A
Anoniem
Guest
Geen idee wat voor kleur het is, maar ik vind 'm wel heel gaaf!
Van mijn kant nog een setje ge(i)le BMW's!
Van mijn kant nog een setje ge(i)le BMW's!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Escher zei:
Frederiksen zei:Autoweek zegt dit: Panda TwinAir Turbo 85 Traction+ Trekking en dan nog wat gebrabbel tussen haakjes over aantal deuren en zo. Past nooit op de achterklep. Daarom zeggen wij gewoon Panda Trekking, is ook wel genoeg
.
Dank je voor je belangstelling trouwens.
Frederiksen zei:Hartelijk dank, mede bofkont-reageerder-met-fraai-rode-Franse-voiture.
Ach, en waarde collega... hij is gewoon schietersbenauwd voor mij![]()
Helemaal eens. En doorgaans zijn de berijders erg vervelend. Qua rijgedrag in elk geval.Marc van der Togt zei:Zo'n Fabia vind ik echt dé lelijkste auto ooit! In welke kleur dan ook.
In mijn ogen is het een soort hond die begint met poepen. Daar doet íe me qua contour
aan denken. Dat moment dat zo'n beest naar achteren beweegt en dan door z'n heupen gaat.
Het is zó erg dat ik wanneer ik op de snelweg zo'n gedrocht voor me krijg ik móet inhalen.
Verplicht, geen discussie mogelijk. Dat is overigens m'n enige afwijking hoor.
Verkeerstechnisch gesproken dan......![]()
Ik herken je vaststelling. Voor mij als autofreak is het straatbeeld op de één of andere manier toch een deel van een vakantie. In Duitsland heb je zowat alleen maar Duitse merken, grijs of zwart. Toen ik twee jaar geleden een weekje in Duitsland zat, kwam ik bijkans depressief terug, en eenmaal weer terug in Nederland was het hier een verademing. Andere merken, kleuren, heerlijk.205 zei:Ligt het aan mij of hebben wij Nederlanders gewoon betere smaak wat betreft de kleur van auto's: in Duitsland zie ik namelijk ontiegelijk veel zwarte auto's rijden, dat is eigenlijk heel saai en dat is net alsof iedereen dezelfde zwarte jas draagt.
Wat dat betreft is het straatbeeld in Nederland een stuk kleurrijker, ook een stuk meer oudere auto's zie je in Nederland rond rijden.