Klassiekerrijder
Asfaltkampioen
Ik vind de Juke een designmiskleun van de eerste orde, maar dan kun je 'm nog steeds beter een kleurtje geven in plaats van de saaie keuzes die je hier ziet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:En ja, goed voorbeeld doet volgen!
![]()
Sjeik el idtec zei:Deels ook omdat mijn auto nauwelijks als occassion in kleuren te verkrijgen zijn.
Sjeik El idtec zei:Ford leverde de T Ford alleen in zwart.
Klassiekerrijder zei:Leuk, die Color.Storm! Was alleen in vrolijke kleuren te koop: geel, blauw en rood. Fijne auto trouwens.
Klassiekerrijder zei:Volgens mij was bekleding in de lakkleur onderdeel van het Color.Storm-pakket... net als de zes-arm velgen en de wielkasten en het dak in zijdeglans zwart.
De A2 staat op mijn lijstje van auto's die ik nog wel een keer wil hebben. Heerlijk rijdende kar, zuinig en betrouwbaar en zeer slim ontworpen. Hij was alleen een jaar of 15 te vroeg.
Klassiekerrijder zei:De oranje versie werd hier niet verkocht en zowel de Speedline- als de RS4-velgen waren ook niet leverbaar. Ik dacht in de folder gelezen te hebben dat die gekleurde bekleding hier standaard was, kan me ook niet herinneren er een zonder gezien te hebben.
Klassiekerrijder zei:Verbaast me niets. Ze stonden niet voor niets jarenlang nummer 1 in de ADAC-betrouwbaarheidsstatistiek en je ziet hoe hoog de prijzen nog steeds liggen, ook voor relatief kale examplaren met flink wat kilometers.
Rob0032 zei:Hey, wat doen die grauwe Audi's in dit kleurrijke topic?!![]()
D. Elzinga zei:Dat zijn reflecties. Qua uiterlijk is hij eigenlijk best netjes, probleem is vooral dat het ding wat olie verbruikt. Eens kijken of ik daar wat aan kan doen, voor 222 euro kon ik me er in ieder geval geen bult aan vallen...
Klassiekerrijder zei:Goh, het jonkt aan!
![]()
Klassiekerrijder zei:Ik weet het, maar er zijn ergere. KGB bestaat ook.