

Volvo S60R
€ 19.500,00
https://link.marktplaats.nl/m1256052207?utm_source=android_social&utm_medium=android_social&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Exterieur, fraaie kleur. Interieur, fraaie kleur. Combinatie geweldig! Vooral op de foto waar je beiden goed ziet is dit toch een behoorlijk unieke combi die zeker bijzonder te noemen is.

D. Elzinga zei:
Wat leuk, een Ferrari in de huiskleuren van de Zeeman(y)

:)

En anders wel de Ikea. Sleurdoorbrekend is het natuurlijk ook niet, want de kans op een vulkaanuitbarsting is in dit land nog groter dan dat je dit apparaat ooit zult tegenkomen.

En dan ook nog een sedan.
Wij hebben ooit een 2002 V70 gehad in een bijna gelijke tint, licht blauw, vreemd genoeg hete de kleur mistral green metallic.

Ik vond dat mijn eigen hier ook wel bij mocht. Hiervoor deed ik ook mee aan de grijs-zwarte brigade :p

5b702f3fdeb9c-IMAG0186.jpg

Bijzonder kleurtje op een A3:
OtzyOD6T.jpg

Kleurrijk duo. Vooral de volledig aangeklede 3-deurs Aygo lijkt me een zeldzame verschijning (gele Jukes zie ik nog vrij regelmatig):
VPTL8pBn.jpg

Nog een opvallende verschijnen, deze niet-vervaalde, gele Golf IV:
IZtSaPt0.jpg

En ten slotte nog een fotootje van mijn eigen nieuwste aanwinst:
XNUNqe7r.jpg

@Escher: sinds kort staat er bij mij in de wijk een A3 sedan in dezelfde kleur:

Valt inderdaad behoorlijk op.

Opel heeft sinds een tijdje wat exclusieve kleuren beschikbaar voor de Insignia.
Hiervoor moet je wel meteen de hele dure Exclusive versie kiezen en daarna nog dik betalen voor de speciale kleuren.
De zogenaamde Exclusive lak komt op meerprijs van Euro 2.499.
Je kan ook alle kleuren van de regenboog kiezen ( helemaal zelf de kleur bepalen ), die optie komt op Euro 3.999
Gezien de kosten zal je ze niet veel gaan zien, je rijd wel iets echt exclusiefs dan! (y)

Paar voorbeeldjes :

Vermoed dat dit een "eigen kleur" is.
$_20.jpg

Electric Yellow
$_20.jpg

Deze geen idee, lijkt me ook eigen kleur.
$_20.jpg

Deze zou ook normale kleur "Rouge Brown" kunnen zijn.
$_20.jpg

De toepasselijke kleur "Power Blue".
opel-insignia-2-0-cdti-170pk-8-traps-aut-exclusive-full-opt-uniek.jpg

opel-insignia-2-0-cdti-170pk-8-traps-aut-exclusive-full-opt-uniek.jpg

Een Astra in dat zelfde bordeauxrood stond hier afgelopen week op de parkeerplaats en ik heb er al meer zien rijden, dus dat lijkt me inderdaad een standaardkleur. Verder lekker opvallend, vooral die gele brandt aardig in op je netvlies.

Ha, die heb ik een tijdje terug gespot in Baarn. Wilde nog een foto maken, maar toen ik de winkel uitkwam was ie weg... Heerlijke kleur, gaaf ding.

Zit een wrap op, kan je ook wel goed zien aan de 'glans' op de bumperhoeken. Na kentekencheck hoort hij officieel zwart te zijn.

Klopt. Als het een bmw individual (special request) kleur zou zijn, zou het kentekenbewijs namelijk wit als kleur vermelden bij dit soort tinten.

Ik moest even zoeken. Maar deze trof ik vorig jaar ver buiten Nederland aan:

38653185050_70f2b21246_c.jpg

En deze een paar jaar geleden in dezelfde stad:
30268864316_f84c58daef_c.jpg

In het Midden-Oosten trof ik dit aan - wel met een echte laklaag:

38358488556_fb5a938ebd_c.jpg

Het is alweer behoorlijk lang geleden, maar afgelopen september kwam ik deze opvallende Cayenne tegen.

44082721264_acb6211a7d_c.jpg

Nog geen week later zat ik zelf achter het stuur van deze opvallende Sprinter.

43113338490_0beaf92530_c.jpg

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volkswagen/m1431054776-volkswagen-golf-2-0-tfsi-gti-dsg-full-options-oranje-is-er.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

$_85.JPG

Terug
Bovenaan